Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15830000-5 Цукор і супутня продукція (Лот 1 - 15831000-2 Цукор, Лот 2 - 15831000-2 - Цукор, ванільний цукор)
Очікувана вартість
63 981,25 UAH
UA-2021-03-31-002319-a 7c3781d96dca4eb6be0b1fbf0bc8e4ee
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Ковальчук

+380952253645 allarovalchuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді і спорту Машівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 42395100
Місцезнаходження: 39400, Україна , Полтавська обл., смт Машівка, вул. Незалежності, буд. 111
Контактна особа: Алла Ковальчук
+380952253645
allarovalchuk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2021 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 63 981,25 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15830000-5: Цукор і супутня продукція


Тендерна документація

31 березня 2021 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2021 11:31
оголошення цукор 2.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - 15831000-2 Цукор
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 250,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 22,50 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

90 кг
цукор
ДК 021:2015: 15831000-2 — Цукор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за товар проводяться, після його постачання, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати фактичного отримання товару Замовником за видатковою накладною. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2021 11:31
оголошення цукор 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна 2 246,40
UAH з ПДВ
2 246,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2021 18:28
Електронний підпис
08 квітня 2021 18:28
згода персон.pdf
08 квітня 2021 18:28
Цінова лот 2.pdf
08 квітня 2021 18:28
якісні.pdf
08 квітня 2021 18:28
відомості.pdf
08 квітня 2021 18:28
гарант поставки.pdf
08 квітня 2021 18:28
0.4. Копія Виписки.pdf
08 квітня 2021 18:28
Цінова лот 1.pdf
08 квітня 2021 18:28
технічні.pdf
08 квітня 2021 18:28
проект.pdf
08 квітня 2021 18:28
акти сан обр.pdf
08 квітня 2021 18:28
гарант довкілля.pdf
08 квітня 2021 18:28
аналогічний, відгук.pdf
08 квітня 2021 18:28
довідка аналог.pdf
08 квітня 2021 18:28
гарант лаборатор.pdf
08 квітня 2021 18:28
0.1. Витяг 12.02.2021.pdf
08 квітня 2021 18:28
6. Про ліцензування.pdf
08 квітня 2021 18:28
Пояснення (Статут).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
#3578004346
Переможець 2 246,40
UAH з ПДВ
12 квітня 2021 14:42

Документи

12 квітня 2021 14:42
Електронний підпис
12 квітня 2021 14:41
протокол 42.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2021 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
#3578004346
2 246,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2021 14:42
Електронний підпис
12 квітня 2021 14:41
протокол 42.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 15:13
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 13:39
ДУ №4 договір 75.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 13:34
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2021 17:09
ду 3 дог 75.pdf зміни до договору
08 листопада 2021 17:07
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 16:58
ду 2 дог 75.pdf зміни до договору
21 липня 2021 16:57
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 16:59
ду 1 дог 75.pdf зміни до договору
14 липня 2021 16:58
Електронний підпис укладений
20 квітня 2021 10:47
договір 75.pdf укладений
20 квітня 2021 10:24

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 травня 2021 15:02
399,36 UAH UA258201720344220015000090806
В-л освіти.культ.мол.та спорту Маш с/р
UA563052990000026008001203276
ФОП Марченко В. О.
Оплачений
18 червня 2021 14:25
49,92 UAH UA258201720344220015000090806
В-л освіти.культ.мол.та спорту Маш с/р
UA563052990000026008001203276
ФОП Марченко В. О.
Оплачений
29 вересня 2021 16:43
149,76 UAH UA258201720344220015000090806
В-л освіти, мол. та спорту Маш с/р
UA563052990000026008001203276
ФОП Кравченко В. О.
Оплачений
25 жовтня 2021 11:42
450,84 UAH UA258201720344220015000090806
В-л освіти, мол. та спорту Маш с/р
UA563052990000026008001203276
ФОП Кравченко В. О.
Оплачений
24 листопада 2021 12:08
345,54 UAH UA258201720344220015000090806
В-л освіти, мол. та спорту Маш с/р
UA563052990000026008001203276
ФОП Кравченко В. О.
Оплачений
09 грудня 2021 12:15
53,16 UAH UA258201720344220015000090806
В-л освіти, мол. та спорту Маш с/р
UA563052990000026008001203276
ФОП Кравченко В. О.
Оплачений
22 грудня 2021 11:40
372,12 UAH UA258201720344220015000090806
В-л освіти, мол. та спорту Маш с/р
UA563052990000026008001203276
ФОП Кравченко В. О.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись рішенням сесії Машівської селищної Ради від 15 червня 2021 року №6/8 VІІІ «Про внесення змін до структури й чисельності працівників та переіменування Відділу освіти, культури, молоді та спору Машівської селищної ради» повну та скорочену назви «Відділ освіти, культури, молоді та спорту Машівської селищної ради в тексті договору та додатків до нього замінити на «Відділ освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради».
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти частину преамбули договору № _2_ від «_20_» 04. 2021 року в наступній редакції: «Фізична особа-підприємець Кравченко Віта Олександрівна, (надалі – Постачальник), в особі Кравченко Віти Олександрівни, що діє на підставі державної реєстрації, що підтверджується Випискою з ЄДР». 2. Викласти реквізити ФОП Кравченко В.О. в наступній редакції: Фізична особа-підприємець Кравченко Віта Олександрівна 38111, Полтавська обл., Зіньківський р-н, село Високе, вулиця Набережна, будинок 13 Реєстраційний номер облікової картки платника податків 3578004346 Індивідуальний податковий номер 357800434660 IBAN:UA 563052990000026008001203276 в АТ КБ ПРИВАТБАНК, МФО 305299 Тел. (050) 024 70 94 Е-mail: marchenkovita000@ukr.net ___________________ В.О. Кравченко
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони прийшли до згоди та внести зміни до Договору, а саме збільшення ціни за одиницю товару не більше ніж 10 (десять) % пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми визначеної в договорі про закупівлю, та зменшити загальну кількість товару, не раніше ніж через 90 днів, з дня підписання договору про закупівлю. 2. На підставі п.1 даної додаткової угоди Сторони вирішили змінити Специфікацію до Договору, виклавши її в новій редакції, яка викладена в Додатку №1 до даної додаткової угоди, яка є невід’ємною частиною Договору. Додаткок 1 до договору про закупівлю № 75 від 20.01.2021. СПЕЦИФІКАЦІЯ № п/п Найменування товару Якісні характеристики Од. виміру К-сть ЦІНА за одиницю, грн. без ПДВ ПДВ, грн. ЦІНА за одиницю, грн. з ПДВ Вартість за найменування, грн., без ПДВ Вартість за найменування, грн., з ПДВ 1 2 3 4 5 6 1 Цукор пісок (15831000-2 Цукор) Цукор – білий кристалічний з цукрового буряку 1 категорії. На вигляд кристалічний, сипкий, без грудочок, чистий без плям і сторонніх домішок, білого кольору. На смак солодкий, без сторонніх запахів і присмаків, як у сухому цукрі так і в його водному розчинні. Масова частка сахарози – не менше 99,7% кг 42,00 20,80 4,16 24,96 873,60 1048,32 2 Кг 45,074 22,15 4,43 26,58 998,40 1198,08 Ціна без ПДВ 1872,00 грн. (одна тисяча вісімсот сімдесят дві ) ПДВ, грн.: 374,40 (триста сімдесят чотири 40 коп) Ціна тендерної пропозиції з ПДВ 2 246,40 (дві тисячі двісті сорок шість 40 коп.)
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відділ освіти, молоді та спорту Машівської селищної ради, в особі начальника Мирошниченко Наталії Вікторівни, що діє на підставі Положення (далі – Замовник), з однієї сторони, та Фізична особа – підприємець Кравченко В.О. в особі Кравченко Віти Олександрівни, що діє на підставі виписки з єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців (далі-Постачальник) з іншої сторони, надалі разом по тексту – «Сторони», а кожен окремо – «Сторона», керуючись п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» уклали Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовилися зменшити загальну суму договору на 425,70 грн. (чотириста двадцять п'ять гривень 70 копійок) та викласти п. 3.1 розділу ІІІ Договору у наступній редакції: « 3.1 Вартість цього Договору становить 1820,70 грн. (одна тисяча вісімсот двадцять гривень 70 копійоки), у т.ч ПДВ 303,45 (триста три гривні 45 копійок). На підставі п.1 даної додаткової угоди Сторони вирішили змінити Специфікацію до Договору, виклавши її в новій редакції, яка викладена в Додатку №1 до даної додаткової угоди, яка є невід’ємною частиною Договору. 2. Всі інші положення Договору залишаються без змін. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору і укладена в двох примірниках, які зберігаються у кожної із сторін і мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 820,70
UAH (в тому числі ПДВ 303,45 UAH)