Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
6 841,80 UAH
UA-2021-03-29-001351-c 16fb113e87fe4b6da87325deb26be249
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Чередниченко

+380989828954 dnz-562756@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад "Ясла - садок №56 "Капітошка" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 26443108
Місцезнаходження: 87516, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, проспект Перемоги ,35-А
Контактна особа: Інна Чередниченко
+380989828954
dnz-562756@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення побутових відходів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87516, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Перемоги, 35-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

29 березня 2021 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 6 841,80
UAH з ПДВ
29 березня 2021 10:20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 09:18
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 09:12
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 10:24
Договір.pdf укладений
29 березня 2021 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Суму договору збільшити на 827,58грн. (вісімсот двадцять сім грн. 58 коп.)грн., в т.ч. ПДВ 137,93грн.. 2. Доповнити пункт 17 розділу Ціна та порядок оплати послуг. Сума договору та викласти у наступній редакції: "п.17...Згідно з рішенням виконавчого комітету №261 від 22.06.2021 року "Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами" тариф на вивезення 1 куб. метра відходів становить для: - твердих - 116,27гривень за 1 куб.м., з урахуванням ПДВ; - рідких 145,51 гривень за 1куб.метр, з урахуванням ПДВ"... 3. Внести доповнення та зміни до абзацу першого пункту 19 розділу Ціна на порядок оплати послуг. Сума договору - викласти у новій редакції: "п.19. Оплата за даним договором здійснюється Платником та складає: 570,15 (п'ятьсот сімдесят грн. 15 коп.)грн., у т.ч. ПДВ 95,02грн., щомісячно с 01.01.2021р по 30.06.2021р. та 708,08 (сімсот вісім грн. 08 коп.)грн., у т.ч. ПДВ 118,01грн. щомісячно з 01.07.2021р. по 31.12.2021 року. Загальна сума за договором складає 7669, 38 (сім тисяч шістсот шістдесят дев'ять грн. 38 коп.)грн., у т.ч. ПДВ 1278,23грн. на 2021 рік"... 4. На підставі ч.3 ст. 631 ЦК України Сторони домовились, що всі умови даної Угоди поширюють свою дію на відносини, які склались між Сторонами з 01.07.2021 року. 5. Інші умови договору залишаються незмінними та обов'язковими для виконання Сторонами. 6. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною Договору №1273 від 25.03.2021 року. 7. Дана Додаткова угода складена у трьох примірниках - по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору №1273 від 25.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: 1273
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML