Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
35230000-5 — Кайданки (наручники металеві БР-М – 92)
Очікувана вартість
51 875,00 UAH
UA-2021-03-29-003011-c ● 845c35f2e0644203bb7cc391e2dcdb02
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43181818 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна , Харківська обл., Харків, МАЙДАН ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 36 |
Контактна особа: |
Мілостна Галина Павлівна 380662868786 tyssod@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 березня 2021 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 51 875,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 259,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35230000-5: Кайданки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 штуки
35230000-5 — Кайданки (наручники металеві БР-М – 92)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61001, Україна, Харківська область, Харків, МАЙДАН ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 травня 2021
ДК 021:2015: 35230000-5 — Кайданки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 100 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2021 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2021 15:15 |
Протокол 28 зміни до оголошення.pdf | |
01 квітня 2021 15:08 |
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ кайданки зі змінами.docx |
01 квітня 2021 15:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 квітня 2021 15:15 |
Протокол 28 зміни до оголошення.pdf
|
|||
01 квітня 2021 15:08 |
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ кайданки зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект договору
Дата подання: 31 березня 2021 08:34
Дата відповіді: 31 березня 2021 16:54
Доброго дня.
Просимо розглянути можливість викласти проект договору в наступній редакції:
п.2.7. Оплата за Товар здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами накладної на поставлений Товар.
п.2.8 Видалити.
п.3.4. Для отримання Товару Замовник повинен надати Постачальнику оригінал довіреності, оформленої на представника Замовника на право отримання Товару та підтвердити факт постачання товару підписом уповноваженої особи та відтиском відповідної печатки Замовника у накладній або акті прийому - передачі.
п.7.5. За несвоєчасне усунення виявлених недоліків у термін встановлений Сторонами, Постачальник сплачує пеню в розмірі 0,1 % від вартості Товару, який підлягає заміні за кожен день прострочення, з дня отримання письмового повідомлення від Замовника.
п.7.6. У випадку порушення Замовником строків оплати Товару, передбачених п. 2.7. Договору, Замовник сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня, від суми невиконаного зобов’язання за кожний календарний день прострочення оплати до повного виконання Замовником зобов’язання по оплаті.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь до закупівлі за предметом 35230000-5 — Кайданки (наручники металеві БР-М – 92) № UA-2021-03-29-003011-c:
Добрий день. Шановний Учаснику, на Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Щодо нової редакції п.2.7. «Замовник, до кінця фінансового року, з відстрочкою платежу до 100 банківських днів з дати підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків» та вилучення п.2.8. «Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товарів лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету» Замовник може внести зміни до проекту договору лише шляхом виключення одного з вказаних пунктів, тобто обов’язково залишити п. 2.7. або п. 2.8.
2. Пунктом 3.4. проекту договору визначено, що для отримання Товару Замовник може надати Постачальнику оригінал довіреності, оформленої на представника Замовника на право отримання Товару або підтвердити факт постачання товару підписом уповноваженої особи та відтиском відповідної печатки Замовника у накладній.
Інструкція, затверджена наказом Мінфіну від 16.05.96 р. № 99, яка регламентувала порядок реєстрації виданої, поверненої та використаної довіреності на отримання ТМЦ, втратила свою чинність ще з 01.01.15 р. Тому зараз довіреність не є документом суворої звітності. Довіреність не є первинним документом у розумінні п. 1 ст. 9 Закону № 996 та п. 2.1 Положення № 88 і не фіксує факт здійснення господарських операцій. Тому відсутність довіреності не може свідчити про нереальність операції. Крім того, відсутність довіреності не може бути підставою для визнання договору недійсним. Тому в редакції п. 3.4. проекту договора визначено, що Замовник може надати оригінал довіреності.
Враховуючі, що господарські операції в обліку відображають на підставі первинних документів (ч. 1 ст. 9 Закону про бухоблік) та повинні містити , зокрема особистий підпис та інші дані, які дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Печатка на видатковій накладній не названа серед обов’язкових реквізитів первинного документа. Тобто її відсутність / наявність абсолютно не впливає на дійсність первинного документа. Головне – це підпис особи, яка підписала накладну, і підтвердження його повноважень. Замовником в проекті договору будуть внесені зміни : підтвердити факт постачання товару підписом уповноваженої особи у накладній та підписом з відтиском відповідної печатки Замовника в довіреності.
3. п.7.5. проекту договору визначений згідно п.2 ст. 231 Господарського кодексу України та будуть внесені зміни.
4. п.7.6. проекту договору визначений ст. 343 Господарського кодексу України, внесення змін не розглядається
Дякуємо за звернення.
Добрий день. Шановний Учаснику, на Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Щодо нової редакції п.2.7. «Замовник, до кінця фінансового року, з відстрочкою платежу до 100 банківських днів з дати підписання Сторонами накладної на фактично поставлений Товар, перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків» та вилучення п.2.8. «Замовник бере на себе фінансові зобов’язання щодо оплати Товарів лише за умови наявності відповідних видатків державного бюджету» Замовник може внести зміни до проекту договору лише шляхом виключення одного з вказаних пунктів, тобто обов’язково залишити п. 2.7. або п. 2.8.
2. Пунктом 3.4. проекту договору визначено, що для отримання Товару Замовник може надати Постачальнику оригінал довіреності, оформленої на представника Замовника на право отримання Товару або підтвердити факт постачання товару підписом уповноваженої особи та відтиском відповідної печатки Замовника у накладній.
Інструкція, затверджена наказом Мінфіну від 16.05.96 р. № 99, яка регламентувала порядок реєстрації виданої, поверненої та використаної довіреності на отримання ТМЦ, втратила свою чинність ще з 01.01.15 р. Тому зараз довіреність не є документом суворої звітності. Довіреність не є первинним документом у розумінні п. 1 ст. 9 Закону № 996 та п. 2.1 Положення № 88 і не фіксує факт здійснення господарських операцій. Тому відсутність довіреності не може свідчити про нереальність операції. Крім того, відсутність довіреності не може бути підставою для визнання договору недійсним. Тому в редакції п. 3.4. проекту договора визначено, що Замовник може надати оригінал довіреності.
Враховуючі, що господарські операції в обліку відображають на підставі первинних документів (ч. 1 ст. 9 Закону про бухоблік) та повинні містити , зокрема особистий підпис та інші дані, які дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Печатка на видатковій накладній не названа серед обов’язкових реквізитів первинного документа. Тобто її відсутність / наявність абсолютно не впливає на дійсність первинного документа. Головне – це підпис особи, яка підписала накладну, і підтвердження його повноважень. Замовником в проекті договору будуть внесені зміни : підтвердити факт постачання товару підписом уповноваженої особи у накладній та підписом з відтиском відповідної печатки Замовника в довіреності.
3. п.7.5. проекту договору визначений згідно п.2 ст. 231 Господарського кодексу України та будуть внесені зміни.
4. п.7.6. проекту договору визначений ст. 343 Господарського кодексу України, внесення змін не розглядається
Дякуємо за звернення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України #01199251 |
Переможець |
51 300,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2021 09:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 15:27
|
Договір 21-21 кайданки. Харків.pdf | укладений |
16 квітня 2021 15:25
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
15 червня 2021 10:00
|
6 840,00 UAH | UA898201720343100001000126148 ТУ ССО у Харківській області |
UA403204780000026004924431441 КНВО "Форт" |
Оплачений |
13 липня 2021 13:18
|
44 460,00 UAH | UA898201720343100001000126148 ТУ ССО у Харківській області |
UA403204780000026004924431441 КНВО "Форт" |
Оплачений |