Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 45310000-3 Електромонтажні роботи (Технічне переоснащення. Встановлення системи пожежної сигналізації на першому, другому поверсі та підвалі в корпусі лікарні та поліклініки в комунальному некомерційному підприємстві «Приазовська центральна районна лікарня» за адресою: Запорізька обл., Приазовський район ,смт. Приазовське, вул.Покровська,33»)
Очікувана вартість
294 000,00 UAH
UA-2021-03-31-003117-a 578165b27bad4bd7aa7bb3f5f1d99edb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Бабєоглу

+380974980894 babeoglu22@rambler.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИАЗОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПРИАЗОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01992943
Місцезнаходження: 72401, Україна , Запорізька обл., смт. Приазовське, вул. Покровська, буд. 33
Контактна особа: Людмила Бабєоглу
+380974980894
babeoglu22@rambler.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2021 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2021 12:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2021 12:42
Очікувана вартість: 294 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 470,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічне переоснащення. Встановлення системи пожежної сигналізації на першому, другому поверсі та підвалі в корпусі лікарні та поліклініки в комунальному некомерційному підприємстві «Приазовська центральна районна лікарня» за адресою: Запорізька обл., Приазовський район ,смт. Приазовське, вул.Покровська,33»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72401, Україна, Запорізька область, смт Приазовське, вул.Покровська,33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 травня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

огляд в період уточнень
Дата подання: 05 квітня 2021 15:34
Дата відповіді: 06 квітня 2021 12:24
Шановний Замовнику! В Додатку 5 встановлена вимога до учасників "У ПЕРІОД УТОЧНЕННЯ Учасник повинен оглянути об’єкт і спільно із Замовником складає Акт огляду. У разі виявлення невідповідності технічного завдання і фактичних об’ємів послуг/матеріалів/обладнання, Замовник вносить відповідні зміни до цього Оголошення. Акт огляду надається у складі пропозиції Учасника та є обов’язковим".Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд в період уточнення. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з підписом Замовника та учасника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, оскільки після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнення з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669. Період уточнення по даній закупівлі завершується 06-04-2021 року, 12:42 год., тому, ми як Учасник, бажаючи взяти участь у даній процедурі закупівлі, не можемо виконати таку умову тендерної документації, з підстав, що не залежать від нас, що в подальшому може стати підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції, та є дискримінаційним по відношенню до нас, як до Учасника цих торгів. Оголошення було оприлюднено на майданчику 31.03.2021 р. о 12:49 год., період уточнення закінчується 06.04.2021 року о 12:42 год., тобто на прибуття у Запорізьку область та здійснення безпосередньо обстеження приміщення учасники мають 3 робочих дні, оскільки 03.04.2021 р. та 04.04.2021 р. вихідні дні. Вважаємо, що у такий стислий період часу (3 дні), виконати огляд неможливо. Період уточнення по даній закупівлі завершився 28-02-2021 року, 23:59 год., тому ПП "ОХОРОНА-004", як Учасник, бажаючи взяти участь у даній процедурі закупівлі, не може виконати таку умову тендерної документації, з підстав, що не залежать від нас, що в подальшому може стати підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції, та є дискримінаційним по відношенню до нас, як до Учасника цих торгів. Оголошення було оприлюднено на майданчику 23.02.2021 р. о 16:37 год., період уточнення закінчується 28.02.2021 року о 23:59 год., тобто на тестування відповідальної особи, прибуття у Харківську область та здійснення безпосередньо обстеження приміщення учасники мають 3 робочих дні, оскільки 27.02.2021 р. та 28.02.2021 р. вихідні дні. Вважаємо, що у такий стислий період часу (3 дні), виконати огляд зі всіма вимогами стосовно тестування не можливо. ПП "ОХОРОНА-004" має змогу здійснити огляд об’єктів Замовника, але ми фізично не можемо це зробити саме у період уточнення Ми має змогу здійснити огляд об’єктів Замовника, але ми фізично не можемо це зробити саме у період уточнення! Прохання внести зміни в документацію та привести її у відповідність до норм чинного законодавства
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Дякуємо за запитання та повідомляємо наступне. Оголошення про публічну закупівлю було оприлюднене у середу 31.03.21 року, а період уточнення закінчується у вівторок 06.04.21 року. Тобто, всі потенційні учасники на протязі тижня можуть оглянути об’єкт та ознайомитись з обсягом робіт в будь-який робочий час закладу. І ми, як Замовник , зацікавлені і сприяємо в тому , щоб учасники отримали повну інформацію щодо закупівлі ( об’єкту , режиму роботи об’єкту, обсягів робіт і таке інше) і склали якісно свою пропозицію, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Тому вважаємо , що дана вимога не є дискримінаційною та не порушує прав учасників, а тендерна документація відповідає нормам чинного законодавства.
Незрозуміло з яких підстав , що не залежать від вас , неможливо оглянути об’єкт на протязі тижня? Чи в шановного учасника є інформація щодо перешкоджання або здійснення будь-яких інших дій, які призводять до перешкоджання для потенційних учасників здійснити огляд об’єкту?

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2021 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КОНСАЛТІНГОВО-ІНЖИНІРІНГОВИЙ ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЦЕНТР "БРАНДМАУЕР" 288 630,88
UAH з ПДВ
288 630,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 квітня 2021 12:39
Трудова книжка Литвин.PDF
09 квітня 2021 12:39
Сертификат JY и JH 2022.pdf
09 квітня 2021 12:39
Проект договору.PDF
09 квітня 2021 12:39
Паспорт_Яценко.PDF
09 квітня 2021 12:39
накл мультиметр.PDF
09 квітня 2021 12:39
Наказ на Підлітка.PDF
09 квітня 2021 12:39
Наказ на Обдимко.PDF
09 квітня 2021 12:39
Наказ на Литвина.PDF
09 квітня 2021 12:39
Наказ на Авруцького.PDF
09 квітня 2021 12:39
ЛИСТ-ГАРАНТIЯ ЦРЛ.pdf
09 квітня 2021 12:39
Диплом Пидлитка.PDF
09 квітня 2021 12:39
диплом Обдимко.PDF
09 квітня 2021 12:39
диплом Литвина.pdf
09 квітня 2021 12:39
диплом Авруцький.PDF
09 квітня 2021 12:39
гарантія шурупокрут.PDF
09 квітня 2021 12:39
Статут.PDF
09 квітня 2021 12:39
ліцензія 260314.pdf
09 квітня 2021 12:39
Кошторис.PDF
09 квітня 2021 12:39
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КОНСАЛТІНГОВО-ІНЖИНІРІНГОВИЙ ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЦЕНТР "БРАНДМАУЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КОНСАЛТІНГОВО-ІНЖИНІРІНГОВИЙ ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЦЕНТР "БРАНДМАУЕР"
#36162351
Переможець 288 630,88
UAH з ПДВ
09 квітня 2021 13:32

Документи

09 квітня 2021 13:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2021 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КОНСАЛТІНГОВО-ІНЖИНІРІНГОВИЙ ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЦЕНТР "БРАНДМАУЕР"
#36162351
288 630,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 квітня 2021 13:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 16:38
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2021 10:35
Дод.угода 1.pdf зміни до договору
05 травня 2021 10:33
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 12:18
Договір 28-21-М.pdf укладений
19 квітня 2021 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в п 3.2. Договору , а саме порядок взаєморозрахунків
Номер договору про закупівлю: 28/21-М
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 288 630,88
UAH (в тому числі ПДВ 48 105,14 UAH)