Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 31610000-5 - Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів. замок запалювання
Очікувана вартість
120,00 UAH
UA-2021-03-30-002325-c 0fb908c3f77846438faa808c92b17f70
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пушкарук Таміла Михайлівна

+380679862961 vukg@nov-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Пушкарук Таміла Михайлівна
+380679862961
vukg@nov-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31610000-5: Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про технічні та якісні характеристики: Якість товару повинна відповідати, згідно вимог чинного законодавства, які застосовуються до товарів такого виду.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
замок запалювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. Сонячна, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 31610000-5 — Електричне обладнання для двигунів і транспортних засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки по Договору проводяться шляхом післяоплати: 100% від суми вказаної у видаткових накладних, сплачується Покупцем протягом 5 (п’яти) робочих днів після поставки та передачі Товару та на підставі підписаних сторонами накладних. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

30 березня 2021 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЩЕРБАНЬ МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ
#2130215836
Переможець 120,00
UAH
30 березня 2021 11:02

Документи

30 березня 2021 11:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 11:04