Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
8 448,24 UAH
UA-2021-03-29-002538-b 9681986c665c45a6b08ddc0c7c4a790d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Оснач

+380684384507 90.dnz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ЯСЛА-САДОК №90 "КАЛИНКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 22041873
Місцезнаходження: 87531, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, проспект Металургів, буд. 165-А
Контактна особа: Катерина Оснач
+380684384507
90.dnz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Дотримання графіка вивезення побутових відходів, правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, інших вимог законодавства щодо надання послуг з вивезення побутових відходів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87531, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Металургів 165-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

29 березня 2021 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 8 448,24
UAH з ПДВ
29 березня 2021 13:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2021 09:30
додаткова угода № 1 до договору № 421 від 25.03.2021.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 09:28
Електронний підпис зміни до договору
13 квітня 2021 14:53
протокол утилізація сміття.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 14:52
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 13:52
ДОГОВІР УТИЛІЗАЦІЯ СМІТТЯ 2021.pdf укладений
29 березня 2021 13:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.На майданчику було помилково вказано в розділі «Умови оплати», Період (днів) 3 (банківські), а потрібно було вказати «30 (календарних)»; 2.На майданчику було помилково вказано в розділі Список позицій, Період доставки (надання послуг) з 01.01.2021 по 31.12.2021 а потрібно було вказати з 25.03.2021 по 31.12.2021.
Номер договору про закупівлю: 421
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол технічної помилки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшити суму договору № 421 від 25.03.2021 на суму 1022,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 421
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1 від 30.08.2021 до договору № 421 від 25.03.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML