Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

електрична енергія
Очікувана вартість
261 610,13 UAH
UA-2021-03-29-006883-b dd29b1a99ce1471b9d45ff8912f6cd94
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Кара

+380633212567 inzovkazosh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Інзівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Приморської міської ради Приморського району Запорзької області
Код ЄДРПОУ: 26291288
Місцезнаходження: 72142, Україна , Запорізька обл., Приморський район, село Інзівка, вул. Першотравнева, буд.54
Контактна особа: Світлана Кара
+380633212567
inzovkazosh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Укладення договору з постачальником останньої надії
Обґрунтування
Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: укладання договору з постачальником «останньої надії» на постачання електричної енергії або природного газу. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Умови та порядок постачання електричної енергії постачальником «останньої надії» визначено Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312 (далі – ПРРЕЕ). Відповідно до абзацу 4) пункту 3.4.2. ПРРЕЕ постачальник "останньої надії" надає послуги з постачання електричної енергії споживачам у разі необрання споживачем електропостачальника, зокрема після розірвання (припинення) договору з попереднім електропостачальником. Відповідно до пункту 6.2.6. ПРРЕЕ якщо споживач до моменту його переведення на постачання електричної енергії до постачальника "останньої надії" не обрав електропостачальника або не забезпечив власного споживання шляхом купівлі електричної енергії за двосторонніми договорами та/або на організованих сегментах ринку, адміністратор комерційного обліку в одноденний термін переводить такого споживача на постачання електричної енергії постачальником "останньої надії". - Відповідно до ст. 64 Закону України “Про ринок електричної енергії”, Постачальник "останньої надії" надає послуги з постачання електричної енергії у зв'язку з необранням споживачем постачальника електроенергії, зокрема після припинення договору з попереднім постачальником електроенергії. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 12 грудня 2018 року № 1023-р Державне підприємство зовнішньоекономічної діяльності «Укрінтеренерго» визначено постачальником «останньої надії» на період з 1 січня 2019 року по 1 січня 2021 року та розпорядженням Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2020 року №1520-р строк виконання ДПЗД «Укрінтеренерго» функції постачальника «останньої надії продовжено до 31 грудня 2021 року. Постачання електричної енергії постачальником «останньої надії» здійснюється на строк, який не може перевищувати 90 календарних днів. Термін дії договору з попереднім постачальником закінчився 31.12.2020 року. З огляду на вищевикладене, на період припинення постачання електричної енергії попереднім постачальником з метою забезпечення безперебійного постачання електричної енергії у КЗ «Інзівська ЗОШ І-ІІІ ступенів» закупівля електричної енергії за кодом ДК 021-2015 (CPV): 09310000-5 Електрична енергія може бути проведена за переговорною процедурою (скороченою).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2021 18:24
Оскарження наміру укласти договір: 04 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64446 кіловат-година
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72142, Україна, Запорізька область, Інзівка, Першотравнева, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

29 березня 2021 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-09-000014 ● 09d5d398a47c4c14bbe51e7ced2ab0c4
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2021 14:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

08.09.2021 №472
Дніпро

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 08.09.2021 № 472

Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу

28 UA-2021-03-29-006883-b, ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія, яка проводиться Комунальним закладом "Інзівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Приморської міської ради Приморського району Запорізької області;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 жовтня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "УКРІНТЕРЕНЕРГО"
#19480600
Переможець 261 610,13
UAH з ПДВ
29 березня 2021 18:24

Документи

29 березня 2021 18:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2021 18:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "УКРІНТЕРЕНЕРГО"
#19480600
261 610,13
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 березня 2021 18:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:25
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 21:49
дод.угода.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 21:45
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 09:57
ДОГОВІР (2).pdf укладений
05 квітня 2021 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 260 907,38
UAH (в тому числі ПДВ 43 484,56 UAH)