Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини: Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5%
Очікувана вартість
7 400 000,00 UAH
UA-2021-03-31-001857-c db1d836db2d84df69948d6012657ce37
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Секретар ТК (Пономаренко М.П.)

0675036089 TENDER@VODA.PL.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ВУВКГ
Код ЄДРПОУ: 24388032
Вебсайт: http://voda.pl.ua
Місцезнаходження: 39803, Україна , Полтавська обл., Горішні Плавні, Полтавська обл., місто Горішні Плавні, ВУЛ. ПОРТОВА, будинок 27
Контактна особа: Секретар ТК (Пономаренко М.П.)
0675036089
TENDER@VODA.PL.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відкриті торги на закупівлю товару 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини: Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5% згідно ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини було двічі відмінено за відсутності достатньої кількості Учасників (подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій). Перше повідомлення про відміну процедури закупівлі згідно оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2021-01-11-000692-c. Інформація про відміну проведення процедури закупівлі від 12.02.2021 р. Причина відміни: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Друге повідомлення про відміну процедури закупівлі згідно оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2021-02-12-000782-a. Інформація про відміну проведення процедури закупівлі від 22.03.2021 р. Причина відміни: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Таким чином, Замовник має право провести переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до Учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2021 12:51
Оскарження наміру укласти договір: 11 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 т.
Гіпохлорит натрію марки А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24312220-2 — Гіпохлорит натрію
100 т.
Соляна кислота 9%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24311000-7 — Хімічні елементи, неорганічні кислоти та сполуки
100 т.
Хлорит натрію 7,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24312210-9 — Хлорит натрію

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється на умовах в відтермінування оплати за отриманий товар – до 90 (дев’яносто) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

31 березня 2021 12:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-11-000078 ● 6433c8fc7bad4415a2817bf51237a6e5
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2021 15:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.06.2021
№ 368

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.06.2021 № 368.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
24. UA-2021-03-31-001857-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-16 11:03:30

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини: Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5%» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-31-001857-c) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, чи установлювались Комунальним підприємством «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника ТОВ «НПП Лаваль», зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону, тощо, а також чи вимагалось під час проведення переговорів надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ «НПП Лаваль» (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Також, просимо надати усі протоколи засідання тендерного комітету (уповноваженої особи) що стосуються проведення переговорної процедури закупівель, в тому числі протоколи що стосуються затвердження додатку до річного плану в якому міститься інформація щодо вищевказаної закупівлі.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-22 15:42:54

Щодо надання інформації та документів на запит Замовнику на пояснення від 16.06.2021 року № UA-M-2021-06-11-000078

