Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Програмна продукція для віртуалізації робочих місць з технічною підтримкою існуючої програмної продукції (правом на оновлення та удосконалення існуючої програмної продукції віртуалізації Vmware від виробника): програмна продукція - 72268000-1, послуги по налаштуванню та впровадженню - 72263000-6, технічна підтримка існуючої програмної продукції - 72261000-2
Software for desktop virtualization with technical support of existing software products (the right to update and improve existing virtualization software products Vmware from the producer): software products – 72268000-1, adjustment and implementation – 72263000-6, technical support of existing software – 72261000-2
Software for desktop virtualization with technical support of existing software products (the right to update and improve existing virtualization software products Vmware from the producer): software products – 72268000-1, adjustment and implementation – 72263000-6, technical support of existing software – 72261000-2
Очікувана вартість
16 308 540,00 UAH
UA-2021-03-29-007283-b ● a369b005548f4f5bb3147881075a0eb8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Наталя Бабієнко +380442540108 natalia.babiienko@bank.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Віталій Петрик +380445273886 Vitalii.Petryk@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | National Bank of Ukraine |
National ID: | 00032106 |
Contact point: |
Natalia Babiienko +380442540108 natalia.babiienko@bank.gov.ua |
Additional contacts: |
Віталій Петрик +380445273886 Vitalii.Petryk@bank.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 березня 2021 20:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 12 травня 2021 13:04 |
Очікувана вартість: | 16 308 540,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,61% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Publication date: | 29 березня 2021 20:36 |
Enquiries until: | 19 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 квітня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 16 308 540 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,61 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Scope of the procurement
Обсяг поставки програмної продукції /надання послуг: поставка програмної продукції для віртуалізації робочих місць – 6 комплектів; технічна підтримка програмної продукції (право на оновлення та удосконалення існуючої програмної продукції віртуалізації Vmware від виробника); послуги по налаштуванню та впровадженню системи віртуалізації робочих місць. Більш детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 1 “Специфікація, технічні вимоги, опис послуг” до тендерної документації
Місце поставки програмної продукції: Національний банк України, 03028, м. Київ, пр. Науки, 7.
Місце надання технічної підтримки та послуг по налаштуванню та впровадженню системи віртуалізації робочих місць: Національний банк України, 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; 03028, м. Київ, пр. Науки, 7.
1. Строк поставки програмної продукції: протягом 10 робочих днів з дати отримання Виконавцем на офіційну електронну адресу повідомлення від Замовника про готовність до отримання програмної продукції.
2. Строк надання доступу до технічної підтримки: протягом 10 робочих днів з дати отримання Виконавцем на офіційну електронну адресу повідомлення від Замовника про готовність до отримання доступу до технічної підтримки. Строк користування технічною підтримкою: протягом 12 місяців, починаючи від дати закінчення терміну дії існуючої технічної підтримки від виробника (дата закінчення терміну дії існуючої технічної підтримки від виробника - 31.08.2021), з урахуванням вимог щодо безперервності надання технічної підтримки від виробника на програмний продукт.
3. Строк надання послуг по налаштуванню та впровадженню системи віртуалізації робочих місць: протягом 60 робочих днів з дати отримання Виконавцем на офіційну електронну адресу повідомлення від Замовника про готовність до отримання послуг. Строк надання Виконавцем підтримки Замовника щодо функціонування впровадженої системи віртуалізації робочих місць: протягом 12 місяців від дати підписання Акта про надання послуг по налаштуванню та впровадженню системи віртуалізації робочих місць у повному обсязі.
Банківська гарантія подається відповідно до вимог наведених у пункті 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” та пункті 3 “Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ тендерної документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (більш детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерну пропозицію учасника зазначається в пункті 7 розділу І. “Загальні положення” тендерної документації).
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки програмної продукції: Національний банк України, 03028, м. Київ, пр. Науки, 7.
Місце надання технічної підтримки та послуг по налаштуванню та впровадженню системи віртуалізації робочих місць: Національний банк України, 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9; 03028, м. Київ, пр. Науки, 7.
