Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2021-03-30-005981-a 06cda89374084ea2bc63f9f03b4b5c0d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дригваль Світлана Анатоліївна

+380577837110 solrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Солоницівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04398821
Вебсайт: https://solonytsivska-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 62370, Україна , Харківська обл., Солоницівка, вул. Визволителів, буд. 6
Контактна особа: Дригваль Світлана Анатоліївна
+380577837110
solrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2021 20:00
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 квітня 2021 00:00
Початок аукціону: 20 квітня 2021 12:37
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77340000-5: Підрізання дерев і живих огорож


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 77340000-5 — Підрізання дерев і живих огорож

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник, протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акту за відповідний місяць, перераховує на поточний рахунок Виконавця суму вартості Послуг, наданих протягом місяця, що передує звітному. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідка у довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідка у довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідка у довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідка у довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідка у довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідка у довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідка у довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідка у довільній формі
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідка у довільній формі
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідка у довільній формі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідка у довільній формі

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

12 квітня 2021 23:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2021 23:10
ТД КРОНУВАННЯ 2 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
12 квітня 2021 23:10
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
30 березня 2021 20:01
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ Д5 2.docx
30 березня 2021 20:01
ТД КРОНУВАННЯ 2.doc
12 квітня 2021 23:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2021 20:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2021 23:10
ТД КРОНУВАННЯ 2 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
12 квітня 2021 23:10
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
30 березня 2021 20:01
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ Д5 2.docx
30 березня 2021 20:01
ТД КРОНУВАННЯ 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-30-005981-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАРАКА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3114406637
Дата подання: 29 квітня 2021 23:43
Неправомірна дискваліфкація ФОП Парака С.М.
Неправомірна дискваліфкація ФОП Парака С.М.
Скасована
Дата: 29 квітня 2021 23:46
Причина: 1
Номер вимоги: UA-2021-03-30-005981-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАРАКА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3114406637
Дата подання: 29 квітня 2021 23:47
дискваліфікація ФОП Парака С.М.
дискваліфікація ФОП Парака С.М.
Скасована
Дата: 30 квітня 2021 07:24
Причина: 2
Номер вимоги: UA-2021-03-30-005981-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАРАКА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3114406637
Дата подання: 30 квітня 2021 07:31
дискваліфікація ФОП Парака С.М.
Шановний Замовнику! Вимагаємо переглянути своє рішення щодо дискваліфікації ФОП Парака С.М. з таких підстав, а саме:

По-перше: Щодо посилання Замовника на те що учасник ФОП Парака С.М. надав у складі Тендерної пропозиції файл під назвою "15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf" в якій не підтвердив: Технічні вимоги до предмету закупівлі

Надання послуги повинно здійснюватися з урахуванням норм Закону України "Про благоустрій населених пунктів"; Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища"; Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, Наказу Міністерства, будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 №105; інших нормативно-правових актів України у сфері благоустрою та зеленого господарства.
Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує виконати за Договором, на підставі вимог, наданих у технічному завданні цієї тендерної документації з урахуванням проекту договору та усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
Обсяг даних послуг може зменшуватися залежно від виробничої потреби. Замовник не зобов’язаний замовляти послуги в повному обсязі, про що учасник у складі пропозиції надає лис-згоду)
Тендерна пропозиція Учасника повинна враховувати: вартість використання техніки та обладнання, паливно-мастильних матеріалів, витратних матеріалів, доставку обладнання, необхідної техніки та працівників відповідної кваліфікації на місце виконання послуг та інші витрати Учасника, згідно з чинним законодавством.
Виконавець, залежно від обсягу послуг, самостійно визначає кількість техніки та обладнання (механізмів та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо) та кількість працівників, які будуть задіяні до виконання послуг.
Заправка, зберігання, технічне обслуговування, ремонт техніки та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо), які будуть залучатися для надання послуг, забезпечується виконавцем.
В ході надання послуг виконавець повинен використовувати техніку (транспортні засоби тощо) та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо), технічний стан яких не спричиняють шкоди довкіллю і не забруднюють навколишнє середовище паливно-мастильними матеріалами.
З метою розрахунку вартості послуги потенційний учасник торгів може виїхати за місцем знаходженням об’єктів Замовника для огляду.
Виконавець забезпечує виконання договірних зобов’язань та оперативний зв’язок з замовником.
Склад послуг та їх обсяги, періодичність та інша необхідна інформація, яка потрібна для надання послуг, надаються замовником шляхом надання заявок у письмовому та/або електронному вигляді (електронною поштою) на адресу виконавця.
Виконавець послуг повинен приступити до виконання завдань не пізніше 1 години з моменту отримання заявки від замовника. Термін надання послуг не повинен перевищувати 2-х робочих днів з дня отримання заявки від Замовника. У разі необхідності виконавець забезпечує роботу техніки та працівників, також і в вихідні дні в цілодобовому режимі, незалежно від обсягу послуг згідно заявок замовника, про що учасник надає гарантійний лист у складі своєї пропозиції.
Учасник повинен реагувати на наслідки буреломів впродовж 30 хвилин після отримання повідомлення від Замовника у телефонному режимі про необхідність ліквідації наслідків буреломів, аварійних ситуацій, про що учасник надає лист-згоду у складі пропозиції. У разі виявлення Замовником неякісного виконання послуг Виконавцем, про що представниками Замовника складається акт-претензія, Виконавець зобов’язаний усунути недоліки за власний рахунок, які додатково Замовником не оплачуються, про що учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист. Оплата за наданні послуги проводиться лише після усунення Виконавцем зауважень, що були викладені у акті-претензії.
Місце розташування матеріально-технічної бази, обладнання та трудових ресурсів, які виконавець буде залучати до виконання договору, повинно дозволяти терміново та у повному обсязі виконувати завдання замовника.
Виконавець зобов’язаний для виконання умов договору забезпечити працівників, які будуть задіяні до виконання послуг, технікою, обладнанням та спеціальним одягом та/або форменим одягом, відповідно до сезону, засобами індивідуального захисту (в разі необхідності) тощо.
Доставка працівників, які будуть залучатися до виконання послуг, техніки та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо) до місць надання послуг забезпечуються виконавцем послуг.
Виконавець самостійно за свій рахунок повинен забезпечувати та нести відповідальність за виконання правил дорожнього руху, правил протипожежної та електробезпеки, охорону праці, техніку безпеки та інше.
Учасник визначає ціни на послуги з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені.
Ціна пропозиції виводиться за весь обсяг запропонованих послуг відповідно до Технічного завдання.
Всі витрати пов’язані із доставкою/пересиланням документів щодо закупівлі здійснюються повністю за рахунок Учасника.
Послуги повинні надаватися з дотриманням норм чинного законодавства. Якість послуг повинна відповідати нормативним документам, діючим в Україні, вимогам, викладеним у тендерній документації та передбачати заходи по захисту довкілля. Учасник повинен використовувати технології, що забезпечують охорону навколишнього середовища, дотримуватися законодавчих і адміністративних положень, про що у складі пропозиції надає гарантійний лист.
Якість наданих послуг повинна відповідати технічним характеристикам Замовника та вимогам, встановленим загальнообов'язковим на території України нормам і правилам. Якщо послуги надані несвоєчасно або не відповідають якості, виконавець сплачує штрафи, передбачені відповідними пунктами Договору, про що надає гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.

З цього приводу ФОП Парака С.М. наголошує що всі вище перераховані вимоги містяться в файлі "15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf" (файл буде повторно додано)

По-друге: Твердження Замовника щодо того, що Учасник повинен був надати договір на послуги по захороненню відходів не відповідають вимогам Тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев) ані вимогам Тендерної документації (нова редакція) на закупівлю код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев) (файли ТД КРОНУВАННЯ.doc, ТД КРОНУВАННЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc та ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx тендерної документації), оскільки дана документація не містить вимог щодо надання Учасником договору на послуги по захороненню відходів.

Враховуючи вище наведено вимагаємо скасувати протокол 2/3 ТДЕРЕВА засідання тендерного комітету Солоницівської селищної ради від 29 квітня 2021р. щодо дискваліфікації ФОП Парака, та повторно розглянути пропозицію ФОП Парака С.М.

Додатки: Вимога.pdf, 15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf, ТД КРОНУВАННЯ.doc, ТД КРОНУВАННЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc та ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx


ФОП Парака С.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 травня 2021 22:15
відповідь на вимогу UA-2021-03-30-005981-a.a3
Шановний учасник!
На Вашу вимогу UA-2021-03-30-005981-a.a3 повідомляємо наступне:
В інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі(Додаток 1 до тендерної документації) Замовником вимагалося, що надання послуги повинно здійснюватися з урахуванням норм Закону України "Про благоустрій населених пунктів"; Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища"; Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, Наказу Міністерства, будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 №105; інших нормативно-правових актів України у сфері благоустрою та зеленого господарства.
Учасник не підтвердив, що надання послуги буде здійснюватися з урахуванням норм Закону України "Про благоустрій населених пунктів"; Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища"; Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, Наказу Міністерства, будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 №105; інших нормативно-правових актів України у сфері благоустрою та зеленого господарства.
Замовником вимагалося, що тендерна пропозиція Учасника повинна враховувати: вартість використання техніки та обладнання, паливно-мастильних матеріалів, витратних матеріалів, доставку обладнання, необхідної техніки та працівників відповідної кваліфікації на місце виконання послуг та інші витрати Учасника, згідно з чинним законодавством.
Учасник не підтвердив, що тендерна пропозиція Учасника враховує: вартість використання техніки та обладнання, паливно-мастильних матеріалів, витратних матеріалів, доставку обладнання, необхідної техніки та працівників відповідної кваліфікації на місце виконання послуг та інші витрати Учасника, згідно з чинним законодавством.
Замовником вимагалося, що в ході надання послуг виконавець повинен використовувати техніку (транспортні засоби тощо) та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо), технічний стан яких не спричиняють шкоди довкіллю і не забруднюють навколишнє середовище паливно-мастильними матеріалами.
Учасник не підтвердив, що в ході надання послуг виконавець буде використовувати техніку (транспортні засоби тощо) та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо), технічний стан яких не спричиняють шкоди довкіллю і не забруднюють навколишнє середовище паливно-мастильними матеріалами.
Замовником вимагалося, що місце розташування матеріально-технічної бази, обладнання та трудових ресурсів, які виконавець буде залучати до виконання договору, повинно дозволяти терміново та у повному обсязі виконувати завдання замовника.
Учасник не підтвердив, що місце розташування матеріально-технічної бази, обладнання та трудових ресурсів, які виконавець буде залучати до виконання договору, буде дозволяти терміново та у повному обсязі виконувати завдання замовника.
Замовником вимагалося, що Виконавець самостійно за свій рахунок повинен забезпечувати та нести відповідальність за виконання правил дорожнього руху, правил протипожежної та електробезпеки, охорону праці, техніку безпеки та інше.
Учасник не підтвердив, що Виконавець самостійно за свій рахунок буде забезпечувати та нести відповідальність за виконання правил дорожнього руху, правил протипожежної та електробезпеки, охорону праці, техніку безпеки та інше.
Щодо надання договір на послуги по захороненню відходів
В інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі(Додаток 1 до тендерної документації) Замовником визначалося, що учасник повинен використовувати технології, що забезпечують охорону навколишнього середовища, дотримуватися законодавчих і адміністративних положень, про що у складі пропозиції учасником наданий гарантійний лист. Однак, учасник ніяк не підтвердив яким чином і у який спосіб буде проведена утилізація відходів, які залишаться після надання послуг, що є предметом закупівлі.
Таким чином, у Замовника не має підстав для скасування рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації ФОП Парака.
Номер вимоги: UA-2021-03-30-005981-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАРАКА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3114406637
Дата подання: 30 квітня 2021 22:45
Оскарження рішення тендерного комітету про визначення переможцем ФОП Носенко І.В.
Шановний Замовнику! Вимагаємо переглянути своє рішення щодо обрання переможцем ФОП Носенко І.В. з таких підстав, а саме:

По-перше: Учасник ФОП Носенко І.В. не надав у складі Тендерної пропозиції фінансову звітність (як того вимагала Тендерна документація (нова редакція) стор.10, п.5.2, Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).

По-друге: Учасник ФОП Носенко І.В. не надав у складі Тендерної пропозиції зведений кошторис (як того вимагала Тендерна документація (нова редакція) стор.23, п.4.3, Розділ VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю).

По-третє: Учасник ФОП Носенко І.В. не надав у складі Тендерної пропозиції локальний кошторис з розрахунками одиничної вартості (як того вимагала Тендерна документація (нова редакція) стор.23, п.4.3, Розділ VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю).

По-четверте: Учасник ФОП Носенко І.В. не надав у складі Тендерної пропозиції відомість трудомісткості і заробітної плати (як того вимагала Тендерна документація (нова редакція) стор.23, п.4.3, Розділ VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю).

По-п'яте: Учасник ФОП Носенко І.В. після повідомлення про усунення невідповідностей завантажив договір оренди авто, але файли "21 Накази на працівників+повіжомлення.pdf" та "2 Довідка про працівників.pdf" не містить інформації щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, а саме водія (водіїв).

Враховуючи вище наведено вимагаємо скасувати ПРОТОКОЛ 2/4 ТДЕРЕВА засідання тендерного комітету Солоницівської селищної ради від 30 квітня 2021р. щодо визначення переможцем учасника ФОП Носенко І.В.



