Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Покровська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04340342 |
Вебсайт: | https://pokrovska-gromada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 53273, Україна , Дніпропетровська обл., с. Покровське, вул. Калнишевського, 19Б |
Контактна особа: |
Ірина Швець +380988205975 sel-sovet@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2021 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2021 14:23 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2021 14:00 |
Очікувана вартість: | 15 015 763,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75 078,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 75000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник після підписання даного Договору має право перерахувати Учаснику попередню оплату на строк не більше трьох місяців, керуючись Постановою КМУ № 1070 від 04.12.2019р.(із змінами) в розмірі до 30% від річного обсягу вартості робіт шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку на протязі 7 робочих днів з дня виставлення рахунку. Учасник зобов’язаний використати одержану попередню оплату на виконання будівельних робіт, придбання необхідних для їх виконання матеріалів та/або придбання і постачання необхідного для виконання робіт устаткування та обладнання і надати на протязі трьох місяців з дня отримання попередньої оплати Замовнику акти виконаних робіт (форма КБ-2в) про виконані роботи відповідно до законодавства. По закінченні тримісячного терміну невикористані кошти попередньої оплати повертаються Замовнику. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Остаточні розрахунки, тобто 70%, здійснюються на протязі 7 робочих днів з дня підписання акту(ів) виконаних робіт (форма КБ-2в) на розрахункові рахунки в банківських установах Підрядника. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2021 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2021 14:46 |
ТД-Берегоукріплення с. Покровське.docx | |
31 березня 2021 14:46 |
Додаток № 6 проєкт договору.docx | |
31 березня 2021 14:46 |
Креслення до робочого проекту.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-10-26-000048 ● 3a8e7f8e4b724444967f3cf7b0eb746a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2021 15:46 |
25.10.2021 № 536
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.10.2021 № 536
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2021-03-31-004586-а 31.03.2021 Покровська сільська рада (код ЄДРПОУ 04340342) Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-10-28 10:54:09
Про надання пояснень
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-02 16:35:24
Пояснення на запит від 28.10.2021 року
Відповідь на перше запитання:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно робочого проекту: «Капітальний ремонт берегоукріплення Каховського водосховища в с. Покровське Покровської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: 45233000-2 – Укріплення берегових ліній).
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт берегоукріплення Каховського водосховища в с. Покровське Покровської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області» та рішенням сесії Покровської сільської ради від 24.12.2020 року №51-3/VIII «Про бюджет Покровської сільської територіальної громади на 2021 рік» (з урахуванням змін) по КПКВ 0118340 «Природоохоронні заходи за рахунок цільових фондів»
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі сформована за результатами розгляду кошторисної документації, згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», відповідно до експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт берегоукріплення Каховського водосховища в с. Покровське Покровської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області» та складає 15015763,20 грн. (п'ятнадцять мільйонів п'ятнадцять тисяч сімсот шістдесят три грн. 20 коп.)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті Покровської сільської ради: https://pokrovska-gromada.gov.ua на головній сторінці в закладці: prozorro - публічні закупівлі до оголошення UA-2021-03-31-004586-a на 42 сторінці.
Відповідь на друге запитання: Додатком 2 затверджено форму 3 «Довідка про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, необхідних для виконання робіт». Відповідно до пункту 3.2 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» на всі зазначені в довідці машини, механізми, транспортні засоби – власні, орендовані Учасником дотримано форми 3 Додатку 2 та зазначено техніку, яка знаходиться у користуванні як орендована, та надано договір, що підтверджує право користування технікою, зазначеною у довідці.
Крім того, згідно умов тендерної документації зазначення невірної назви документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, є формальною помилкою (сканкопія Протоколу №84 від 13 травня додається).
Таким чином, оскільки Учасником надано Договір №01/04/2021 від 01.04.2021 року, укладений між ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» та ТОВ «УКРГІДРОБУДПРОЕКТ», який підтверджує право користування технікою, а саме: екскаватор гусеничний JCB JS330LS 31011 AЕ, екскаватор колісний CATERPILLAR M315 53574 AE, бульдозер CATERPILLAR R D5H LPG 58691 АЕ, бульдозер KOMATSU D65EX-15EO 55302 AE, тож Учасник ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» підтвердив своє право на користування такою технікою.
Щодо наданого Учасником Договору оренди з ФОП Герасимов І.В. №19/3/02 від 11.03.2019р. з додатковою угодою від 11.03.2020 зі строком дії до 31.12.2021 року, зазначаємо, що 12 травня 2021 року Замовником через електронну систему публічних закупівель була опублікована вимога про усунення невідповідностей.
13 травня 2021 року о 16:28 год. учасником ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» через електронну систему публічних закупівель було опубліковано документ «Пояснювальна записка» та усунуто невідповідність щодо не надання договору з ФОП Герасимов І.В., чинного протягом всього строку виконання договору про закупівлю, а саме надано додаткову угоду від 25.03.2021 року до Договору №19/3/02 оренди будівельної техніки та транспортних засобів від 11.03.2019 року, відповідно до якої внесено зміни до п. 5.2. Договору, а саме визначено, що строк дії договору закінчується 31.12.2022 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-09 14:50:16
Про надання пояснень
Питання у файлі
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-12 15:13:05
Пояснення на запит від 09.11.2021 року
Відповідь на перше питання:
Звертаємо Вашу увагу, що причина, пов’язана із гарантією не була єдиною підставою для відхилення пропозиції ПП «ТАЙГА І Л» відповідно до протоколу № 79 від 29.04.2021р.
Відповідно до ч. 2 розділу 3 тендерної документації, Замовником вимагалось внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії та страхової гарантії.
Банківська гарантія – безвідкличне зобов'язання Банку сплатити гарантовану суму кредитору (Бенефіціару) у випадку отримання від нього письмової вимоги, яка свідчить про невиконання боржником (Принципалом) своїх зобов'язань.
Страхова гарантія – це письмове підтвердження Страхової компанії виконати зобов'язання за свого Клієнта в разі, якщо Клієнт не зможе виконати його сам.
Згідно з частиною 2 розділу 3 тендерної документації, Учасником разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, копія платіжного документа, що підтверджує перерахування учасником повної суми коштів на тендерне забезпечення (сума перерахунку в платіжному документі повинна відповідати розміру забезпечення). Зазначені копії повинні бути завірені банком.
У складі пропозиції учасника міститься архів «73_Тендерная гарантия», в якому наявні наступні документи:
- банківська ліцензія
- витяг зі статуту
- гарантія
- лист для клієнта
- наказ Фролова
- протокол Н1
Платіжний документ, всупереч вимогам тендерної документації відсутній, що і стало причиною дискваліфікації.
Крім того, відповідно до ч. 2 розділу 3 тендерної документації, Замовником вимагалось внесення Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії та страхової гарантії.
Банківська гарантія – безвідкличне зобов'язання Банку сплатити гарантовану суму кредитору (Бенефіціару) у випадку отримання від нього письмової вимоги, яка свідчить про невиконання боржником (Принципалом) своїх зобов'язань.
Страхова гарантія– це письмове підтвердження Страхової компанії виконати зобов'язання за свого Клієнта в разі, якщо Клієнт не зможе виконати його сам.
Оскільки учасником ПП «Тайга І Л» не було надано банківську гарантію у повному обсязі, та не надано страхову гарантію, що вимагалось умовами тендерної документації, Замовником правомірно відхилено тендерну пропозицію з цієї підстави.
Відповідь на друге питання:
Учасником ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС І» у складі тендерної пропозиції надано документи «5. Інші документи», де міститься файл «10.1. Додаток №6 проєкт договору», у складі якого надано «Календарний графік виконання робіт», який не містить жодної інформації, що вимагалась Замовником відповідно до умов тендерної документації.
Окремо, Учасником ТОВ «БУДМОНТАЖСЕРВІС І» надано документи «4. Технічні умови» з файлом «4. Графік виконання робіт».
Проте жоден з наданих документів не містить чітко зазначеного обсягу робіт із зазначенням їх кошторисної вартості, що є порушенням умов тендерної документації.
Щодо наданого учасником ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» календарного графіку необхідно зазначити, що такий графік відповідає графіку, що викладений Замовником у «Додатку №6 проєкт договору».
Відповідно до пункту 2.4 Наказу МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ від 13.01.2009 № 2 "Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві" залежно від особливостей будівництва, зокрема, його складності, строків, чисельності виконавців робіт, розподілу функцій між Замовником та Підрядником тощо, можуть використовуватись різні варіанти графіків виконання робіт, у тому числі у формі діаграм.
Однак важливо, щоб графік надавав можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт.
Один із можливих варіантів графіка приведено в таблиці 1.
Графік, наданий ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» повністю надає можливість контролювати хід будівництва та ретельно прослідковувати загальні тенденції будівництва.
Відповідь на третє запитання:
Згідно ч. 4. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
В той же час, ст. 628 ЦК України визначає, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Однією із таких умов є строк договору.
Тобто, час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору (ч.1.ст. 631 ЦК України).
Відповідно до умов тендерної документації, Замовником встановлена вимога щодо виконання робіт до 31.12.2022р.
Отже, документацією був встановлений кінцевий термін виконання договору.
В складі пропозиції учасника міститься файл «кошториси», в якому міститься календарний графік виконання робіт.
Даний графік є приблизним, так як учасник не має інформації яким чином закінчиться та чи інша закупівлі, чи буде наявне фінансування та багато інших факторів, які від нього не залежать.
В свою чергу, графік який був наданий в складі договору № 129 від 04.06.2021р. вже більш конкретизований, так як сторонами були погоджені всі істотні умови договору.
Повідомляємо, що при цьому строк календарного графіку, який є невід’ємною частиною договору № 129 від 04.06.2021р. спливає липнем 2022р.
Отже, істотна умова не була змінена.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 16 листопада 2021 року UA-2021-03-31-004586-а Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо заперечення до висновку Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі UA-2021-03-31-004586-a Покровської сільської ради (далі – Замовник) «Капітальний ремонт берегоукріплення Каховського водосховища в с. Покровське Покровської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області» (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015:45243000-2- Укріплення берегових ліній), оприлюдненого у електронній системі закупівель 16 листопада 2021 року. Відповідно до частини ІІ Висновку «Констатуюча частина», моніторингом установлено, що учасником ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» у довідці від 14.04.2021 року №1018 зазначено техніку, зокрема, екскаватор гусеничний JCB JS330LS 31011 АЕ, екскаватор колісний CATERPILLAR M315 53574 АЕ, бульдозер CATERPILLAR R D5H LPG 58691 АЕ, бульдозер KOMATSU D65EX-15EO 55302 AE, орендовані за договором №01/04/2021 від 01.04.2021 року у ТОВ «УКРГІДРОБУДПРОЕКТ». При цьому, згідно договору №01/04/2021 від 01.04.2021 року та додатку до нього учаснику надаються послуги з надання будівельної техніки з оператором, од. виміру: маш/год. Згідно з протоколом від 13.05.2021 року №84 Уповноважена особа вирішила договір №01/04/2021 від 01.04.2021 на надання послуг ТОВ «УКРГІДРОБУДПРОЕКТ» вважати формальною помилкою, оскільки на думку Замовника, при укладанні договору зазначено невірну назву документа, що не впливає на зміст тендерної пропозиції. Відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону в електронній системі закупівель. Проте, на порушення вимог частини 16 статті 29 Закону Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення учаснику ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» з вимогою усунення таких невідповідностей. Замовник категорично не погоджується з таким висновком Держаудитслужби з наступних підстав: Згідно п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критерії, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Додатком 2 до тендерної документації затверджено форму 3 «Довідка про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, необхідних для виконання робіт». Відповідно до пункту 3.2 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» на всі зазначені в довідці машини, механізми, транспортні засоби – власні, орендовані учасник надає копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, механізмів, транспортних засобів, та/або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності на такі будівельні машини, механізми та транспортні засоби. Якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби – не є власністю учасника виробничих потужностей, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, та ін. Учасником ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» дотримано форми 3 Додатку 2 та зазначено техніку, яка знаходиться у користуванні як орендована, та надано договір, що підтверджує право користування технікою, зазначеною у довідці. Крім того, згідно умов тендерної документації зазначення невірної назви документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації, є формальною помилкою. Таким чином, оскільки Учасником надано Договір №01/04/2021 від 01.04.2021 року, укладений між ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» та ТОВ «УКРГІДРОБУДПРОЕКТ», який підтверджує право користування технікою, а саме: екскаватор гусеничний JCB JS330LS 31011 AЕ, екскаватор колісний CATERPILLAR M315 53574 AE, бульдозер CATERPILLAR R D5H LPG 58691 АЕ, бульдозер KOMATSU D65EX-15EO 55302 AE, тож Учасник ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» підтвердив своє право на користування такою технікою, та у відповідності до п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», учасником підтверджено наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідного для виконання умов договору про закупівлю. Щодо невідповідностей у довідці про наявність машин, механізмів, транспортних засобів від 14.04.2021 року учасника ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД», де зазначено коток дорожній ДУ-50 держаний номер 40064 АЕ, проте у договорі оренди від 22.10.2020 року №22/10/1, укладеного з ТОВ «АГНОБ» та свідоцтві про реєстрацію машин серія ЕА №084487 вказана марка котка дорожнього ДУ-50Б, а також зазначення котка комбінованого JCB VM 132 L номер Т05652 АЕ, проте у договорі оренди будівельної техніки від 12.03.2019 року №19/3/03, укладеного з ПАТ «КРИВОРІЖБУДІНДУСТРІЯ» та свідоцтві про реєстрацію машин серія АЕ номер 103669 зазначено коток комбінований JCB VM 132 D державний номер Т05652 АЕ, а також у поз. 11 довідки, де учасником вказано молотки відбійні дорожні Bosch GSH 16-28 у кількості 3 шт., проте у договорі оренди техніки з ФО-П Фоменко А.О. від 01.04.2021 року №01/04-21 зазначено лише 1 молоток відбійний дорожній Bosch GSH 16-28, зазначаємо, що відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Згідно з умовами тендерної документації, формальним є помилки, зокрема помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп’ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Учасник ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД», підтвердив наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідного для виконання умов договору про закупівлю, формальні помилки жодним чином не впливають на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводять до її спотворення та/або не стосуються характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Щодо наданого учасником ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» календарного графіку необхідно зазначити, що такий графік відповідає графіку без зазначення періоду (місяць, квартал, рік). Відповідно до пункту 2.4 Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 № 2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» залежно від особливостей будівництва, зокрема, його складності, строків, чисельності виконавців робіт, розподілу функцій між Замовником та Підрядником тощо, можуть використовуватись різні варіанти графіків виконання робіт, у тому числі у формі діаграм. Однак важливо, щоб графік надавав можливість контролювати хід будівництва у часі, визначати відповідність фактичних строків виконання робіт запланованим, встановлювати причини порушення цих строків, виявляти роботи, від своєчасності виконання яких залежить дотримання строків виконання інших робіт. Графік, наданий ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» у складі тендерної пропозиції дає можливість контролювати хід будівництва та прослідковувати загальні тенденції будівництва, у ньому зазначений період (2021-2022 роки), види та об’єм робіт, а таким чином учасником дотримано вимог тендерної документації. Щодо невідповідності календарного графіку, наданого у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» та календарного графіку, що є невід’ємною частиною договору від 04.06.2021 року №129, зазначаємо, що згідно ч. 4. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. В той же час, ст. 628 ЦК України визначає, що зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Однією із таких умов є строк договору. Тобто, час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору (ч.1.ст. 631 ЦК України). Відповідно до умов тендерної документації, Замовником встановлена вимога щодо виконання робіт до 31.12.2022р. Отже, документацією був встановлений кінцевий термін виконання договору. В складі пропозиції учасника міститься файл «кошториси», в якому міститься календарний графік виконання робіт. Даний графік є орієнтовним, так як учасник не має інформації яким чином закінчиться та чи інша закупівлі, чи буде наявне фінансування та багато інших факторів, які від нього не залежать. В свою чергу, графік який був наданий в складі договору № 129 від 04.06.2021р. вже більш конкретизований, так як сторонами були погоджені всі істотні умови договору. При цьому строк календарного графіку, який є невід’ємною частиною договору № 129 від 04.06.2021р. спливає липнем 2022р., тобто істотна умова договору про закупівлю не була змінена та не відрізняється від змісту тендерної пропозиції, що не може бути підставою для визнання договору №129 від 04.06.2021 року нікчемним.
2021-11-23 16:24:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | До Дніпропетровського окружного адміністративного суду подана Позовна заява від 29 листопада 2021 року про скасування Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 16 листопада 2021 року. |
Дата публікації: | 30 листопада 2021 |
Номер відкриття провадження: | 160/24023/21 від 03.12.2021р. |
Дата відкриття провадження: | 03 грудня 2021 |
Документи:
09 грудня 2021 15:13
|
Електронний підпис |
09 грудня 2021 15:07
|
Ухвала по справі № 160_24023_21 від 03.12.2021р..pdf |
30 листопада 2021 16:37
|
Позовна заява.pdf |
09 грудня 2021 15:13
|
Електронний підпис |
09 грудня 2021 15:07
|
Електронний підпис |
30 листопада 2021 16:39
|
Електронний підпис |
09 грудня 2021 15:07
|
Ухвала по справі № 160_24023_21 від 03.12.2021р..pdf |
30 листопада 2021 16:37
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з додатковою відповідальністю "Трест "Дніпроводбуд" |
13 980 738,56
UAH з ПДВ
|
13 581 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГА І К" |
14 940 755,69
UAH з ПДВ
|
13 589 336,75
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" |
14 172 085,20
UAH з ПДВ
|
14 172 085,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» |
14 893 464,00
UAH з ПДВ
|
14 893 464,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СІГМА ГРУП |
15 008 415,60
UAH з ПДВ
|
15 008 415,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з додатковою відповідальністю "Трест "Дніпроводбуд" #01035673 |
Відхилено |
13 581 900,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 15:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2021 10:06
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАЙГА І К" #13965957 |
Відхилено |
13 589 336,75
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 15:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 квітня 2021 13:20
|
ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" #35876701 |
Відхилено |
14 172 085,20
UAH з ПДВ
|
07 травня 2021 15:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 травня 2021 10:42
|
ТОВ «ГІДРОБУД ЛІМІТЕД» #42498978 |
Переможець |
14 893 464,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2021 15:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 травня 2021 16:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2023 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2023 14:51
|
Дод. угода № 3 до Договору № 129.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2023 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 14:50
|
Дод. угода№ 2 до Договору № 129.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 червня 2021 16:01
|
Дод.угода № 1 до Договору № 129.pdf | зміни до договору |
09 червня 2021 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2021 14:34
|
Додатки до Договору № 129.pdf | укладений |
04 червня 2021 14:34
|
Договір № 129 з додатками.pdf | укладений |
04 червня 2021 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. П.п.2.1 п.2 «Ціна договору» викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна вартість робіт за даним Договором складає: 14893464,00 грн. (чотирнадцять мільйонів вісімсот дев’яносто три тисячі чотириста шістдесят чотири грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% 2 482 244,00 грн. (два мільйони чотириста вісімдесят дві тисячі двісті сорок чотири грн. 00 коп.), Замовник бере на себе зобов’язання в межах бюджетних призначень на 2021-2022рр., що підтверджується кошторисом (Додаток №1), у тому числі: в межах кошторисних призначень сума договору на 2021 рік становить: 4001700,00 грн. (чотири мільйона одна тисяча сімсот грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 666950,00 грн. (шістсот шістдесят шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.); при наявності кошторисних призначень на 2022 рік сума договору становить: 10891764,00 грн. (десять мільйонів вісімсот дев’яносто одна тисяча сімсот шістдесят чотири грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% 1815294,00 грн. (один мільйон вісімсот п'ятнадцять тисяч двісті дев’яносто чотири грн. 00 коп.). 2. П.п.2.4 п.2 «Ціна договору» викласти в наступній редакції: 2.4. Замовник після підписання даного Договору має право перерахувати Учаснику попередню оплату на строк не більше трьох місяців, керуючись Постановою КМУ № 1070 від 04.12.2019р. (із змінами) в розмірі до 30% від річного обсягу вартості робіт на 2021 рік в сумі 1200510,00 грн. (один мільйон двісті тисяч п’ятсот десять грн. 00 коп.) з ПДВ шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку на протязі 7 робочих днів з дня виставлення рахунку. Учасник зобов’язаний використати одержану попередню оплату на виконання будівельних робіт, придбання необхідних для їх виконання матеріалів та/або придбання і постачання необхідного для виконання робіт устаткування та обладнання і надати на протязі трьох місяців з дня отримання попередньої оплати Замовнику акти виконаних робіт (форма КБ-2в) про виконані роботи відповідно до законодавства. По закінченні тримісячного терміну невикористані кошти попередньої оплати повертаються Замовнику. 3. П.п. 5.1 пункту 5 Договору «Строки виконання робіт» викласти в наступній редакції: «5.1. Початок робіт, зазначених у п. 1.1. Договору визначається календарним графіком виконання робіт (Додаток 2), який є невід’ємною частиною Договору, але не раніше 7 (семи) днів з дня виконання Замовником зобов’язань щодо: - передачі проектної документації; - передачі дозвільної документації; - надання будівельного майданчика та/або фронту робіт, і завершить виконання робіт не пізніше як до 31.12.2022 року. Строки можуть бути переглянуті Сторонами в разі затримки фінансування витрат замовника за цим Договором. 4. П.п.5.5 пункту 5 Договору «Строки виконання робіт» доповнити словами: Внести зміни до календарного графіка виконання робіт на 2021-2022 роки (Додаток 2), який є невід’ємною частиною Договору. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня підписання і діє до 31.12.2022 року. |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до п.п.2.1 пункту 2 «Ціна договору», викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт за даним Договором складає: 14 893 464,00 грн. (чотирнадцять мільйонів вісімсот дев’яносто три тисячі чотириста шістдесят чотири грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% 2 482 244, 00 грн. (два мільйони чотириста вісімдесят дві тисяч двісті сорок чотири грн. 00 коп.), на 2021 – 2023рр., що підтверджується кошторисом (Додаток 1), у тому числі: Сума договору доведених кошторисних призначень на 2021 рік становить: 4 001 700, 00 грн.(чотири мільйони одна тисяча сімсот грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 666 950,00 грн. (шістсот шістдесят шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.) Суму договору довести до кошторисних призначень на 2022 рік: 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.) При наявності кошторисних призначень на 2023 рік сума становить: 10 891 764, 00 грн. (десять мільйонів вісімсот дев’яносто одна тисяча сімсот шістдесят чотири грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 1 815 294,00 грн. (один мільйон вісімсот п’ятнадцять тисяч двісті дев’яносто чотири грн. 00 коп.) 2. Внести зміни до п.п.5.1 пункту 5 Договору «Строки виконання робіт» та викласти в наступній редакції: «5.1. Початок робіт, зазначених у п. 1.1. Договору визначається календарним графіком виконання робіт (Додаток 2), який є невід’ємною частиною Договору, але не раніше 7 (семи) днів з дня виконання Замовником зобов’язань щодо: - передачі проектної документації; - передачі дозвільної документації; - надання будівельного майданчика та/або фронту робіт, і завершить виконання робіт не пізніше як до 31.12.2023 року. Строки можуть бути переглянуті Сторонами в разі затримки фінансування витрат замовника за цим Договором. 3 П.п.5.5. пункту 5 Договору «Строки виконання робіт» доповнити словами: Внести зміни до календарного графіка виконання робіт на 2021-2023 роки (Додаток 2), який є невід’ємною частиною Договору. 4. За всіма іншими умовами, що не торкнулися Додаткової угоди, Сторони підтверджують свої зобов'язання. 5. Ця Додаткова угода складена в 2 (двох) оригінальних примірниках, по одному для кожної Сторони, які мають однакову юридичну силу, та є невід’ємною частиною Договору. 6. Ця додаткова угода набирає чинності з дня підписання і діє до 31.12.2023 року. |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли взаємної згоди: 1.1. Розірвати Договір № 129 від 04.06.2021р на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт берегоукріплення Каховського водосховища в с. Покровське Покровської сільської ради Нікопольського району Дніпропетровської області» згідно п. п. 16.6 пункту 16 «Внесення змін у Договір та його розірвання». 1.2. Зменшити суму договору на 10891764,00 грн. (десять мільйонів вісімсот дев’яносто одна тисяча сімсот шістдесят чотири грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% 1 815294, 00 грн. (один мільйон вісімсот п’ятнадцять тисяч двісті дев’яносто чотири грн. 00 коп.). 1.3. Внести зміни до п.п.2.1 пункту 2 «Ціна договору», та викласти в наступній редакції: Загальна вартість робіт за даним Договором складає: 4001700,00 грн. (чотири мільйони одна тисяча сімсот грн. 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20% 666950,00 грн. (шістсот шістдесят шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.). Сума договору доведених кошторисних призначень на 2021 рік становить: 4001700,00 грн. (чотири мільйони одна тисяча сімсот грн. 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20% 666950,00 грн. (шістсот шістдесят шість тисяч дев’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.). Сума договору доведених кошторисних призначень на 2022 рік становить: 0.00 грн. (нуль грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 0,00 грн. ( нуль грн. 00 коп.) 2. За всіма іншими умовами, що не торкнулися Додаткової угоди, Сторони підтверджують свої зобов'язання. 3. Ця Додаткова угода складена в 2 (двох) оригінальних примірниках, по одному для кожної Сторони, які мають однакову юридичну силу. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з дня підписання та є невід’ємною частиною Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 червня 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
4 001 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 666 950,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | В звязку з військовою агресією російської федерації проти України та після вчиненого чергового теракту - підриву Каховської ГЕС у Херсонській області, відбулась найбільша техногенна катастрофа. В звязку із критичним зниженням рівня води в Каховському водосховищі, а саме її відсутності, потреба в проведенні робіт з укріплення берегової зони с. Покровське стала недоцільною. |