На Ваш запит на пояснення від 16.06.2021 року, наданий в межах проведення моніторингу UA-M-2021-06-11-000078 щодо виявлених ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель при проведенні Комунальним підприємством "Виробниче управління водопровідно - каналізаційного господарства” Горішньоплавнівської міської ради” Кременчуцького району Полтавської області" (надалі — КП ВУВКГ, Замовник) закупівлі по предмету «24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини: Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5%» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-31-001857-c), з метою дотримання вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі -Закон), повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону передбачено, що як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Частиною 1 статті 40 Закону визначено, що переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Пунктом 1 частини 2 цієї ж статті визначено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Замовником було оголошено тендери за процедурою відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю товару згідно ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини: Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5%, які автоматично двічі відмінено електронною системою закупівель через відсутність достатньої кількості Учасників (подання для участі в відкритих торгах з публікацією англійською мовою менше двох тендерних пропозицій), а саме:
1) Оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2021-01-11-000692-c. Інформація про відміну проведення процедури закупівлі від 12.02.2021 р. Причина відміни: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
2) Оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2021-02-12-000782-a. Інформація про відміну проведення процедури закупівлі від 22.03.2021 р. Причина відміни: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
Таким чином, на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, Замовник мав повне право провести дану переговорну процедуру закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro: UA-2021-03-31-001857-c.
На підтвердження того, що предмет переговорної процедури закупівлі UA-2021-03-31-001857-c, його технічні та якісні характеристики, а також інші вимоги до Учасника цієї переговорної процедури не відрізняються від тих вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації відкритих торгів з публікацією англійською мовою UA-2021-01-11-000692-c, UA-2021-02-12-000782-a, які не відбулись, повідомляємо наступне.
На засіданні тендерного комітету КП ВУВКГ, що відбулось 22.03.2021 року згідно протоколу № 49, копія якого додається, Замовником було вирішено:
- визначити предмет закупівлі товару «Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5%» згідно ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини;
- здійснити закупівлю товару за переговорною процедурою закупівлі;
- скласти та затвердити зміни до річного плану закупівель на 2021 рік та оприлюднити відповідну інформацію в електронній системі закупівель;
- затвердити вимоги до учасника відповідно до тих, що були визначені у тендерній документації;
- визначити ТОВ «НПП Лаваль» учасником переговорної процедури закупівлі щодо узгодження умов закупівлі товару «Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5%» згідно ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини;
- направити учаснику, ТОВ «НПП Лаваль», запрошення до участі в переговорній процедурі щодо закупівлі товару «Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5%» згідно ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини.
На виконання прийнятих тендерним комітетом у протоколі №49 від 22.03.2021 року рішень, для участі у переговорній процедурі закупівлі товару згідно ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини: Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5% (в електронній системі закупівель Prozorro - UA-2021-03-31-001857-c), Замовником було направлено на адресу Учасника ТОВ «НПП Лаваль» лист-запрошення вих.№362/06 від 22.03.2021р., з додатком до нього “Зміст тендерної пропозиції” (копія — додається).
У відповідності до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону, Замовник даним запрошенням визначив вимоги до учасника процедури закупівлі відповідно до тих вимог, що були визначені у тендерній документації відкритих торгів, які не відбулись за оголошеннями: UA-2021-01-11-000692-c, UA-2021-02-12-000782-a та інші вимоги перелік яких зазначений у додатку до запрошення “Зміст тендерної пропозиції”.
З врахуванням викладеного зазначаємо, що проведення переговорної процедури закупівлі товару згідно ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини: Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5% (в електронній системі закупівель Prozorro — UA-2021-03-31-001857-c), провадилось Замовником з дотриманням норм чинного законодавства України, що регулює сферу публічних закупівель, в т.ч. і в частині встановлення вимог до учасника ТОВ «НПП Лаваль», зокрема, технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, відповідної технічної специфікації, кваліфікаційні критерії, тощо.
Згідно з ч. 3 ст. 40 Закону, Замовник (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої цієї статті) під час проведення переговорів вимагає від учасника (учасників) надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому (їм) в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
З метою дотримання положень визначених ч. 3 ст. 40 Закону, Замовником в запрошенні до участі у зазначеній вище переговорній процедурі закупівлі, яке направлено ТОВ «НПП Лаваль» листом вих.№362/06 від 22.03.2021р, крім іншого були встановлені вимоги до Учасника про надання підтвердження відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону.
На виконання визначених Замовником вимог, Учасник даної переговорної процедури закупівлі (ТОВ «НПП Лаваль») на підтвердження своєї відповідності надав Замовнику всі необхідні документи в повному обсязі. (Копії документів наданих Учасником — додаються).
Також, під час проведення Замовником переговорів, що відбулись 31.03.2021 року о 11 год. 00 хв., за участі уповноваженого представника Учасника, в особі директора ТОВ «НПП Лаваль» Молочкова В.О., сторони дійшли згоди щодо цінової пропозиції, умов постачання, строків поставки товару «Гіпохлорит натрію марки А, соляна кислота 9%, хлорит натрію 7,5%» згідно ДК 021:2015: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, для потреб КП ВУВКГ, що підтверджується Протоколом № 53 від 31.03.2021р., копія якого додається.
За результатами проведених переговорів (протокол № 54 від 31.03.2021р., копія якого додається), Замовник прийняв рішення про намір укласти договір з Учасником переговорів ТОВ «НПП Лаваль» за ціновою пропозицією 7 400 000,00 грн. (сім мільйонів чотириста тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ та як наслідок оприлюднити через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти з відповідним Учасником договір про закупівлю (копія повідомлення -додається).
Отже, враховуючи вищевикладене, з метою виконання вимог Запиту про надання пояснень від 16.06.2021 року наданого Управлінням північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області в межах проведення моніторингу №UA-M-2021-06-11-000078, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», КП ВУВКГ даними поясненнями у визначений строк надає вичерпну інформацію на поставлені у Запиті питання та запитувані документи в повному обсязі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 червня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НПП Лаваль"
#36839655
Переможець 7 400 000,00
UAH з ПДВ
31 березня 2021 12:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2021 12:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НПП Лаваль"
#36839655
7 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 20:36
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 20:36
Лаваль НПП ТОВ дог. № 185-2021 від 13.04.2021 р. ДУ3.pdf зміни до договору
04 січня 2023 20:35
Електронний підпис зміни до договору
23 лютого 2022 15:07
ЛАВАЛЬ НПП ТОВ ДУ2 до дог № 185-2021 від 13.04.2021р..pdf зміни до договору
23 лютого 2022 15:07
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:54
ЛАВАЛЬ НПП ТОВ ДУ1 до дог № 185-2021 від 13.04.2021р..pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:53
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 09:52
ЛАВАЛЬ НПП ТОВ дог №185-2021 від 13.04.2021р..pdf укладений
13 квітня 2021 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 185/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
23 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 185/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 185/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 3 315 500,25
UAH (в тому числі ПДВ 552 583,37 UAH)