ФОП Парака С.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 травня 2021 22:49
Шановний учасник!
На Вашу вимогу UA-2021-03-30-005981-a.b4 повідомляємо наступне:
Щодо ненадання у складі тендерної пропозиції фінансової звітності учасником ФОП Носенко І.В.
Замовником у п.5.2 Розділу ІІІ тендерної пропозиції зазначено, що відповідно до ч.2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
А у п.5.3 Розділу ІІІ тендерної пропозиції зазначено, що кваліфікаційні критерії та спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям визначено у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Додаток 2 до тендерної документації не містить вимоги щодо надання учасниками фінансової звітності.
Щодо ненадання учасником ФОП Носенко І.В. у складі тендерної пропозиції зведеного кошторису, локального кошторису з розрахунками одиничної вартості, відомості трудомісткості і заробітної плати.
Учасником ФОП Носенко І.В. у складі пропозиції наданий файл під назвою «33 Кошторис.pdf», в якому зазначена вся необхідна інформація.
Щодо ненадання учасником ФОП Носенко І.В. у складі тендерної пропозиції інформації щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, а саме водія (водіїв).
Учасником ФОП Носенко І.В. у складі тендерної пропозиції наданий файл під назвою «2 Довідка про працівників.pdf», в якій зазначено у поз.1 стовб.3(посада) – фізична особа-підприємець/водій. На фізичну особу-підприємця наказ про прийняття самого себе на роботу у себе не потрібен. Крім того, учасник надав інформацію, що у разі перемоги, він має змогу долучити додатково працівників необхідної кваліфікації для виконання усіх вимог Договору.
Таким чином, у Замовника не має підстав для скасування рішення тендерного комітету щодо визначення переможцем учасника ФОП Носенко І.В.

Документи подані скаржником

29 квітня 2021 23:43
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

29 квітня 2021 23:47
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

30 квітня 2021 07:31
Вимога.pdf
30 квітня 2021 07:31
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
30 квітня 2021 07:31
ТД КРОНУВАННЯ 2.doc

Документи

04 травня 2021 22:14
відповідь на вимогу

Документи подані скаржником

30 квітня 2021 22:45
Вимога_1.doc

Документи

04 травня 2021 22:49
відповідь на вимогу 2

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-03-30-005981-a.a5
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАРАКА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3114406637
щодо дискваліфікації учасника закупівлі ФОП Парака С.М.
ФОП Парака Сергій Миколайович 62341, Харківська обл., Дергачівський р-н, смт Мала Данилівка, вул. Академічна, 10, кв. 33 р/р UA963516070000000026002039206 в ПАТ «Банк «Грант», м.Харків МФО: 351607 Код ЄДРПОУ: 3114406637 ІПН: 3114406637 вих. №77 від 05.05.2021р. До постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Фізична-особа підприємець Парака Сергій Миколайович, Ідентифікаційний код: 3114406637 62341, Харківська обл., Дергачівський р-н, смт Мала Данилівка, вул. Академічна, 10, кв. 33 тел. 096-175-18-57 e-mail: fopparaka@ukr.net Замовник: Солоницівська селищна рада Код ЄДРПОУ: 04398821 62370,. Харківська обл., Харківський р-н, смт. Солоницівка, вул. Визволителів, буд. 6 тел. 057 783-71-10, 057 63-72-610 e-mail: solrada@ukr.net Процедура закупівлі: відкриті торги Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев) Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-30-005981-a Очікувана вартість: 1000000.00 грн СКАРГА Відхилення замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівель ФОП Парака С.М. без наявності на те визначених Законом підстав (зокрема, відхилення пропозицій, які відповідають умовам тендерної документації) Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 20.04.2021р. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: ФОП Парака С.М. та ФОП Носенко І.В. 1. Підстави подання скарги: ФОП Парака С.М. взяв участь у відкритих торгах по предмету закупівлі код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев), UA-2021-03-30-005981-a, очікуваною вартістю 1000000,00 грн. За результатами аукціону пропозиція ФОП Парака С.М. склала - 673 020,44 грн. (найнижча цінова пропозиція). Рішенням засідання тендерного комітету Солоницівської селищної ради від 29 квітня 2021р. (протокол 2/3 ТДЕРЕВА) учасника ФОП Парака С.М. дискваліфіковано. 2. Мотиви Замовника щодо дискваліфікації ФОП Парака С.М.: 1.1. Замовник посилається на те що учасник ФОП Парака С.М. надав у складі Тендерної пропозиції файл під назвою "15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf" в якій не підтвердив: Технічні вимоги до предмету закупівлі Надання послуги повинно здійснюватися з урахуванням норм Закону України "Про благоустрій населених пунктів"; Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища"; Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, Наказу Міністерства, будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 №105; інших нормативно-правових актів України у сфері благоустрою та зеленого господарства. Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує виконати за Договором, на підставі вимог, наданих у технічному завданні цієї тендерної документації з урахуванням проекту договору та усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Обсяг даних послуг може зменшуватися залежно від виробничої потреби. Замовник не зобов’язаний замовляти послуги в повному обсязі, про що учасник у складі пропозиції надає лис-згоду) Тендерна пропозиція Учасника повинна враховувати: вартість використання техніки та обладнання, паливно-мастильних матеріалів, витратних матеріалів, доставку обладнання, необхідної техніки та працівників відповідної кваліфікації на місце виконання послуг та інші витрати Учасника, згідно з чинним законодавством. Виконавець, залежно від обсягу послуг, самостійно визначає кількість техніки та обладнання (механізмів та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо) та кількість працівників, які будуть задіяні до виконання послуг. Заправка, зберігання, технічне обслуговування, ремонт техніки та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо), які будуть залучатися для надання послуг, забезпечується виконавцем. В ході надання послуг виконавець повинен використовувати техніку (транспортні засоби тощо) та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо), технічний стан яких не спричиняють шкоди довкіллю і не забруднюють навколишнє середовище паливно-мастильними матеріалами. З метою розрахунку вартості послуги потенційний учасник торгів може виїхати за місцем знаходженням об’єктів Замовника для огляду. Виконавець забезпечує виконання договірних зобов’язань та оперативний зв’язок з замовником. Склад послуг та їх обсяги, періодичність та інша необхідна інформація, яка потрібна для надання послуг, надаються замовником шляхом надання заявок у письмовому та/або електронному вигляді (електронною поштою) на адресу виконавця. Виконавець послуг повинен приступити до виконання завдань не пізніше 1 години з моменту отримання заявки від замовника. Термін надання послуг не повинен перевищувати 2-х робочих днів з дня отримання заявки від Замовника. У разі необхідності виконавець забезпечує роботу техніки та працівників, також і в вихідні дні в цілодобовому режимі, незалежно від обсягу послуг згідно заявок замовника, про що учасник надає гарантійний лист у складі своєї пропозиції. Учасник повинен реагувати на наслідки буреломів впродовж 30 хвилин після отримання повідомлення від Замовника у телефонному режимі про необхідність ліквідації наслідків буреломів, аварійних ситуацій, про що учасник надає лист-згоду у складі пропозиції. У разі виявлення Замовником неякісного виконання послуг Виконавцем, про що представниками Замовника складається акт-претензія, Виконавець зобов’язаний усунути недоліки за власний рахунок, які додатково Замовником не оплачуються, про що учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист. Оплата за наданні послуги проводиться лише після усунення Виконавцем зауважень, що були викладені у акті-претензії. Місце розташування матеріально-технічної бази, обладнання та трудових ресурсів, які виконавець буде залучати до виконання договору, повинно дозволяти терміново та у повному обсязі виконувати завдання замовника. Виконавець зобов’язаний для виконання умов договору забезпечити працівників, які будуть задіяні до виконання послуг, технікою, обладнанням та спеціальним одягом та/або форменим одягом, відповідно до сезону, засобами індивідуального захисту (в разі необхідності) тощо. Доставка працівників, які будуть залучатися до виконання послуг, техніки та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо) до місць надання послуг забезпечуються виконавцем послуг. Виконавець самостійно за свій рахунок повинен забезпечувати та нести відповідальність за виконання правил дорожнього руху, правил протипожежної та електробезпеки, охорону праці, техніку безпеки та інше. Учасник визначає ціни на послуги з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені. Ціна пропозиції виводиться за весь обсяг запропонованих послуг відповідно до Технічного завдання. Всі витрати пов’язані із доставкою/пересиланням документів щодо закупівлі здійснюються повністю за рахунок Учасника. Послуги повинні надаватися з дотриманням норм чинного законодавства. Якість послуг повинна відповідати нормативним документам, діючим в Україні, вимогам, викладеним у тендерній документації та передбачати заходи по захисту довкілля. Учасник повинен використовувати технології, що забезпечують охорону навколишнього середовища, дотримуватися законодавчих і адміністративних положень, про що у складі пропозиції надає гарантійний лист. Якість наданих послуг повинна відповідати технічним характеристикам Замовника та вимогам, встановленим загальнообов'язковим на території України нормам і правилам. Якщо послуги надані несвоєчасно або не відповідають якості, виконавець сплачує штрафи, передбачені відповідними пунктами Договору, про що надає гарантійний лист у складі тендерної пропозиції. З цього приводу ФОП Парака С.М. наголошує що всі вище перераховані вимоги містяться в файлі "15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf", який був завантажений у складі тендерної пропозиції (файл буде повторно додано) 1.2. Твердження Замовника щодо того, що Учасник повинен був надати договір на послуги по захороненню відходів не відповідають вимогам Тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев) ані вимогам Тендерної документації (нова редакція) на закупівлю код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев) (файли ТД КРОНУВАННЯ.doc, ТД КРОНУВАННЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc та ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx тендерної документації), оскільки дана документація не містить вимог щодо надання Учасником договору на послуги по захороненню відходів. Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ФОП Парака С.М. на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника засідання тендерного комітету Солоницівської селищної ради від 29 квітня 2021р. (протокол 2/3 ТДЕРЕВА) неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Забов`язати скасувати рішення Замовника засідання тендерного комітету Солоницівської селищної ради від 29 квітня 2021р. (протокол 2/3 ТДЕРЕВА). 4. Зобов’язати Замовника визнати переможцем ФОП Парака С.М. закупівлі код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев), UA-2021-03-30-005981-a. ФОП Парака С.М. Додатки: 15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf ТД КРОНУВАННЯ.doc ТД КРОНУВАННЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ УЧ.1.pdf Копія платіжного доручення про внесення плати за подання скарги
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2021-03-30-005981-a.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАРАКА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3114406637
Дата подання: 05 травня 2021 11:32
щодо дискваліфікації учасника закупівлі ФОП Парака С.М.
ФОП Парака Сергій Миколайович 62341, Харківська обл., Дергачівський р-н, смт Мала Данилівка, вул. Академічна, 10, кв. 33 р/р UA963516070000000026002039206 в ПАТ «Банк «Грант», м.Харків МФО: 351607 Код ЄДРПОУ: 3114406637 ІПН: 3114406637 вих. №77 від 05.05.2021р. До постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Скаржник: Фізична-особа підприємець Парака Сергій Миколайович, Ідентифікаційний код: 3114406637 62341, Харківська обл., Дергачівський р-н, смт Мала Данилівка, вул. Академічна, 10, кв. 33 тел. 096-175-18-57 e-mail: fopparaka@ukr.net Замовник: Солоницівська селищна рада Код ЄДРПОУ: 04398821 62370,. Харківська обл., Харківський р-н, смт. Солоницівка, вул. Визволителів, буд. 6 тел. 057 783-71-10, 057 63-72-610 e-mail: solrada@ukr.net Процедура закупівлі: відкриті торги Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев) Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-30-005981-a Очікувана вартість: 1000000.00 грн СКАРГА Відхилення замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівель ФОП Парака С.М. без наявності на те визначених Законом підстав (зокрема, відхилення пропозицій, які відповідають умовам тендерної документації) Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 20.04.2021р. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: ФОП Парака С.М. та ФОП Носенко І.В. 1. Підстави подання скарги: ФОП Парака С.М. взяв участь у відкритих торгах по предмету закупівлі код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев), UA-2021-03-30-005981-a, очікуваною вартістю 1000000,00 грн. За результатами аукціону пропозиція ФОП Парака С.М. склала - 673 020,44 грн. (найнижча цінова пропозиція). Рішенням засідання тендерного комітету Солоницівської селищної ради від 29 квітня 2021р. (протокол 2/3 ТДЕРЕВА) учасника ФОП Парака С.М. дискваліфіковано. 2. Мотиви Замовника щодо дискваліфікації ФОП Парака С.М.: 1.1. Замовник посилається на те що учасник ФОП Парака С.М. надав у складі Тендерної пропозиції файл під назвою "15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf" в якій не підтвердив: Технічні вимоги до предмету закупівлі Надання послуги повинно здійснюватися з урахуванням норм Закону України "Про благоустрій населених пунктів"; Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища"; Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, Наказу Міністерства, будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 10.04.2006 №105; інших нормативно-правових актів України у сфері благоустрою та зеленого господарства. Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує виконати за Договором, на підставі вимог, наданих у технічному завданні цієї тендерної документації з урахуванням проекту договору та усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Обсяг даних послуг може зменшуватися залежно від виробничої потреби. Замовник не зобов’язаний замовляти послуги в повному обсязі, про що учасник у складі пропозиції надає лис-згоду) Тендерна пропозиція Учасника повинна враховувати: вартість використання техніки та обладнання, паливно-мастильних матеріалів, витратних матеріалів, доставку обладнання, необхідної техніки та працівників відповідної кваліфікації на місце виконання послуг та інші витрати Учасника, згідно з чинним законодавством. Виконавець, залежно від обсягу послуг, самостійно визначає кількість техніки та обладнання (механізмів та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо) та кількість працівників, які будуть задіяні до виконання послуг. Заправка, зберігання, технічне обслуговування, ремонт техніки та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо), які будуть залучатися для надання послуг, забезпечується виконавцем. В ході надання послуг виконавець повинен використовувати техніку (транспортні засоби тощо) та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо), технічний стан яких не спричиняють шкоди довкіллю і не забруднюють навколишнє середовище паливно-мастильними матеріалами. З метою розрахунку вартості послуги потенційний учасник торгів може виїхати за місцем знаходженням об’єктів Замовника для огляду. Виконавець забезпечує виконання договірних зобов’язань та оперативний зв’язок з замовником. Склад послуг та їх обсяги, періодичність та інша необхідна інформація, яка потрібна для надання послуг, надаються замовником шляхом надання заявок у письмовому та/або електронному вигляді (електронною поштою) на адресу виконавця. Виконавець послуг повинен приступити до виконання завдань не пізніше 1 години з моменту отримання заявки від замовника. Термін надання послуг не повинен перевищувати 2-х робочих днів з дня отримання заявки від Замовника. У разі необхідності виконавець забезпечує роботу техніки та працівників, також і в вихідні дні в цілодобовому режимі, незалежно від обсягу послуг згідно заявок замовника, про що учасник надає гарантійний лист у складі своєї пропозиції. Учасник повинен реагувати на наслідки буреломів впродовж 30 хвилин після отримання повідомлення від Замовника у телефонному режимі про необхідність ліквідації наслідків буреломів, аварійних ситуацій, про що учасник надає лист-згоду у складі пропозиції. У разі виявлення Замовником неякісного виконання послуг Виконавцем, про що представниками Замовника складається акт-претензія, Виконавець зобов’язаний усунути недоліки за власний рахунок, які додатково Замовником не оплачуються, про що учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист. Оплата за наданні послуги проводиться лише після усунення Виконавцем зауважень, що були викладені у акті-претензії. Місце розташування матеріально-технічної бази, обладнання та трудових ресурсів, які виконавець буде залучати до виконання договору, повинно дозволяти терміново та у повному обсязі виконувати завдання замовника. Виконавець зобов’язаний для виконання умов договору забезпечити працівників, які будуть задіяні до виконання послуг, технікою, обладнанням та спеціальним одягом та/або форменим одягом, відповідно до сезону, засобами індивідуального захисту (в разі необхідності) тощо. Доставка працівників, які будуть залучатися до виконання послуг, техніки та обладнання (механізми та/або пристроїв та/або приладів та/або інструментів тощо) до місць надання послуг забезпечуються виконавцем послуг. Виконавець самостійно за свій рахунок повинен забезпечувати та нести відповідальність за виконання правил дорожнього руху, правил протипожежної та електробезпеки, охорону праці, техніку безпеки та інше. Учасник визначає ціни на послуги з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені. Ціна пропозиції виводиться за весь обсяг запропонованих послуг відповідно до Технічного завдання. Всі витрати пов’язані із доставкою/пересиланням документів щодо закупівлі здійснюються повністю за рахунок Учасника. Послуги повинні надаватися з дотриманням норм чинного законодавства. Якість послуг повинна відповідати нормативним документам, діючим в Україні, вимогам, викладеним у тендерній документації та передбачати заходи по захисту довкілля. Учасник повинен використовувати технології, що забезпечують охорону навколишнього середовища, дотримуватися законодавчих і адміністративних положень, про що у складі пропозиції надає гарантійний лист. Якість наданих послуг повинна відповідати технічним характеристикам Замовника та вимогам, встановленим загальнообов'язковим на території України нормам і правилам. Якщо послуги надані несвоєчасно або не відповідають якості, виконавець сплачує штрафи, передбачені відповідними пунктами Договору, про що надає гарантійний лист у складі тендерної пропозиції. З цього приводу ФОП Парака С.М. наголошує що всі вище перераховані вимоги містяться в файлі "15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf", який був завантажений у складі тендерної пропозиції (файл буде повторно додано) 1.2. Твердження Замовника щодо того, що Учасник повинен був надати договір на послуги по захороненню відходів не відповідають вимогам Тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев) ані вимогам Тендерної документації (нова редакція) на закупівлю код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев) (файли ТД КРОНУВАННЯ.doc, ТД КРОНУВАННЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc та ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx тендерної документації), оскільки дана документація не містить вимог щодо надання Учасником договору на послуги по захороненню відходів. Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права ФОП Парака С.М. на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника засідання тендерного комітету Солоницівської селищної ради від 29 квітня 2021р. (протокол 2/3 ТДЕРЕВА) неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Забов`язати скасувати рішення Замовника засідання тендерного комітету Солоницівської селищної ради від 29 квітня 2021р. (протокол 2/3 ТДЕРЕВА). 4. Зобов’язати Замовника визнати переможцем ФОП Парака С.М. закупівлі код ДК 021:2015 - 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (Послуги з видалення аварійних, сухостійних дерев, часткове обрізання дерев), UA-2021-03-30-005981-a. ФОП Парака С.М. Додатки: 15 ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf ТД КРОНУВАННЯ.doc ТД КРОНУВАННЯ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ УЧ.1.pdf Копія платіжного доручення про внесення плати за подання скарги
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 07 травня 2021 17:17
Рішення від 07.05.2021 № 10043 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 травня 2021 17:16
Рішення від 02.06.2021 № 12399.pdf
Дата публікації: 07 червня 2021 16:51

Документи подані скаржником

05 травня 2021 11:17
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
05 травня 2021 11:17
Скарга.pdf
05 травня 2021 11:18
ТД КРОНУВАННЯ 2.doc

Документи подані скаржником

05 травня 2021 11:22
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
05 травня 2021 11:22
Скарга.pdf
05 травня 2021 11:22
ТД КРОНУВАННЯ 2.doc
05 травня 2021 13:41
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

12 травня 2021 22:53
ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ.doc
12 травня 2021 22:53
ПОЯСНЕННЯ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 квітня 2021 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАРАКА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 673 020,44
UAH з ПДВ
673 020,44
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП НОСЕНКО ІВАН ВАЛЕРІЙОВИЧ 950 998,12
UAH з ПДВ
945 998,11
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

19 квітня 2021 20:12
Електронний підпис
19 квітня 2021 20:12
Електронний підпис
18 квітня 2021 21:00
Електронний підпис
18 квітня 2021 21:00
Електронний підпис
18 квітня 2021 20:59
Договірна ціна.pdf
18 квітня 2021 20:59
Відомість ресурсів.pdf
18 квітня 2021 20:59
5 ДОВІДКА СТАТУС.pdf
18 квітня 2021 20:59
36 ВИПИСКА З ЄДР.pdf
18 квітня 2021 20:59
35 ПАСПОРТ КОД.pdf
18 квітня 2021 20:59
34 НАКАЗИ ПРАЦІВНИКИ.pdf
18 квітня 2021 20:59
31 ДОВІДКА МТБ.pdf
18 квітня 2021 20:59
30 ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
18 квітня 2021 20:59
25 ЗАХИСТ ДОВКІЛЛЯ.pdf
18 квітня 2021 20:59
20 ЗГОДА З ТД.pdf
18 квітня 2021 20:59
2 ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА.pdf
18 квітня 2021 20:59
18 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
18 квітня 2021 20:59
12 ДОВІДКА СТ.17 Ч.2.pdf

Публічні документи

10 травня 2021 22:51
Електронний підпис
10 травня 2021 22:51
Електронний підпис
10 травня 2021 22:35
Документи переможця.pdf
30 квітня 2021 16:35
Електронний підпис
30 квітня 2021 16:33
Електронний підпис
30 квітня 2021 16:22
ДОГОВІР ОРЕНДИ АВТО.pdf
19 квітня 2021 23:14
Електронний підпис
19 квітня 2021 23:11
19 Проект договору.pdf
19 квітня 2021 23:11
1 Пропозиція учасника.pdf
19 квітня 2021 23:11
21 1 паспорт+код.pdf
19 квітня 2021 23:11
33 Кошторис.pdf
19 квітня 2021 23:11
32 Виписка з ЄДР.pdf
19 квітня 2021 23:11
29 Довідка ч.2 ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАРАКА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ФОП НОСЕНКО ІВАН ВАЛЕРІЙОВИЧ

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАРАКА СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#3114406637
Відхилено 673 020,44
UAH з ПДВ
29 квітня 2021 14:40
ФОП НОСЕНКО ІВАН ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3188005712
Переможець 945 998,11
UAH з ПДВ
30 квітня 2021 18:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 квітня 2021 17:15

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі пропозиції надав довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, якій зокрема зазначено про наявність в учасника орендованого автомобiля бортового(КАМАЗ АХ2649СР - спеціалізований вантажний самоскид) вантажопiдйомнiсть 8 т. Однак, учасник у складі пропозиції не надав підтверджуючі документи на право оренди вищевказаного транспортного засобу. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у п.1 Додатку 2 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-30-005981-a). В разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ФОП НОСЕНКО ІВАН ВАЛЕРІЙОВИЧ буде відхилена у відповідності до абзацу 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2021 18:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП НОСЕНКО ІВАН ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3188005712
945 998,11
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 лютого 2022 08:52
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 09:26
Додатоква угода 3 від 19.01.2022.pdf зміни до договору
20 січня 2022 09:22
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:19
Додаткова угода 2 від 30.12.2021.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:18
Електронний підпис укладений
18 червня 2021 09:29
ДУ 1 дерева.pdf зміни до договору
18 червня 2021 09:27
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 16:25
Договір укладений
09 червня 2021 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.2.3, п.3.5 у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 626
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): норми частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 626
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ч.6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 626
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2021 — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 1 128 189,99
UAH