1. Строк поставки програмної продукції: протягом 10 робочих днів з дати отримання Виконавцем на офіційну електронну адресу повідомлення від Замовника про готовність до отримання програмної продукції.
2. Строк надання доступу до технічної підтримки: протягом 10 робочих днів з дати отримання Виконавцем на офіційну електронну адресу повідомлення від Замовника про готовність до отримання доступу до технічної підтримки. Строк користування технічною підтримкою: протягом 12 місяців, починаючи від дати закінчення терміну дії існуючої технічної підтримки від виробника (дата закінчення терміну дії існуючої технічної підтримки від виробника - 31.08.2021), з урахуванням вимог щодо безперервності надання технічної підтримки від виробника на програмний продукт.
3. Строк надання послуг по налаштуванню та впровадженню системи віртуалізації робочих місць: протягом 60 робочих днів з дати отримання Виконавцем на офіційну електронну адресу повідомлення від Замовника про готовність до отримання послуг. Строк надання Виконавцем підтримки Замовника щодо функціонування впровадженої системи віртуалізації робочих місць: протягом 12 місяців від дати підписання Акта про надання послуг по налаштуванню та впровадженню системи віртуалізації робочих місць у повному обсязі.
Банківська гарантія подається відповідно до вимог наведених у пункті 2 “Забезпечення тендерної пропозиції” та пункті 3 “Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції” Розділу ІІІ тендерної документації.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (більш детальна інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерну пропозицію учасника зазначається в пункті 7 розділу І. “Загальні положення” тендерної документації).
Delivery quantities of software/services: delivery of software products for desktop virtualization – 6 sets; technical support of software products (the right to update and improve existing virtualization software products Vmware from the producer); services related to adjustment and implementation of the desktop virtualization system. Detailed information on required technical, qualitative, and quantitative characteristics of the procurement item (quantity to be purchased) is provided in “Specifications, technical requirements, and description of services” in Annex 1 to the bidding documents.
Place for delivery of the software products: National Bank of Ukraine, 7, Nauky Ave., 03028, Kyiv.
Place for providing technical support on adjustment and implementation of the desktop virtualization system: National Bank of Ukraine, 9, Instytutska St., 01601, Kyiv.
1. Term for delivery of software products: within 10 business days from the date the Contractor receives to their official e-mail address the Bidding advertiser's notice of readiness to receive software products.
2. Term for providing access to technical support: within 10 business days from the date the Contractor receives to their official e-mail address the Bidding advertiser's notice of readiness to gain access to technical support. Term for availability of technical support: within 12 months from the expiration date of existing technical support from the producer (31.08.2021), subject to the requirements for continuity of providing technical support to the software product by the producer.
3. Term for providing services on adjustment and implementation of the desktop virtualization system: within 60 business days from the date the Contractor receives to their official e-mail address the Bidding advertiser's notice of readiness to receive services. Term for providing support by the Contractor to the Bidding advertiser as regards operation of the implemented desktop virtualization system: within 12 months from the date of signing the Certificate of rendered services on adjustment and implementation of the desktop virtualization system in full.
Bank guarantee should be submitted in accordance with the requirements specified in paragraph 2 "Security of the tender offer" and paragraph 3 "Conditions for return or non-return of the security of the tender offer" Section III of the tender documentation.
Language (languages) in which the bids should be prepared: all the documents included in the bid and prepared directly by the bidder should be drawn up in Ukrainian (the detailed information about the language (languages) to be used when preparing the bids is specified in paragraph 7 of Section I. General Provisions of the bidding documents).
Розгорнути
Згорнути
Place for delivery of the software products: National Bank of Ukraine, 7, Nauky Ave., 03028, Kyiv.
Place for providing technical support on adjustment and implementation of the desktop virtualization system: National Bank of Ukraine, 9, Instytutska St., 01601, Kyiv.
1. Term for delivery of software products: within 10 business days from the date the Contractor receives to their official e-mail address the Bidding advertiser's notice of readiness to receive software products.
2. Term for providing access to technical support: within 10 business days from the date the Contractor receives to their official e-mail address the Bidding advertiser's notice of readiness to gain access to technical support. Term for availability of technical support: within 12 months from the expiration date of existing technical support from the producer (31.08.2021), subject to the requirements for continuity of providing technical support to the software product by the producer.
3. Term for providing services on adjustment and implementation of the desktop virtualization system: within 60 business days from the date the Contractor receives to their official e-mail address the Bidding advertiser's notice of readiness to receive services. Term for providing support by the Contractor to the Bidding advertiser as regards operation of the implemented desktop virtualization system: within 12 months from the date of signing the Certificate of rendered services on adjustment and implementation of the desktop virtualization system in full.
Bank guarantee should be submitted in accordance with the requirements specified in paragraph 2 "Security of the tender offer" and paragraph 3 "Conditions for return or non-return of the security of the tender offer" Section III of the tender documentation.
Language (languages) in which the bids should be prepared: all the documents included in the bid and prepared directly by the bidder should be drawn up in Ukrainian (the detailed information about the language (languages) to be used when preparing the bids is specified in paragraph 7 of Section I. General Provisions of the bidding documents).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
Програмна продукція для віртуалізації робочих місць з технічною підтримкою існуючої програмної продукції (правом на оновлення та удосконалення існуючої програмної продукції віртуалізації Vmware від виробника): програмна продукція - 72268000-1, послуги по налаштуванню та впровадженню - 72263000-6, технічна підтримка існуючої програмної продукції - 72261000-2
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03028, Україна, Київська область, м. Київ, пр. Науки, 7
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Software for desktop virtualization with technical support of existing software products (the right to update and improve existing virtualization software products Vmware from the producer): software products – 72268000-1, adjustment and implementation – 72263000-6, technical support of existing software – 72261000-2
CPV: 72260000-5
Період постачання:
по 31 серпня 2022
2 послуга
Програмна продукція для віртуалізації робочих місць з технічною підтримкою існуючої програмної продукції (правом на оновлення та удосконалення існуючої програмної продукції віртуалізації Vmware від виробника): програмна продукція - 72268000-1, послуги по налаштуванню та впровадженню - 72263000-6, технічна підтримка існуючої програмної продукції - 72261000-2
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Software for desktop virtualization with technical support of existing software products (the right to update and improve existing virtualization software products Vmware from the producer): software products – 72268000-1, adjustment and implementation – 72263000-6, technical support of existing software – 72261000-2
CPV: 72260000-5
Період постачання:
по 31 серпня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за Договором здійснюється Замовником наступним чином: 1. оплата у розмірі 100 % від вартості програмної продукції (пункт 3.1.1 Договору) здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін Акта 1. 2. оплата у розмірі 100 % від вартості технічної підтримки (пункт 3.1.2 Договору) здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін Акта 2. 3. оплата у розмірі 100 % від вартості послуг по налаштуванню та впровадженню системи віртуалізації робочих місць (пункт 3.1.3 Договору) здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін Акта 3. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2021 20:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2021 20:36 |
Додаток 8_Проєкт_договору_Vmware.docx | |
29 березня 2021 20:36 |
Тендерна документація _Vmware.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 травня 2021
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАЙЗ АЙ ТІ» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 травня 2021 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАЙЗ АЙ ТІ» |
16 295 572,22
UAH з ПДВ
|
16 295 572,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" |
16 300 333,64
UAH з ПДВ
|
16 300 333,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА" |
16 307 259,96
UAH з ПДВ
|
16 307 259,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАЙЗ АЙ ТІ» #39427231 |
Переможець |
16 295 572,22
UAH з ПДВ
|
13 травня 2021 14:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2022 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2021 19:18
|
Договір _від 25.05.2021_№ 103151_ТОВ_Вайз_ай_ті.pdf | укладений |
25 травня 2021 19:13
|