Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 44110000-4 - Конструкційні матеріали. Будівельні матеріали, Цегла, Цемент, Керамічні вироби, Фарби та шпалери, Розчини (будівельні), Будівельні конструкції різні, Покрівельні матеріали, Будівельна фурнітура та інші відповідні товари
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2021-03-31-001400-b 49a51f319d5948028b0bdc63ed159b1f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пушкарук Таміла Михайлівна

+380679862961 vukg@nov-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 31 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Пушкарук Таміла Михайлівна
+380679862961
vukg@nov-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про технічні та якісні характеристики: Якість товару повинна відповідати, згідно вимог чинного законодавства, які застосовуються до товарів такого виду.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 найменувань
Будівельні матеріали, Цегла, Цемент, Керамічні вироби, Фарби та шпалери, Розчини (будівельні), Будівельні конструкції різні, Покрівельні матеріали, Будівельна фурнітура та інші відповідні товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинська, вул. Сокальська, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки по Договору проводяться шляхом післяоплати в розмірі 100% від суми вказаної у видаткових накладних, сплачується Покупцем протягом 5 (п’яти) робочих днів після поставки та передачі Товару та на підставі підписаних сторонами накладних. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

31 березня 2021 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСТРА-БУД"
#41212807
Переможець 10 000,00
UAH з ПДВ
31 березня 2021 14:21

Документи

31 березня 2021 14:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2021 14:25
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відпала необхідність в подальшій закупівлі товару у даного постачальника
Номер договору про закупівлю: 98
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML