Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичний огляд працівників
Очікувана вартість
43 200,00 UAH
UA-2021-03-30-005463-c fc20754b5f8c4767b7f7621c1617da20
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семенюта Тамара Євгенівна

+380667437715 tamara9417@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Терцентр Центрального р-ну м.Маріуполь
Код ЄДРПОУ: 25719947
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Миру,80
Контактна особа: Семенюта Тамара Євгенівна
+380667437715
tamara9417@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
101 послуга
Медичний огляд працівників згідно наказу МОЗ № 280 від 23.07.2002 (зі змінами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87504, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Нахімова, буд. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

30 березня 2021 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4 м. Маріуполя"
#37885278
Переможець 30 613,86
UAH
30 березня 2021 14:48

Документи

30 березня 2021 14:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 15:04
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 11:27
ДУ _2 до дог. _91 від 30.03.2021 щодо зменшення вартості послуг. Центр медико-санітарної допомоги _4. pdf.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 10:55
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 10:31
ДУ _1 до дог. _ 91 від 30.03.2021 про зміни догоовору (вивикладання преамбули у новій редакції)_pdf.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 10:23
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 15:37
договір укладений
30 березня 2021 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із призначенням на посаду директора Сапліну Н.В. згідно розпорядження міського голови від 03.11.2021 №1099ос, викладено Преамбулу договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до договору в частині зменшення вартості послуг на 2504 грн. 40 коп. (дві тисячі п’ятсот чотири гривні 40 коп.) без ПДВ, та викласти п 3.3 розділу 3 «Вартість послуг і порядок розрахунків)» Договору в новій редакції; 3.3. Вартість послуг під час дії договору може бути змінена за згодою Сторін шляхом підписання додаткової угоди. Замовник сплачує Виконавцю вартість Послуг у сумі 28109 грн. 46 коп. (двадцять вісім тисяч сто дев’ять гривень 46 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 28 109,46
UAH