Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір ксероксний А4, точилка металева, клей олівець 15г, клай стрічка прозора 48*100*0,040, клей стрічка канцелярська 24*30, дестеплер, лоток вертикальний металевий, скріпки 28 мм 100шт, скріпки 33 мм 100шт., коректор-ручка 8 мл, ніж канцелярський, калькуулятор, біндер 25 мм, біндер 19 мм, файл глянцевий А4, ручка масляна 0,7мм чорна, ручка масляна 0,5 мм синя, ручка гелева чорна 0,5 мм пиши-стирай, олівець графіт, швидкозшивач А4 (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
5 748,32 UAH
UA-2021-03-31-001527-c b1effb364a78415f89b3c113a2b3d90a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баховська Марта Євгенівна

380322917651 bakhovska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛЬВОВА"
Код ЄДРПОУ: 22331468
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, П.ОРЛИКА, будинок 4
Контактна особа: Баховська Марта Євгенівна
380322917651
bakhovska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Кошти НСЗУ.
Місцезнаходження Замовника: 79059, м.Львів, вул. П.Орлика, 4
Категорія Замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі).
Технічні та якісні характеристики товару повинні відповідати вимогам діючих стандартів для даного виду товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 штуки
Папір ксероксний А4, точилка металева, клей олівець 15г, клай стрічка прозора 48*100*0,040, клей стрічка канцелярська 24*30, дестеплер, лоток вертикальний металевий, скріпки 28 мм 100шт, скріпки 33 мм 100шт., коректор-ручка 8 мл, ніж канцелярський, калькуулятор, біндер 25 мм, біндер 19 мм, файл глянцевий А4, ручка масляна 0,7мм чорна, ручка масляна 0,5 мм синя, ручка гелева чорна 0,5 мм пиши-стирай, олівець графіт, швидкозшивач А4 (ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Під кількістю 24 штуки слід розуміти 24 позиції згідно накладних
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. П. Орлика,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти НСЗУ Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

31 березня 2021 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМУС-ПОЛІГРАФ"
#25551379
Переможець 5 748,32
UAH з ПДВ
31 березня 2021 12:03

Документи

31 березня 2021 12:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 12:19
Угода ТзОВ Ромус-Поліграф.pdf укладений
31 березня 2021 12:18