Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меню-борд
Очікувана вартість
9 100,00 UAH
UA-2021-03-31-001357-b 59e86422df3a46599f81949cc9cb2adb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Базаря Олег Миколайович

061 233 04 82 BAZARIA.OM@ZSMU.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Базаря Олег Миколайович
061 233 04 82
BAZARIA.OM@ZSMU.ZP.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2021 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2021 09:00
Очікувана вартість: 9 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35260000-4: Поліцейські значки


ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Меню-борд (код CPV ДК 021:2015 –35260000-4 Поліцейські значки) 5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Меню борд ( код ДК 021:2015: 35261000-1 - Інформаційні дошки). 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Закупівля здійснюється по предмету закупівлі в цілому. 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №2 до цієї документації. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 9 100,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 06.04.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 14.04.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Меню борд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр.. Маяковського, 26 Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 35261000-1 — Інформаційні дошки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 березня 2021 14:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2021 14:08
Додаток 2.doc
31 березня 2021 14:08
Додаток 3.doc
31 березня 2021 14:08
Додаток 1.docx
31 березня 2021 14:08
оголошення .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОЛОВЙОВА ЄЛИЗАВЕТА АРСЕНІВНА" 9 100,00
UAH з ПДВ
9 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2021 11:07
Електронний підпис
13 квітня 2021 11:07
Единый.pdf
13 квітня 2021 11:07
Выписка.pdf
13 квітня 2021 11:07
Проект договора.pdf
13 квітня 2021 11:07
ПВХ.pdf
13 квітня 2021 11:07
оргстекло _compressed.pdf
13 квітня 2021 11:07
Лист-згода.jpg
13 квітня 2021 11:07
Додаток2.jpg
13 квітня 2021 11:07
Гарантійний лист.jpg
13 квітня 2021 11:07
Гарант лист 2.jpg
13 квітня 2021 11:07
Scan1_менеджеры (1)(1).jpg
13 квітня 2021 11:07
Пропозиція.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СОЛОВЙОВА ЄЛИЗАВЕТА АРСЕНІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СОЛОВЙОВА ЄЛИЗАВЕТА АРСЕНІВНА"
#3434305588
Переможець 9 100,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2021 11:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2021 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СОЛОВЙОВА ЄЛИЗАВЕТА АРСЕНІВНА"
#3434305588
9 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 10:09
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 08:58
Договір 077Т-21.pdf укладений
28 квітня 2021 08:57

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 травня 2021 10:27
9 100,00 UAH UA158201720343181002300003552
ЗДМУ
UA313133990000026002055741832
ФОП Соловйова Є.А.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 100,00
UAH