Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання контейнерних майданчиків та місць стояння євроконтейнерів (ручним способом)
Очікувана вартість
270 000,00 UAH
UA-2021-03-31-002202-a 53c4117811134e1d95a6616e44d14b6f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради

+380665258959
+380970766875
z.vodypr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36916734
Місцезнаходження: 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, бульвар Свободи 56/128
Контактна особа: Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради
+380665258959,+380970766875
z.vodypr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відкриті торги по закупівлі ДК 021:2015 «90910000-9Послуги з прибирання» (послуги з прибирання контейнерних майданчиків та місць стояння євроконтейнерів (ручним способом)) оголошені двічі не відбулися. Звіти про результати проведення процедур закупівлі UA-2021-02-19-002498-b, UA-2021-03-10-006725-b.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2021 13:03
Оскарження наміру укласти договір: 11 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання контейнерних майданчиків та місць стояння євроконтейнерів (ручним способом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52204, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, територія м. Жовті Води, Дніпропетровська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

31 березня 2021 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2021 11:23
Технічне завдання.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИСТЕ МІСТО" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#38641065
Переможець 270 000,00
UAH з ПДВ
31 березня 2021 13:03

Документи

31 березня 2021 13:03
Електронний підпис
31 березня 2021 13:01
протокол 30.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2021 13:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧИСТЕ МІСТО" ЖОВТОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
#38641065
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 березня 2021 13:03
Електронний підпис
31 березня 2021 13:01
протокол 30.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2022 09:53
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 16:09
дод.уг 6 дог 41.pdf зміни до договору
30 березня 2022 16:08
Електронний підпис зміни до договору
23 березня 2022 11:14
Дод угода дог 41.PDF зміни до договору
23 березня 2022 11:13
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 11:33
ДУ4 дог41.pdf зміни до договору
19 січня 2022 11:31
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 16:02
дод уг 3 дог 41.pdf зміни до договору
04 січня 2022 16:01
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 19:46
Дод.уг2дог41.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 19:45
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2021 10:24
Ду1дог41.pdf зміни до договору
12 листопада 2021 10:15
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 12:54
дог. 41.pdf укладений
12 квітня 2021 12:53

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 травня 2021 10:10
7 800,00 UAH UA038201720344270024000085195
Управління ЖКГ Жовтоводської міськради
UA393052990000026006050231718
КП "Чисте мiсто"
Оплачений
25 травня 2021 10:06
7 547,16 UAH UA038201720344270024000085195
Управління ЖКГ Жовтоводської міськради
UA393052990000026006050231718
КП "Чисте мiсто"
Оплачений
14 червня 2021 10:12
22 283,10 UAH UA038201720344270024000085195
Управління ЖКГ Жовтоводської міськради
UA893808050000000026004636296
КП "Чисте мiсто"
Оплачений
26 липня 2021 17:37
12 788,22 UAH UA038201720344270024000085195
Управління ЖКГ Жовтоводської міськради
UA893808050000000026004636296
КП "Чисте мiсто"
Оплачений
27 липня 2021 15:12
8 934,00 UAH UA038201720344270024000085195
Управління ЖКГ Жовтоводської міськради
UA893808050000000026004636296
КП "Чисте мiсто"
Оплачений
12 серпня 2021 09:50
21 720,00 UAH UA038201720344270024000085195
Управління ЖКГ Жовтоводської міськради
UA393052990000026006050231718
КП "Чисте мiсто"
Оплачений
26 серпня 2021 10:17
1 611,96 UAH UA038201720344270024000085195
Управління ЖКГ Жовтоводської міськради
UA393052990000026006050231718
КП "Чисте мiсто"
Оплачений
22 вересня 2021 09:57
23 021,82 UAH UA038201720344270024000085195
Управління ЖКГ Жовтоводської міськради
UA893808050000000026004636296
КП "Чисте мiсто"
Оплачений
07 жовтня 2021 10:20
22 282,74 UAH UA038201720344270024000085195
Управління ЖКГ Жовтоводської міськради
UA393052990000026006050231718
КП "Чисте мiсто"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням обсягу надання послуг, Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 73 900,80 грн. (сімдесят три тисячі дев'ятсот грн. 80 коп.), відповідно пункт 2.1. та пункт 2.2. Договору викласти в наступній редакції: "2.1. Оплата виконаних Виконавцем послуг здійснюється на підставі акту здачі-приймання наданих послуг. Загальна сума договору складає: 196 099,20 грн. (сто дев'яносто шість тисяч дев'яносто дев'ять грн. 20 коп.), в т.ч. ПДВ - 32 683,20 грн." "2.2. Обсяг прибирання сміття навколо контейнера і завантаження його в контейнер складає 108 944 кв.м."
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з наданям послуги в повному обсязі, сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 35,10 грн. Загальна вартість договору складає 196 064,10 грн.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію Договору на строк до 28.02.2022 року достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились продовжити дію Договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2022 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі, у зв'язку з чим збільшується вартість послуги на 39 204,00 грн. (тридцять дев'ять тисячі двісті чотири грн. 00 коп.), відповідно пункт 2.1. та пункт 2.2. Договору викласти в новій редакції: "2.1. Оплата виконаних Виконавцем послуг здійснюється на підставі акту здачі-приймання наданих послуг. Загальна сума договору складає: 235 268,10 грн. (двісті тридцять п'ять тисяч двісті шістдесят вісім грн. 10 коп.), в т.ч. ПДВ - 39 211,35 грн., в тому числі на 2021 рік - 196 064,10 грн. (сто дев'яносто шість тисяч шістдесят чотири грн. 10 коп.), в т.ч. ПДВ - 32 677,35 грн. та на 2022 рік - 39 204,00 грн. (тридцять дев'ять тисячі двісті чотири грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ - 6534,00 грн."
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію Договору на строк до 31.03.2022 року достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у Договорі.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виконанням послуги в повному обсязі Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 0,18 грн. (0 грн. 18 коп.), відповідно пункт 2.1. Договору викласти в новій редакції: "2.1. Оплата виконаних Виконавцем послуг здійснюється на підставі акту здачі-приймання наданих послуг. Загальна сума договору складає: 235 267,92 грн. (двісті тридцять п'ять тисяч двісті шістдесят сім грн. 92 коп.), в т.ч. ПДВ - 39 211,33 грн., в тому числі на 2021 рік - 196 064,10 грн. (сто дев'яносто шість тисяч шістдесят чотири грн. 10 коп.), в т.ч. ПДВ - 32 677,35 грн. та на 2022 рік - 39 203,82 грн. (тридцять дев'ять тисяч двісті три грн. 82 коп.), в т.ч. ПДВ - 6 533,97 грн."
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 квітня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 235 267,90
UAH (в тому числі ПДВ 39 211,32 UAH)