Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меню-борд
Очікувана вартість
9 100,00 UAH
UA-2021-03-31-001357-b ● 59e86422df3a46599f81949cc9cb2adb
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Вебсайт: | http://www.zsmu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Базаря Олег Миколайович 061 233 04 82 BAZARIA.OM@ZSMU.ZP.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2021 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2021 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2021 09:00 |
Очікувана вартість: | 9 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35260000-4: Поліцейські значки
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Меню-борд (код CPV ДК 021:2015 –35260000-4 Поліцейські значки) 5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Меню борд ( код ДК 021:2015: 35261000-1 - Інформаційні дошки). 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Закупівля здійснюється по предмету закупівлі в цілому. 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №2 до цієї документації. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 9 100,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 06.04.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 14.04.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Меню борд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.. Маяковського, 26 Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2021
ДК 021:2015: 35261000-1 — Інформаційні дошки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2021 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2021 14:08 |
Додаток 2.doc | |
31 березня 2021 14:08 |
Додаток 3.doc | |
31 березня 2021 14:08 |
Додаток 1.docx | |
31 березня 2021 14:08 |
оголошення .docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СОЛОВЙОВА ЄЛИЗАВЕТА АРСЕНІВНА" #3434305588 |
Переможець |
9 100,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2021 08:58
|
Договір 077Т-21.pdf | укладений |
28 квітня 2021 08:57
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
26 травня 2021 10:27
|
9 100,00 UAH | UA158201720343181002300003552 ЗДМУ |
UA313133990000026002055741832 ФОП Соловйова Є.А. |
Оплачений |