Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням нежитлових приміщень, адміністративних будівель та прилеглої території Державної митної служби України, що розташовані за адресами: м. Київ, вул. Дегтярівська, 11а, вул. Дегтярівська, 11г, вул. Саксаганського, 66 та Київська обл., Вишгородський р-н, с. Лютіж, урочище Туровча, 1
Очікувана вартість
7 399 998,00 UAH
UA-2021-03-31-004304-a 8e25199d867e4dd89ddd86bf93366257
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жаркова Ольга Анатоліївна

+380444811955 tender-dms@customs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна митна служба України
Код ЄДРПОУ: 43115923
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г
Контактна особа: Жаркова Ольга Анатоліївна
+380444811955
tender-dms@customs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з ч. 4 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (надалі - Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Відповідно до ч. 10 ст. 3 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Згідно п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі у випадку якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Тендерним комітетом Держмитслужби України двічі була розпочата процедура закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою. Обидва рази торги було відмінено на підставі ч.2 ст.32 Закону, а саме: «Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій». Враховуючи зазначене, Замовнику необхідно здійснити закупівлю послуг за предметом «Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням нежитлових приміщень, адміністративних будівель та прилеглої території Державної митної служби України, що розташовані за адресами: м. Київ, вул. Дегтярівська, 11а, вул. Дегтярівська, 11г, вул. Саксаганського, 66 та Київська обл., Вишгородський р-н, с. Лютіж, урочище Туровча,1» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (надалі – Послуги) за переговорною процедурою закупівлі відповідно до п. 1 ч.2 ст.40 Закону, а саме: «Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2021 14:39
Оскарження наміру укласти договір: 11 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:70330000-3: Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням нежитлових приміщень, адміністративних будівель та прилеглої території Державної митної служби України, що розташовані за адресами: м. Київ, вул. Дегтярівська, 11а, вул. Дегтярівська, 11г, вул. Саксаганського, 66 та Київська обл., Вишгородський р-н, с. Лютіж, урочище Туровча, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 11 Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 70330000-3 — Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом банківського переказу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі на підставі підписаного сторонами Акту Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

31 березня 2021 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2021 14:28
Проєкт договору.pdf
31 березня 2021 14:28
Повідомлення НАМІР.pdf
31 березня 2021 14:28
Протокол переговорів_300321.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС»
#38748221
Переможець 7 399 998,00
UAH з ПДВ
31 березня 2021 14:39

Документи

31 березня 2021 14:39
Електронний підпис
31 березня 2021 14:37
Повідомлення НАМІР.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2021 14:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС»
#38748221
7 399 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 березня 2021 14:39
Електронний підпис
31 березня 2021 14:37
Повідомлення НАМІР.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 10:09
Акти надання послуг укладений
04 січня 2023 10:07
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 15:50
Додаткова угода 3 до Договору 7 зміна назви.pdf зміни до договору
27 січня 2022 15:49
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 10:09
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
21 січня 2022 10:08
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 09:48
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
21 січня 2022 09:46
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 10:31
Додугода 1 до Договору 7 від 21042021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:26
Електронний підпис укладений
21 квітня 2021 15:29
Договір 7.PDF укладений
21 квітня 2021 15:26

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 травня 2021 11:32
318 888,80 UAH UA868201720343100001000101079
Держмитслужба
UA193253650000000260050000796
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс"
Оплачений
26 травня 2021 11:32
181 132,67 UAH UA868201720343100001000101079
Держмитслужба
UA193253650000000260050000796
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс"
Оплачений
25 червня 2021 13:08
498 114,84 UAH UA868201720343100001000101079
Держмитслужба
UA193253650000000260050000796
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс"
Оплачений
25 червня 2021 13:08
89 601,60 UAH UA868201720343100001000101079
Держмитслужба
UA193253650000000260050000796
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс"
Оплачений
22 липня 2021 16:56
498 114,84 UAH UA868201720343100001000101079
Держмитслужба
UA193253650000000260050000796
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс"
Оплачений
22 липня 2021 16:56
602 300,00 UAH UA868201720343100001000101079
Держмитслужба
UA193253650000000260050000796
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс"
Оплачений
27 серпня 2021 13:29
498 114,84 UAH UA868201720343100001000101079
Держмитслужба
UA193253650000000260050000796
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс"
Оплачений
01 вересня 2021 13:19
912 369,20 UAH UA868201720343100001000101079
Держмитслужба
UA193253650000000260050000796
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс"
Оплачений
24 вересня 2021 12:36
498 114,84 UAH UA868201720343100001000101079
Держмитслужба
UA193253650000000260050000796
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс"
Оплачений
05 жовтня 2021 12:30
491 417,20 UAH UA868201720343100001000101079
Держмитслужба
UA193253650000000260050000796
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс"
Оплачений
19 листопада 2021 09:55
614 287,60 UAH UA868201720343100001000101079
Держмитслужба
UA193253650000000260050000796
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс"
Оплачений
19 листопада 2021 09:55
498 114,84 UAH UA868201720343100001000101079
Держмитслужба
UA193253650000000260050000796
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс"
Оплачений
19 листопада 2021 13:16
498 114,84 UAH UA868201720343100001000101079
Держмитслужба
UA193253650000000260050000796
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс"
Оплачений
19 листопада 2021 13:16
448 110,80 UAH UA868201720343100001000101079
Держмитслужба
UA193253650000000260050000796
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс"
Оплачений
13 грудня 2021 12:38
498 114,84 UAH UA868201720343100001000101079
Держмитслужба
UA193253650000000260050000796
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс"
Оплачений
13 грудня 2021 12:38
97 772,00 UAH UA868201720343100001000101079
Держмитслужба
UA193253650000000260050000796
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс"
Оплачений
29 грудня 2021 18:54
157 314,25 UAH UA868201720343100001000101079
Держмитслужба
UA193253650000000260050000796
ТОВ "Імпел Гріффін Сервіс"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): частина 6 статті 41 Закону "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч. 6 ст 41 Закону "Про публічні закупівлі" Збільшення вартості Договору 7 від 21.04.2021 на 20%
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви організації Виконавця
Номер договору про закупівлю: 7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 1 479 806,08
UAH (в тому числі ПДВ 246 634,34 UAH)