Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Карбамід
Очікувана вартість
616 000,00 UAH
UA-2021-03-31-001146-a 9e41fb25f27240a79022a9eb4aa11278
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Гальченко

+380950415562 kurohta1975@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Асканійська державна сільськогосподарська дослідна станція Інституту зрошуваного землеробства Національної академії аграрних наук України
Код ЄДРПОУ: 35435081
Вебсайт: http://www.askaniyadsds.com.ua/
Місцезнаходження: 74862, Україна , Херсонська обл., с. Тавричанка, вул. 40 років Перемоги, 16
Контактна особа: Наталія Гальченко
+380950415562
kurohta1975@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
). На виконання вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII, (зі змінами від 19.09.2019р. № 114-IX), (надалі - Закон) перше оголошення Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-23-007839-b про проведення відкритих торгів для потреб наукової установи на 2021 рік на закупівлю товару за ДК 021:2015 – 24410000-1 – Азотні добрива (Карбамід) через авторизований електронний майданчик. Станом на кінцеву дату подання тендерних пропозицій 12.03.2021р. була подана одна тендерної пропозиції. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 2 статті 32 Закону – подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.
Для забезпечення діяльності Асканійської державної сільськогосподарської дослідної станції Інституту зрошуваного землеробства Національної академії аграрних наук України, необхідність закупівлі товару за ДК 021:2015 – 24410000-1 – Азотні добрива (Карбамід) залишилася і рішенням тендерного комітету було оголошено другу процедуру відкритих торгів Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-12-011597-b. Станом на кінцевий строк подання тендерних пропозицій 29.03.2021р. не було подано жодної тендерної пропозиції. Автоматично системою дані відкриті торги було відмінено на підставі частини 2 статті 32 Закону – подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.
Потреба у здійсненні закупівлі товару ДК 021:2015 – 24410000-1 – Азотні добрива (Карбамід) в Асканійської державної сільськогосподарської дослідної станції Інституту зрошуваного землеробства Національної академії аграрних наук України залишилася та є необхідною для забезпечення потреб установи. Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України (якщо двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) двічі документально підтверджено. Отже, відповідно до вимог статті 4 Закону замовником затверджено зміни до річного плану закупівель на 2021 рік в частині обрання процедури.
Тендерним комітетом проведено переговори з учасником щодо поставки товару код ДК 021:2015 – 24410000-1 – Азотні добрива (Карбамід) та Учасник підтвердив свою кваліфікацію відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» й можливість поставки даного товару.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2021 14:09
Оскарження наміру укласти договір: 13 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24410000-1: Азотні добрива


Зміни до річного плану
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44 тонни
Карбамід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74862, Україна, Херсонська область, Каховський р-н, с.Тавричанка, вулиця 40 років Перемоги, буд. 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2021
ДК 021:2015: 24410000-1 — Азотні добрива

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Покупцем (Замовник) Продавцеві (Учасник) вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

31 березня 2021 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2021 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2021 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ТАВРІЙСЬКА АГРОРЕСУРСНА КОМПАНІЯ"
#37049041
Переможець 611 600,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2021 14:09

Документи

02 квітня 2021 14:09
Електронний підпис
02 квітня 2021 12:33
Електронний підпис
01 квітня 2021 13:40
Електронний підпис
01 квітня 2021 10:48
Електронний підпис
01 квітня 2021 10:48
Електронний підпис
31 березня 2021 14:29
Електронний підпис
31 березня 2021 12:21
Електронний підпис
31 березня 2021 10:21
Електронний підпис
31 березня 2021 10:19
протокол 67.PDF
31 березня 2021 10:18
протокол 68.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2021 14:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША ТАВРІЙСЬКА АГРОРЕСУРСНА КОМПАНІЯ"
#37049041
611 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2021 14:09
Електронний підпис
02 квітня 2021 12:33
Електронний підпис
01 квітня 2021 13:40
Електронний підпис
01 квітня 2021 10:48
Електронний підпис
01 квітня 2021 10:48
Електронний підпис
31 березня 2021 14:29
Електронний підпис
31 березня 2021 12:21
Електронний підпис
31 березня 2021 10:21
Електронний підпис
31 березня 2021 10:19
протокол 67.PDF
31 березня 2021 10:18
протокол 68.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 травня 2021 15:52
перша.PDF укладений
31 травня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2021 07:43
допка.PDF зміни до договору
23 квітня 2021 07:43
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 09:11
доп.угода.PDF зміни до договору
20 квітня 2021 09:10
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 12:55
доп.PDF зміни до договору
14 квітня 2021 12:53
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 09:03
договір (1).PDF укладений
13 квітня 2021 09:03
протокол71.PDF укладений
13 квітня 2021 09:03

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
21 квітня 2021 11:39
296 626,00 UAH UA278201720343161002200019064
Асканійська ДС ДС ІЗЗ НААН
UA483510050000026005878848432
ТОВ"ПЕРША ТАВРIЙСЬКА АГРОРЕСУРСНА КОМП
Оплачений
22 квітня 2021 10:46
309 136,00 UAH UA278201720343161002200019064
Асканійська ДС ДС ІЗЗ НААН
UA483510050000026005878848432
ТОВ"ПЕРША ТАВРIЙСЬКА АГРОРЕСУРСНА КОМП
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з тим, що на електронному майданчику Zakupki. Prom.ua виникли технічні неполадки і ПОКУПЕЦЬ не мав технічної можливості вчасно оприлюднити повідомлення про намір укласти договір Сторони вирішили внести зміни до п.4.1 Договору № 13/04/21 від 13.04.2021 року та викласти його у наступній редакції: 4.1. Поставка товару здійснюється Продавцем одноразово або узгодженими партіями на підставі письмової або факсимільної заявки Покупця, в якій вказується кількість товару. Поставка здійснюється не пізніше трьох календарних днів з моменту одержання відповідної заявки Замовника. Кінцевий строк поставки - до 19 квітня 2021 року. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 1. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід'ємною частиною Договору № 13/04/21 від 13.04.2021 року про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти. 2. Дана додаткова угода укладена в двох дійсних примірниках на українській мові, по одному для кожної із Сторін, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 13/04/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з заявкою ПОКУПЦЯ, про подовження терміну поставки, Сторони вирішили внести зміни до п. 4.1. Договору № 13/04/21 від 13 квітня 2021 року та викласти його у наступній редакції: 4.1. Поставка товару здійснюється Продавцем одноразово або узгодженими партіями на підставі письмової або факсимильної заявки Покупця, в якій вказується кількість товару. Поставка здійснюється не пізніше трьох календарних днів з моменту одержання відповідної заявки Замовника. Кінцевий строк поставки - до 30.04.2021 року. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 1. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід'ємною частиною Договору № 13/04/21 від 13.04.2021 року про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти. 2. Дана додаткова угода укладена в двох дійсних примірниках на українській мові, по одному для кожної із Сторін, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 13/04/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна цього договору визначена Сторонами із Специфікацією товару (Додаток 1 до Договору) і на дату підписанняСторонами цього Договору становить:605762,00 грн. (Шістсот пять тисяч сімсот шістдесят дві гривні 00 копійок) у т.ч. ПДВ 100960,34 грн.Всі інші умови договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. Згідно фактично отриманої кількості ТОВАРУ.
Номер договору про закупівлю: 13/04/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2021 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 605 762,00
UAH (в тому числі ПДВ 100 960,34 UAH)