Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

35230000-5 — Кайданки (наручники металеві БР-М – 92)
Очікувана вартість
51 875,00 UAH
UA-2021-03-29-003011-c 845c35f2e0644203bb7cc391e2dcdb02
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мілостна Галина Павлівна

380662868786 tyssod@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43181818
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, МАЙДАН ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 36
Контактна особа: Мілостна Галина Павлівна
380662868786
tyssod@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 березня 2021 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 51 875,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 259,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35230000-5: Кайданки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 штуки
35230000-5 — Кайданки (наручники металеві БР-М – 92)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, Харків, МАЙДАН ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 травня 2021
ДК 021:2015: 35230000-5 — Кайданки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 100 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору
Дата подання: 31 березня 2021 08:34
Дата відповіді: 31 березня 2021 16:54
Доброго дня. Просимо розглянути можливість викласти проект договору в наступній редакції: п.2.7. Оплата за Товар здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами накладної на поставлений Товар. п.2.8 Видалити. п.3.4. Для отримання Товару Замовник повинен надати Постачальнику оригінал довіреності, оформленої на представника Замовника на право отримання Товару та підтвердити факт постачання товару підписом уповноваженої особи та відтиском відповідної печатки Замовника у накладній або акті прийому - передачі. п.7.5. За несвоєчасне усунення виявлених недоліків у термін встановлений Сторонами, Постачальник сплачує пеню в розмірі 0,1 % від вартості Товару, який підлягає заміні за кожен день прострочення, з дня отримання письмового повідомлення від Замовника. п.7.6. У випадку порушення Замовником строків оплати Товару, передбачених п. 2.7. Договору, Замовник сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня, від суми невиконаного зобов’язання за кожний календарний день прострочення оплати до повного виконання Замовником зобов’язання по оплаті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь до закупівлі за предметом 35230000-5 — Кайданки (наручники металеві БР-М – 92) № UA-2021-03-29-003011-c:
Добрий день. Шановний Учаснику, на Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Щодо нової редакції п.2.7. «Замовник, до кінця фінансового року, з відстрочкою платежу до 100 банківських днів з дати підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків» та вилучення п.2.8. «Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товарів лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету» Замовник може внести зміни до проекту договору лише шляхом виключення одного з вказаних пунктів, тобто обов’язково залишити п. 2.7. або п. 2.8.
2. Пунктом 3.4. проекту договору визначено, що для отримання Товару Замовник може надати Постачальнику оригінал довіреності, оформленої на представника Замовника на право отримання Товару або підтвердити факт постачання товару підписом уповноваженої особи та відтиском відповідної печатки Замовника у накладній.
Інструкція, затверджена наказом Мінфіну від 16.05.96 р. № 99, яка регламентувала порядок реєстрації виданої, поверненої та використаної довіреності на отримання ТМЦ, втратила свою чинність ще з 01.01.15 р. Тому зараз довіреність не є документом суворої звітності. Довіреність не є первинним документом у розумінні п. 1 ст. 9 Закону № 996 та п. 2.1 Положення № 88 і не фіксує факт здійснення господарських операцій. Тому відсутність довіреності не може свідчити про нереальність операції. Крім того, відсутність довіреності не може бути підставою для визнання договору недійсним. Тому в редакції п. 3.4. проекту договора визначено, що Замовник може надати оригінал довіреності.
Враховуючі, що господарські операції в обліку відображають на підставі первинних документів (ч. 1 ст. 9 Закону про бухоблік) та повинні містити , зокрема особистий підпис та інші дані, які дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Печатка на видатковій накладній не названа серед обов’язкових реквізитів первинного документа. Тобто її відсутність / наявність абсолютно не впливає на дійсність первинного документа. Головне – це підпис особи, яка підписала накладну, і підтвердження його повноважень. Замовником в проекті договору будуть внесені зміни : підтвердити факт постачання товару підписом уповноваженої особи у накладній та підписом з відтиском відповідної печатки Замовника в довіреності.
3. п.7.5. проекту договору визначений згідно п.2 ст. 231 Господарського кодексу України та будуть внесені зміни.
4. п.7.6. проекту договору визначений ст. 343 Господарського кодексу України, внесення змін не розглядається
Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України 51 300,00
UAH з ПДВ
51 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2021 14:11
Електронний підпис
07 квітня 2021 14:08
17.Ліцензія.PDF
07 квітня 2021 14:08
15.Лист-роз_яснення.pdf
07 квітня 2021 14:08
12.Проєкт договору.pdf
07 квітня 2021 14:08
8.СТАТУТ.pdf
07 квітня 2021 14:08
4.Сертифікат якості.pdf
07 квітня 2021 14:08
3.ТУ (неповне_ копія).pdf
07 квітня 2021 14:08
1.Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України
#01199251
Переможець 51 300,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2021 09:17

Документи

12 квітня 2021 09:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2021 09:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України
#01199251
51 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2021 09:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 10:19
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 15:27
Договір 21-21 кайданки. Харків.pdf укладений
16 квітня 2021 15:25

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 червня 2021 10:00
6 840,00 UAH UA898201720343100001000126148
ТУ ССО у Харківській області
UA403204780000026004924431441
КНВО "Форт"
Оплачений
13 липня 2021 13:18
44 460,00 UAH UA898201720343100001000126148
ТУ ССО у Харківській області
UA403204780000026004924431441
КНВО "Форт"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 51 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 550,00 UAH)