Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з доставки та виплати державних грошових допомог, визначених законодавством України
Очікувана вартість
635 293,00 UAH
UA-2021-03-30-005622-a a6bc8f6e3f874524bd10eb92663501e4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Підкамінна Юлія Володимирівна

+380994050325 podkaminna@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту наслення виконавчого комітету Фортечної районної у м. Кропивницькому ради
Код ЄДРПОУ: 03197635
Місцезнаходження: 25030, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вул. Шатило,12
Контактна особа: Підкамінна Юлія Володимирівна
+380994050325
podkaminna@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно з ч.4 ст.3 Закону України " Про публічні закупівлі" від 25.12.2015р. №922 – VIII (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Згідно з ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Застосувати переговорну процедуру закупівлі замовник може як виняток відповідно до п.2 ч.2 цієї статті Закону: відсутність конкуренції з технічних причин. Частиною 1 статті 2 Закону України "Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв'язку, поштових марок та маркованих конвертів" від 21.06.2012 р. № 4997-VI (зі змінами та доповненнями) передбачено, що закупівля послуг поштового зв'язку здійснюється в одного учасника. Відповідно до ст. 1 Закону України "Про поштовий зв'язок" від 04.10.2001 р. №2759-III (зі змінами та доповненнями): послуги поштового зв'язку – продукт діяльності оператора поштового зв'язку з приймання, обробки, перевезення та доставки (вручення) поштових відправлень, виконання доручень користувачів щодо поштових переказів, банківських операцій, спрямований на задоволення потреб користувачів; переказ грошових коштів (поштовий переказ) - послуга поштового зв'язку щодо виконання доручення користувача на пересилання та виплату адресату зазначеної ним суми грошей; пересилання поштових відправлень (поштових переказів) - сукупність операцій з приймання, обробки, перевезення та доставки (вручення) поштових відправлень (поштових переказів). Згідно з ст. 15 Закону України " Про поштовий зв'язок", для задоволення державних потреб національний оператор на договірних засадах може здійснювати діяльність, пов'язану з виплатою та доставкою пенсій, грошової допомоги малозабезпеченими громадянам, надавати інші послуги відповідно до законодавства України, а також встановлено, що юридична особа, на яку покладається виконання функцій національного оператора поштового зв'язку, визначається Кабінетом Міністрів України. Розпорядженням Кабінету Міністрів України "Про національного оператора поштового зв'язку" від 10.01.2002 р. № 10-р, виконання функцій національного оператора поштового зв'язку покладено на АТ "Укрпошта". Послуги з виплати та доставки пенсій, соціальних допомог надають підрозділи національного оператора – поштамти, вузли (центри), відділення та пункти поштового зв'язку відповідно до Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв'язку, затвердженої спільним наказом Міністерства транспорту та зв'язку України, Міністерства праці та соціальної політики України 28.04.2009 р. №464/156 постановою правління пенсійного фонду України від 28.04.2009 р. №14-1, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 02.07.2009 р. № 592/16608. Оплата послуг з пересилання внутрішнього поштового переказу, грошових допомог, здійснюється відповідно до абз.2 п.65 постанови Кабінету Міністрів України "Правила надання послуг поштового зв'язку" від 05.03.2009 р.№ 270 (зі змінами та доповненнями), поштові перекази юридичних осіб приймаються для пересилання після надходження коштів, призначених для переказу, та плати за їх пересилання на поточний рахунок переказних операцій об'єкта поштового зв'язку, а відповідно до п.75 цієї ж постанови, послуги поштового зв'язку оплачуються під час їх замовлення, якщо інше не передбачено відповідним договором, у національній валюті за діючими тарифами. Згідно з підпунктом 1 пункту 1 наказу Міністерства соціальної політики України "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" від 10.02.2020 р. №99 (у поточній редакції): "1.Установити, що у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, головним розпорядником яких є Міністерство соціальної політики України, може передбачатися попередня оплата без обмеження кількості платежів лише в разі закупівлі: 1) на строк, що не перевищує одного місяця (у розмірі 100 відсотків їхньої вартості включно): - послуг поштового зв'язку". Таким чином, зазначені послуги можуть бути надані виключно Акціонерним товариством "Укрпошта", яке володіє виключним правом на надання поштових послуги з доставки та виплати державних грошових допомог, виплат та компенсацій визначених законодавством України. Враховуючи зазначене вище, надавачем послуг може бути тільки Акціонерне товариство "Укрпошта", в особі Кіровоградської дирекції через відсутність конкуренції на території розташування управління соціального захисту населення виконавчого комітету Фортечної районної у місті Кропивницькому ради.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2021 18:49
Оскарження наміру укласти договір: 10 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з доставки та виплати державних грошових допомог, визначених законодавством України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький та смт. Нове м. Кропивницького, м. Кропивницький та смт. Нове м. Кропивницького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг оплата за надання послуги з доставки грошових коштів (поштовий переказ) Аванс 30 Календарні 5
Надання послуг плата за надані послуги не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним Пiсляоплата 10 Календарні 95

Тендерна документація

30 березня 2021 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Кіровоградська дирекція Акціонерного товариства "Укрпошта"
#01185220
Переможець 635 293,00
UAH
30 березня 2021 18:49

Документи

30 березня 2021 18:49
Електронний підпис
30 березня 2021 18:46
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2021 18:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Кіровоградська дирекція Акціонерного товариства "Укрпошта"
#01185220
635 293,00
UAH
Документи

Документи

30 березня 2021 18:49
Електронний підпис
30 березня 2021 18:46
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:44
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 11:21
Додаткова угода 11 до договору 51/35-518 від 14.04.2021 зміни до договору
31 грудня 2021 11:18
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 15:59
Договір укладений
14 квітня 2021 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягу закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та з завершенням бюджетного року.
Номер договору про закупівлю: 51/35-518
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 302 711,10
UAH