Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чернівціводоканал |
Код ЄДРПОУ: | 03361780 |
Вебсайт: | https://vodokanal.cv.ua |
Місцезнаходження: | 58023, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівц, вул. КОМУНАЛЬНИКІВ, 5 |
Контактна особа: |
Едуард Батрановський +380372544367 tendervodokanal@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 березня 2021 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2021 12:32 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2021 10:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2021 10:26 |
ТД асфальтування.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
не підтверджена наявність відповідної техніки та обладнання ::
-Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою до 3т – не менше 2 од.;
- Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою від 5т. до 8т. – не менше 1 од.
Учасником не надано:
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.
Учасником не надано повного переліку визначеного пунктом 1.2.1 Додатку3 до тендерної документації, а саме:
- інженерно технічні працівники (виконроб або майстер) – не менше 2 осіб.
Учасником не надано повного переліку визначеного пунктом 1.3.2 Додатку3 до тендерної документації, а саме:
- скан-копії останньої довідки КБ-3;
- скан-копія активів виконаних робіт КБ-2В на влаштування асфальтобетонного дорожнього покриття в населених пунктах.
Учасником не надано:
Лабораторне заключення про використання у складі розрахунків до тендерної пропозиції підбору складових для приготування щебенево-піщаної суміші с-7. під час укладання договору, Підрядник погоджує дані розрахунки до договірної ціни із Замовником.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-26-000011 ● 76b72323205740e5a2e2e96f2ea8de29
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2021 14:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.05.2021 №342
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 26 травня 2021 року № 342
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-03-30-001602-с від 30.03.2021 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-05-26 16:13:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з поточного ремонту різних видів дорожнього покриття (в тому числі ремонт дорожнього покриття) після проведення Замовником аварійних розкопок на водопровідно-каналізалійних мережах в м.Чернівці» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-30-001602-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) У чому саме полягає невідповідність ненадання вичерпного переліку зазначеного в Додатку 3 до тендерної документації щодо кваліфікаційних критеріїв учасником Приватним підприємством «Рант-1» (далі – ПП «Рант-1»), якого відхилено відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 22.04.2021 №165? Зазначте яким саме умовам тендерної документації учасник не відповідає.
2) Чому Вами не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах пропозицій ПП «Рант-1» стосовно кваліфікаційних критеріїв?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-28 12:39:42
Пояснення по закупівлі ID:UA-2021-03-30-001602-c
1. ПП «Рант-1» було відхилено у відповідності до статті 31 частини 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: не надано вичерпного переліку зазначеного в додатку 3 до тендерної документації щодо документального підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
22.04.2021 р. ПП «Рант-1» через електронну систему Уповноваженого органу було подано вимогу надати роз’яснення щодо відхилення замовникоа їх тендерної пропозиції.
26.04.2021 р. проведено засідання тендерного комітету та надано вичерпну інформацію через електронну систему Уповноваженого органу щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Рант-1» (скан копія протоколу засідання тендерного комітету від 26.04.21р. додається).
2. Пунктами 1, 2 частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Учасником ПП «Рант-1» по закупівлі не було надано документи на підтвердження кваліфікаційних критерій, визнач розділом І додатку 3 , саме:
- Учасником не надано повного переліку визначеного пунктом 1.1.1 Додатку3 до тендерної документації, а саме: не підтверджена наявність відповідної техніки та обладнання :: -Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою до 3т – не менше 2 од.; - Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, масою від 5т. до 8т. – не менше 1 од.
- Учасником не надано: - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі.
- Учасником не надано повного переліку визначеного пунктом 1.2.1 Додатку3 до тендерної документації, а саме: - інженерно технічні працівники (виконроб або майстер) – не менше 2 осіб.
- Учасником не надано повного переліку визначеного пунктом 1.3.2 Додатку3 до тендерної документації, а саме: - скан-копії останньої довідки КБ-3; - скан-копія активів виконаних робіт КБ-2В на влаштування асфальтобетонного дорожнього покриття в населених пунктах.
- Учасником не надано: Лабораторне заключення про використання у складі розрахунків до тендерної пропозиції підбору складових для приготування щебенево-піщаної суміші с-7. під час укладання договору, Підрядник погоджує дані розрахунки до договірної ціни із Замовником.
Крім того, учасником не було надано документ, визначений розділом ІІІ «Інші документи», а саме:
Лабораторне заключення про використання у складі розрахунків до тендерної пропозиції підбору складових для приготування щебенево-піщаної суміші с-7 під час укладання договору, підрядник погоджує дані розрахунки до договірної ціни із Замовником
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. У разі, якщо під час розгляду виявлено лише невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Отже, у замовника були відсутні підстави застосувати п..16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та виставляти вимогу про усунення невідповідностей..
Крім того, у закупівлі брали участь 3 учасника, два з яких надали документ, а саме: Лабораторне заключення про використання у складі розрахунків до тендерної пропозиції підбору складових для приготування щебенево-піщаної суміші с-7 під час укладання договору, підрядник погоджує дані розрахунки до договірної ціни із Замовником.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-03 14:20:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з поточного ремонту різних видів дорожнього покриття (в тому числі ремонт дорожнього покриття) після проведення Замовником аварійних розкопок на водопровідно-каналізаційних мережах в м. Чернівці» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-30-001602-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) З яких підстав вами визначено переможцем процедури закупівлі КП «Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство», оскільки ним не виконано умови окремих пунктів розділу ІІІ «Інші документи» Додатку 3 тендерної документації, зокрема, пункту 3.10 - не надано скан-копію поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства та повідомлення про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності); пункту 3.3. – не надано лабораторне заключення про використання у складі розрахунків до тендерної пропозиції підбору складових для приготування щебенево-піщаної суміші С-7?
2) Якими документами КП «Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство» підтвердив інформацію, зазначену в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо наявності документу, який посвідчує право власності Учасника (обліку (довідка про перебування на балансі)), транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, що не підлягають державній реєстрації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-08 11:15:53
ID: UA-2021-03-30-001602-c
1.
-Відповідно до поданої Інформаційної довідки від 12.04.2021 року у файлі під назвою «08 Довідка працівники pdf» завантажено перелік осіб, які вже перебувають в штаті Чернівецьке міськШЕП на вказану дату. Пункт 3.10 Додатку 3 тендерної документації: скан-копія звітності за формою 1-ДФ за останній звітній період та повідомлення про прийняття на роботу працівників подається у разі якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності.
- пункт 3.3 Додатку 3 тендерної документації лабораторне заключення про використання у складі розрахунків до тендерної пропозиції підбору складових для приготування щебенево-піщаної суміші С-7 було надано у файлі під назвою «25 Лабораторія pdf»
2. Вся необхідна інформація опублікована у файлах під назвою «05 Довідка техніка pdf», «06 Довідка завод pdf», «07 Довідка МТБ pdf» яка підтверджена необхідною документацією.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-04 09:08:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з поточного ремонту різних видів дорожнього покриття (в тому числі ремонт дорожнього покриття) після проведення Замовником аварійних розкопок на водопровідно-каналізаційних мережах в м. Чернівці» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-30-001602-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1) З яких підстав вами визначено переможцем процедури закупівлі КП «Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство», оскільки ним не виконано умови пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Інформація про маркування, протоколи випробувань, або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим вимогам (у разі потреби)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зокрема, не надано у складі тендерної пропозиції підсумкову відомість ресурсів до зведеного кошторису без зазначення поточних цін.
2) Чому в тендерній документації опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок не відповідає переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-08 11:19:05
ID: UA-2021-03-30-001602-c
1. У відповідності до тендерної документації пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Інформація про маркування, протоколи випробувань, або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим вимогам (у разі потреби)» було виконано так, як Чернівецьке міськШЕП було оприлюднено гарантійний лист від 12.04.2021 де зазначена дана інформація, назва файлу «14 Гарантійний лист техзавдання pdf»/
2. Пунктом 19 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації Замовника зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції
Вказані вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» було продубльовано у пункті 1 розділу 3 Тендерної документації та наведені приклади формальних (несуттєвих) помилок.
Відповідно до частини першої статті 9 ЗУ «Про публічні закупівлі» наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 було затверджено Перелік формальних помилок (надалі – Перелік). У даному Переліку відсутні посилання на те, що наведений перелік є вичерпний, що дає всі підстави вважати, що Замовник може самостійно висвітлити приклади формальних помилок у своїй Тендерній документації.
Вказане не суперечить ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», згідно якої Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Окрім цього, у ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутня чітка норма, що приклади формальних (несуттєвих) помилок у Тендерній документації мають відповідати Переліку формальних помилок, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710.
Також, повідомляємо, що під час розгляду тендерних пропозицій учасників по даній закупівлі пункт 1 розділу 3 тендерної документації не застосовувався та не вплинув на склад учасників, допущених до аукціону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку моніторингу, закупівлі UA-2021-03-30-001602-с від 30.03.2021, Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 10.06.2021р., повідомляємо наступне. КП «Чернівціводоканал» усунуло порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Станом на 17.06.2021 року Договір №269 від 24.05.2021р. ID контракту UA-2021-03-30-001602-c-c2, укладений по процедурі закупівлі Відкриті торги UA-2021-03-30-001602-с – розірвано з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України (додається). Також КП «Чернівціводоканал» враховано зауваження, викладені у висновку моніторингу, закупівлі UA-2021-03-30-001602-с від 30.03.2021, Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 10.06.2021р., та зобов’язуємось дотримуватись основних засад та не допускати в подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-06-17 11:37:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2021-06-22 16:45:16
Ризики, що спрацювали
RISK-2-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2021 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАНТ-1" |
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
1 434 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1" |
1 888 847,00
UAH з ПДВ
|
1 437 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство" |
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
1 678 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАНТ-1" #35891646 |
Відхилено |
1 434 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2021 09:22
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1" #38049021 |
Рішення скасоване |
1 437 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 12:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1" #38049021 |
Відхилено |
1 437 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 12:15
|
КП "Чернівецьке міське комунальне підрядне шляхово-експлуатаційне підприємство" #03357562 |
Переможець |
1 678 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 12:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2021 11:40
|
Угода розірвання Договору №269.PDF | укладений |
17 червня 2021 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2021 12:43
|
269 .PDF | укладений |
24 травня 2021 12:43
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 травня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку висновком Західного офісу Даржаудитслужби в Чернівецькій області від 10.06.2021р. Сторони прийшли до взаємної згоди достроково розірвати Договір № 269 (269/179/21) від 24.05.2021 року. |