Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення лабораторних досліджень (бактеріологічні та серологічні дослідження забору біологічного матеріалу)
Очікувана вартість
127 000,00 UAH
UA-2021-03-29-005956-c 4f5477347ec04740a2823b257be7b7fd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валіахметова Наталія Геннадіївна

+380615334010 tmotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП Бердянської міської ради «Бердянське територіальне медичне об’єднання»
Код ЄДРПОУ: 39029713
Місцезнаходження: 71100, Україна , Запорізька обл., місто Бердянськ, пр. Праці, 6
Контактна особа: Валіахметова Наталія Геннадіївна
+380615334010
tmotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
двічі було відмінено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі Послуги у сфері охорони здоров’я різні ДК 021-2015 - 85140000-2 (Послуги з проведення лабораторних досліджень (бактеріологічні та серологічні дослідження забору біологічного матеріалу)) причина: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-02-22-010801-b, Дата формування звіту: 10 березня 2021, ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2021-03-10-002040-c, Дата формування звіту: 29 березня 2021), відповідно до п. п. 1 п. 2 ст. 40 Закону, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, замовник як виняток може застосувати переговорну процедуру закупівлі, та оприлюднення інформації про закупівлю згідно зі ст. 10 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2021 15:12
Оскарження наміру укласти договір: 09 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 послуга
Визначення "Вірусного навантаження"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, Послуга надається за місцем розташування лабораторій учасника (виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій
1600 послуга
Виявлення антитіл до ВІЛ методом ІФА (вагітні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, Послуга надається за місцем розташування лабораторій учасника (виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій
40 послуга
Виявлення антитіл до ВІЛ методом ІФА інші версти населення, окрім донорів та вагітних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, Послуга надається за місцем розташування лабораторій учасника (виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій
550 послуга
Підрахунок кількості СД45+/СД4+/СД3+лімфоцитів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71100, Україна, Запорізька область, м. Бердянськ, Послуга надається за місцем розташування лабораторій учасника (виконавця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85145000-7 — Послуги медичних лабораторій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) кошти НСЗУ Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

29 березня 2021 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2021 15:00
протокол щодо прийняття рішення.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне некомерційне підприємство ”Обласна інфекційна клінічна лікарня” Запорізької обласної ради
#05498849
Переможець 126 650,60
UAH
29 березня 2021 15:12

Документи

29 березня 2021 15:12
Електронний підпис
29 березня 2021 15:11
Протокол переговорів

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2021 15:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне некомерційне підприємство ”Обласна інфекційна клінічна лікарня” Запорізької обласної ради
#05498849
126 650,60
UAH
Документи

Документи

29 березня 2021 15:12
Електронний підпис
29 березня 2021 15:11
Протокол переговорів

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 10:22
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 08:45
дод.угода 4 до дог. 307Т.pdf зміни до договору
31 січня 2022 08:45
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 09:19
дод.угода 3 до дог. 307Т.pdf зміни до договору
17 січня 2022 09:14
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 09:02
дод.угода 2 до дог. 307Т.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 09:01
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 15:28
дод.угода 1 до дог. 307Т.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 15:27
Електронний підпис укладений
15 квітня 2021 13:42
Договір №307Т укладений
15 квітня 2021 13:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 307Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 307Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 307Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 307Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2021 — 31 січня 2022
Сума оплати за договором: 106 685,36
UAH