Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги із забезпечення кейтерингового обслуговування учасників ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України
Очікувана вартість
820 000,00 UAH
UA-2021-03-31-002663-b ● bd937b0a42c74e2e83726108f7110454
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний центр "Мала академія наук України" |
Код ЄДРПОУ: | 32827468 |
Вебсайт: | http://man.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44, офіс 1006 |
Контактна особа: |
Плескач Оксана Миколаївна +38 044 483 25 28 tender@man.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2021 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2021 12:53 |
Очікувана вартість: | 820 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги із забезпечення кейтерингового обслуговування учасників ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2021 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2021 15:24 |
Перелік_змін_до_ТД.docx | |
06 квітня 2021 15:23 |
ТД_06.04-1_Кейтерингове_обслуговування_3_етап.docx | |
31 березня 2021 16:36 |
Додаток_3_Проєкт_Договору.docx |
07 квітня 2021 16:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 квітня 2021 15:24 |
Перелік_змін_до_ТД.docx
|
|||
06 квітня 2021 15:23 |
ТД_06.04-1_Кейтерингове_обслуговування_3_етап.docx
|
|||
31 березня 2021 16:36 |
Додаток_3_Проєкт_Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 02 квітня 2021 14:11
Дата відповіді: 02 квітня 2021 17:18
Шановний Замовнику, питання щодо Довідки про наявність працівників необхідної кваліфікації.
В тендерній документації указано, що можна вказати частину офіціантв та кухарів (але не менше двох, одного і т.д.) Питання щодо особистих медичних книжок. Постачальником надаються книжки тільки цієї частини працівників, чи усіх, хто буде задіяний в Заході?
З технічної точки зору, зручніше надати медкнижки усіх офіціантів, але вже з документами, що надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.
Керуючись ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), надаємо наступні роз’яснення згідно вашого запитання.
Згідно пункту 5.2.2. Тендерної документації Учасник зобов’язаний надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов Договору про надання послуг/виконання робіт/поставки товарів тощо:
- не менше 2 офіціантів;
- не менше 1 кухаря (IV розряду);
- не менше 1 водія.
згідно пункту 5.2.2.1. Учасник має надати копії особистих медичних книжок працівників, які зобов’язані проходити періодичний медичний огляд, з відмітками про вчасне проходження медогляду та які будуть залучені до виконання послуг.
У відповідності до вимог Тендерної документації, для підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію достатньо надати медичні книжки на працівників, вказаних у Довідці, яка має бути подана учасником на виконання вимог п.5.2.2. Тендерної документації. Вимога щодо надання медичних книжок решти працівників, не зазначених у Довідці, ставитиметься виключно до Учасника, який за результатами аукціону та кваліфікації буде визначений Переможцем закупівлі, та після підписання Договору безпосередньо надаватиме послуги кейтерингового обслуговування учасників Заходу, відповідно до вимог Тендерної документації.
З повагою, тендерний комітет НЦ "МАНУ".
Керуючись ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), надаємо наступні роз’яснення згідно вашого запитання.
Згідно пункту 5.2.2. Тендерної документації Учасник зобов’язаний надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов Договору про надання послуг/виконання робіт/поставки товарів тощо:
- не менше 2 офіціантів;
- не менше 1 кухаря (IV розряду);
- не менше 1 водія.
згідно пункту 5.2.2.1. Учасник має надати копії особистих медичних книжок працівників, які зобов’язані проходити періодичний медичний огляд, з відмітками про вчасне проходження медогляду та які будуть залучені до виконання послуг.
У відповідності до вимог Тендерної документації, для підтвердження зазначеного кваліфікаційного критерію достатньо надати медичні книжки на працівників, вказаних у Довідці, яка має бути подана учасником на виконання вимог п.5.2.2. Тендерної документації. Вимога щодо надання медичних книжок решти працівників, не зазначених у Довідці, ставитиметься виключно до Учасника, який за результатами аукціону та кваліфікації буде визначений Переможцем закупівлі, та після підписання Договору безпосередньо надаватиме послуги кейтерингового обслуговування учасників Заходу, відповідно до вимог Тендерної документації.
З повагою, тендерний комітет НЦ "МАНУ".
Роз'яснення щодо вимог до кава-брейк
Дата подання: 02 квітня 2021 17:40
Дата відповіді: 06 квітня 2021 15:21
Шановний Замовнику!
В Додатку 2 "Технічне завдання на надання послуг" в п. 3.4.10 є наступна вимога до кава-брейк: Забезпечення чаєм, цукерками, печивом протягом часу проведення заходу із щогодинним поновленням.
В п. 3.4.11 є наступна вимога: "забезпечення кейтерінгового обслуговування протягом визначеного тайм-ліміту".
Перелік складових з кейтерінгового обслуговування в п.3.4.1 чітко прописує години кава-пауз. І протягом дня (з 8-00 до 20-00) є потреба тільки в воді питній .
ПИТАННЯ:
Кава-паузи надаються ТІЛЬКИ в чітко визначені в п. 3.4.1 години, як-то: Велком кава 8-00...9-00, друга пауза 14-30...15-30, третя пауза 17-30-18-30.
АБО додатково до цих кава-пауз ще треба врахувати безперервний чай і солодощі, з щогодинним поновленням?
Щиро дякую за Вашу відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Керуючись ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), надаємо наступні роз’яснення згідно вашого запитання.
До пункту 3.4.10. Додатку 2 до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни та зазначений пункт буде викладений в наступній редакції: "3.4.10. Вимоги до кави-брейк: забезпечення натуральною кавою (в асортименті), чаєм (чорним та зеленим), солодощами (печиво – не менше ніж 5 різновидів, цукерки – не менше 7 різновидів) протягом часу проведення заходу із обов’язковим поновленням та щогодинної заміни термосів з чаєм та щогодинним поновленням асортименту солодощів."
З повагою, тендерний комітет НЦ "МАНУ".
Керуючись ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон), надаємо наступні роз’яснення згідно вашого запитання.
До пункту 3.4.10. Додатку 2 до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни та зазначений пункт буде викладений в наступній редакції: "3.4.10. Вимоги до кави-брейк: забезпечення натуральною кавою (в асортименті), чаєм (чорним та зеленим), солодощами (печиво – не менше ніж 5 різновидів, цукерки – не менше 7 різновидів) протягом часу проведення заходу із обов’язковим поновленням та щогодинної заміни термосів з чаєм та щогодинним поновленням асортименту солодощів."
З повагою, тендерний комітет НЦ "МАНУ".
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-31-002663-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:33053604
Дата подання: 28 квітня 2021 11:14
Оскарження щодо ПП "ШКОЛЬНИК ПЛЮС"
Висловлюємо повагу НЦ «Мала Академія Наук» та надаємо нижче перелік невірних відомостей, що присутні в тендерній пропозиції ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС»:
1. Невідповідність підставам, встановленим Ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років є одним з учасників кримінального провадження до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України
"Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
З відкритих джерел присутня інформація, що з квітня 2018 року і надалі ведеться кримінальне провадження, де згадується отримуч державних коштів ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС». Цитата ухвали суду: Крім того, отримані кошти (приблизно 12 млн. грн.) ТОВ «Мультиагентні системи» (ЄДРПОУ 37847177) перераховувало на СПД з ознаками фіктивності (….)ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» (код 33888385)
Ухвала суду № 73895632, 24.04.2018, Шевченківський районний суд міста Києва. Справа не закрита.
2. ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» визначив (приховав)в тендерній пропозиції недостовірну інформацію ,
яка стосується п. 4 частини другої статті 6, п. 1 статті 50 Закону України
"Про захист економічної конкуренції".
3. ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» в складі своєї тендерної пропозиції не виконав кваліфікаційні критерії тендерної документації, а саме: копії особистих медичних книжок працівників ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» містять інфрмацію про прострочену дату медичного огляду всіма працівниками. Згідно Наказу Міністерства охорони здоров'я України 23.07.2002 № 280 зі змінами № 327 від 15.05.2014, працівники кухні, офіціанти тощо, повинні проходити періодичний медогляд 2 рази на рік.
Працівники ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» , вказані в тендерній пропозиції
Саприкін Е.О дата медогляду 28.09.2020 р, дата наступного медогляду 28.03. 2021 – просрочено
Мєрцалова О.А. дата медогляду 28.09.2020 р, дата наступного медогляду 28.03. 2021 – просрочено
Кисіль І.О. дата медогляду 28.09.2020 р., дата наступного медогляду 28.03.2021 – просрочено
Носулько С.О. дата медогляду 28.09.2020 р., дата наступного медогляду 28.03.2021 – просрочено
4. В тендерній пропозиції ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» не надана інформація з копій Трудових угод працівників. На наказах про призначення працівників відсутні підписи працівників «З наказом ознайомлений».
5. В тендерній пропозиції ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» не надане посвідчення водія, Носулько С.О.
6. В тендерній пропозиції ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» не надана повна інформація про
наявність матеріально-технічної бази. В запиті тендерної дркументації написано , цитуємо:
5.2.1. Учасник зобов’язаний надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання для надання послуг/виконання робіт/поставки товарів тощо.
Учасник, ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» надав тільки відомості щодо обладнання, але не вказав, де саме будуть приготовані страви для надання кейтерінгу.
Достеменно не відома площа кухні а Барі «Ажур» або кафе «Ажур». Згідно ДБН В.2.2-25:2009 Підприємства харчування (заклади ресторанного господарства) площа кухні в кафе до 100 посадочних місць – не менше 180 м2.
Виходячи з вищевказаного, просимо
1. Скасувати рішення про обрання переможцем ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС»,
2. Відхилити пропозицію ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС», як не відповідаючу кваліфікаційним критеріям та вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. Переглянути пропозицію ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС», як відповідаючу всім кваліфікаційним критеріям.
Директор ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» О.П. Чоканська
Розгорнути
Згорнути
1. Невідповідність підставам, встановленим Ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років є одним з учасників кримінального провадження до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України
"Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
З відкритих джерел присутня інформація, що з квітня 2018 року і надалі ведеться кримінальне провадження, де згадується отримуч державних коштів ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС». Цитата ухвали суду: Крім того, отримані кошти (приблизно 12 млн. грн.) ТОВ «Мультиагентні системи» (ЄДРПОУ 37847177) перераховувало на СПД з ознаками фіктивності (….)ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» (код 33888385)
Ухвала суду № 73895632, 24.04.2018, Шевченківський районний суд міста Києва. Справа не закрита.
2. ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» визначив (приховав)в тендерній пропозиції недостовірну інформацію ,
яка стосується п. 4 частини другої статті 6, п. 1 статті 50 Закону України
"Про захист економічної конкуренції".
3. ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» в складі своєї тендерної пропозиції не виконав кваліфікаційні критерії тендерної документації, а саме: копії особистих медичних книжок працівників ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» містять інфрмацію про прострочену дату медичного огляду всіма працівниками. Згідно Наказу Міністерства охорони здоров'я України 23.07.2002 № 280 зі змінами № 327 від 15.05.2014, працівники кухні, офіціанти тощо, повинні проходити періодичний медогляд 2 рази на рік.
Працівники ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» , вказані в тендерній пропозиції
Саприкін Е.О дата медогляду 28.09.2020 р, дата наступного медогляду 28.03. 2021 – просрочено
Мєрцалова О.А. дата медогляду 28.09.2020 р, дата наступного медогляду 28.03. 2021 – просрочено
Кисіль І.О. дата медогляду 28.09.2020 р., дата наступного медогляду 28.03.2021 – просрочено
Носулько С.О. дата медогляду 28.09.2020 р., дата наступного медогляду 28.03.2021 – просрочено
4. В тендерній пропозиції ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» не надана інформація з копій Трудових угод працівників. На наказах про призначення працівників відсутні підписи працівників «З наказом ознайомлений».
5. В тендерній пропозиції ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» не надане посвідчення водія, Носулько С.О.
6. В тендерній пропозиції ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» не надана повна інформація про
наявність матеріально-технічної бази. В запиті тендерної дркументації написано , цитуємо:
5.2.1. Учасник зобов’язаний надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання для надання послуг/виконання робіт/поставки товарів тощо.
Учасник, ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» надав тільки відомості щодо обладнання, але не вказав, де саме будуть приготовані страви для надання кейтерінгу.
Достеменно не відома площа кухні а Барі «Ажур» або кафе «Ажур». Згідно ДБН В.2.2-25:2009 Підприємства харчування (заклади ресторанного господарства) площа кухні в кафе до 100 посадочних місць – не менше 180 м2.
Виходячи з вищевказаного, просимо
1. Скасувати рішення про обрання переможцем ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС»,
2. Відхилити пропозицію ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС», як не відповідаючу кваліфікаційним критеріям та вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. Переглянути пропозицію ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС», як відповідаючу всім кваліфікаційним критеріям.
Директор ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» О.П. Чоканська
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2021 13:07
Доброго дня, шановний Учаснику.
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо:
1) Стосовно двох перших питань Вашої вимоги щодо невідповідності учасника ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС», яка стосується статті 17 закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо. Відповідно до ч. 5 статті 17 закону України «Про публічні закупівлі» - замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. В ході перевірки тендерним комітетом НЦ «МАНУ» тендерної пропозиції учасника ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» на відповідність вимогам статті 17 закону України «Про публічні закупівлі» згідно зведених відомостей про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6, Закону України «Про захист економічної конкуренції», розміщеного на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України було підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» зазначеному критерію.
2) Стосовно невідповідності учасника ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» в частині підтвердження кваліфікаційного критерію – наявності прострочення дати медичного огляду повідомляємо. Згідно вимог Тендерної документації на закупівлю послуг – «Послуги із забезпечення кейтерингового обслуговування учасників ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України» Замовником вимагалось подання учасником копій особистих медичних книжок працівників, які зобов’язані проходити періодичний медичний огляд, з відмітками про вчасне проходження медогляду та які будуть залучені до виконання послуг. Учасником ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» подано зазначені документи в повному обсязі. Щодо прострочення дати медичного огляду додатково повідомляємо – у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» подано довідку №14 від 12.04.2021 року, за якою учасник гарантує надавати додаткову інформацію на вимогу Замовнику, з урахуванням якої Замовником перед початком надання послуг та у разі підписання Договору з учасником ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» в обов’язковому порядку буде перевірено наявність вчасно пройденого медогляду працівниками, які будуть залучені до надання послуг, а також наявність тестів наявність тестів на COVID в обслуговуючого персоналу.
3) Щодо ненадання інформації з копій трудових угод працівників та відсутності підписів працівників на відповідних наказах повідомляємо – згідно пункту 5.2.2. розділу III Тендерної документації – Учасник має надати копії трудових угод, наказів про прийняття на роботу тощо, які підтверджують працевлаштування працівників, які будуть залучені до надання послуг вимог Тендерної документації. Учасником ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» було подано копії наказів про призначення працівників на відповідні посади, які підтверджують працевлаштування працівників, які будуть залучені до надання послуг. Щодо відсутності підписів працівників на відповідних наказах повідомляємо – наявність підписів працівників про ознайомлення можливе як на наказі безпосередньо, так і на копії такого наказу чи відповідному акті/розписки про ознайомлення з таким наказом, у відповідності до вимог законодавства України.
4) Щодо неподання учасником ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» посвідчення водія Носулько С.О., повідомляємо – Тендерна документація не містила вимог щодо обов’язковості подання посвідчення водія.
5) Щодо неподання учасником ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС», на думку Скаржника, «неповної інформації про наявність матеріально-технічної бази» - повідомляємо, у відповідності до пункту 5.2.1. розділу III Тендерної документації Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вимагалось подання довідки в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання для надання послуг/виконання робіт/поставки товарів тощо, не було встановлено чіткої вимоги стосовно конкретного місця приготування страв для надання кейтерингу. Учасником ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції було подано наступні документи: гарантійний лист №16 від 12.04.2021 року про можливість надання послуг предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією; довідка №3 від 12.04.2021 року про наявність матеріально-технічної бази та обладнання для надання послуг, які повністю відповідають вимогам Тендерної документації та підтверджують наявність в учасника необхідної матеріально-технічної бази для надання послуг.
Стосовно перегляду пропозиції ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» змушені відмовити, оскільки пропозиція ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» була відхилена на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», з наступних підстав:
- учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
З урахуванням вищезазначеного, змушені відмовити Вам у задоволенні Вашої вимоги.
З повагою, тендерний комітет НЦ «МАНУ».
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо:
1) Стосовно двох перших питань Вашої вимоги щодо невідповідності учасника ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС», яка стосується статті 17 закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо. Відповідно до ч. 5 статті 17 закону України «Про публічні закупівлі» - замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. В ході перевірки тендерним комітетом НЦ «МАНУ» тендерної пропозиції учасника ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» на відповідність вимогам статті 17 закону України «Про публічні закупівлі» згідно зведених відомостей про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6, Закону України «Про захист економічної конкуренції», розміщеного на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України було підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» зазначеному критерію.
2) Стосовно невідповідності учасника ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» в частині підтвердження кваліфікаційного критерію – наявності прострочення дати медичного огляду повідомляємо. Згідно вимог Тендерної документації на закупівлю послуг – «Послуги із забезпечення кейтерингового обслуговування учасників ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України» Замовником вимагалось подання учасником копій особистих медичних книжок працівників, які зобов’язані проходити періодичний медичний огляд, з відмітками про вчасне проходження медогляду та які будуть залучені до виконання послуг. Учасником ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» подано зазначені документи в повному обсязі. Щодо прострочення дати медичного огляду додатково повідомляємо – у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» подано довідку №14 від 12.04.2021 року, за якою учасник гарантує надавати додаткову інформацію на вимогу Замовнику, з урахуванням якої Замовником перед початком надання послуг та у разі підписання Договору з учасником ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» в обов’язковому порядку буде перевірено наявність вчасно пройденого медогляду працівниками, які будуть залучені до надання послуг, а також наявність тестів наявність тестів на COVID в обслуговуючого персоналу.
3) Щодо ненадання інформації з копій трудових угод працівників та відсутності підписів працівників на відповідних наказах повідомляємо – згідно пункту 5.2.2. розділу III Тендерної документації – Учасник має надати копії трудових угод, наказів про прийняття на роботу тощо, які підтверджують працевлаштування працівників, які будуть залучені до надання послуг вимог Тендерної документації. Учасником ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» було подано копії наказів про призначення працівників на відповідні посади, які підтверджують працевлаштування працівників, які будуть залучені до надання послуг. Щодо відсутності підписів працівників на відповідних наказах повідомляємо – наявність підписів працівників про ознайомлення можливе як на наказі безпосередньо, так і на копії такого наказу чи відповідному акті/розписки про ознайомлення з таким наказом, у відповідності до вимог законодавства України.
4) Щодо неподання учасником ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» посвідчення водія Носулько С.О., повідомляємо – Тендерна документація не містила вимог щодо обов’язковості подання посвідчення водія.
5) Щодо неподання учасником ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС», на думку Скаржника, «неповної інформації про наявність матеріально-технічної бази» - повідомляємо, у відповідності до пункту 5.2.1. розділу III Тендерної документації Замовником на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» вимагалось подання довідки в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання для надання послуг/виконання робіт/поставки товарів тощо, не було встановлено чіткої вимоги стосовно конкретного місця приготування страв для надання кейтерингу. Учасником ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції було подано наступні документи: гарантійний лист №16 від 12.04.2021 року про можливість надання послуг предмета закупівлі у кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією; довідка №3 від 12.04.2021 року про наявність матеріально-технічної бази та обладнання для надання послуг, які повністю відповідають вимогам Тендерної документації та підтверджують наявність в учасника необхідної матеріально-технічної бази для надання послуг.
Стосовно перегляду пропозиції ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» змушені відмовити, оскільки пропозиція ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» була відхилена на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», з наступних підстав:
- учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
З урахуванням вищезазначеного, змушені відмовити Вам у задоволенні Вашої вимоги.
З повагою, тендерний комітет НЦ «МАНУ».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ХАРИТОНСЬКА АНАСТАСІЯ СЕРГІЇВНА |
610 642,00
UAH з ПДВ
|
610 642,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС |
799 995,00
UAH з ПДВ
|
620 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКОЛЬНИК ПЛЮС" |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
689 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ ПРОФІ ГРУП" |
815 000,00
UAH з ПДВ
|
815 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП ХАРИТОНСЬКА АНАСТАСІЯ СЕРГІЇВНА #2862203343 |
Відхилено |
610 642,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 13:51
|
|
ТОВ МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС #33053604 |
Відхилено |
620 000,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2021 15:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 квітня 2021 14:42
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКОЛЬНИК ПЛЮС" #33888385 |
Переможець |
689 999,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 14:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 квітня 2021 21:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2021 15:08
|
ПРОТОКОЛ_06.05-2.pdf | зміни до договору |
06 травня 2021 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2021 08:32
|
ДОГОВІР-0505.pdf | укладений |
05 травня 2021 08:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняти рішення про виправлення помилки в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю послуг: Послуги із забезпечення кейтерингового обслуговування учасників ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України, ДК 021:2015: 55520000-1: Кейтерингові послуги, номер ЦБД UA-2021-03-31-002663-b. |
Номер договору про закупівлю: | 0505 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ПРОТОКОЛ_06.05- |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |