Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
11 602,92 UAH
UA-2021-03-29-005683-b 7f35568f2f6347b6a5908262c27ada3f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Бойко

+380671470819 boiko135sad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ЯСЛА-САДОК №135 "КРАПЛИНКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36599736
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Троїцька, 83
Контактна особа: Вікторія Бойко
+380671470819
boiko135sad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Виконавець забовязується згідно з графіком надавати послуги з поводження з побутовими відходами(з вивезенням побутових відходів).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
123.94 метр кубічний
Послуги з поводження з побутовими відходами(з вивезенням побутових відходів).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Троїцька,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

29 березня 2021 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 11 602,92
UAH з ПДВ
29 березня 2021 16:33

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 16:04
1393 1403,54 дс135 (1).pdf зміни до договору
31 серпня 2021 16:02
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 16:37
договор с Комунальник.pdf укладений
29 березня 2021 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Суму договору збільшити на 403,54 (одна тисяча чотириста три грн.54 коп.) , в т. ч. ПДВ-233,92 грн. 2. Доповнити пункт 17 розділу Ціна та порядок оплати послуг. Сума договору та викласти в наступній редакції: "п.17....Згідно з рішенням виконавчого комітету№261 від22.06.2021 року "Про встановлення тарифів на послуги з поводженням з побутовими відходами" тариф на вивезення 1 куб. метра відходів становить для: -твердих 116,27 гривень за 1куб.метрзурахуванням ПДВ; - рідких 145,51 гривень за 1 куб. метр з урахуванням ПДВ". 3. Внести доповнення та зміни до абзацу першого пункту 19 розділу Ціна та порядок оплати послуг . Сума договору- викласти у новій редакції: "п.19. Оплата за даним договором здійснюється Платником та складає 966,91 (дев'ятсот шістдесят шість грн.91 коп.) у т. ч. ПДВ 161,15 грн. щомісячно з 01.01.2021 року по 30.06.2021 року та 1200,84 ( одна тисяча двісті грн.84 коп) у т.ч. ПДВ 200,14 грн. щомісячно з 01.07.2021 року по 31.12.2021 року. Загальна сума за договором складає 13006,46 ( тринадцять тисяч тисяч шість грн.46 коп) у т.ч. ПДВ 2167,74грн. на 2021 рік". 4. На підставі ч.3 ст.631 ЦК України Сторони домовились, що всі умови даної Угоди поширюють свою дію на відносини, які склались між сторонами з 01.07.2021року. 5.Інши умови договору залишаються незмінними та обов'язковими для виконання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 1393
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML