Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері інформатизації: Інформаційно-консультативні послуги по встановленню антивіруса Avast Premium Security 10ПК/1 рік
Очікувана вартість
1 849,00 UAH
UA-2021-03-29-000578-b 5557eef2f93e4cafbff372088895636b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Наталія

+380564921101 zakup_mt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Металургійної районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 04052525
Місцезнаходження: 50069, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, проспект Миру, 42
Контактна особа: Костюк Наталія
+380564921101
zakup_mt@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Послуги у сфері інформатизації: Інформаційно-консультативні послуги по встановленню антивіруса Avast Premium Security 10ПК/1 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги у сфері інформатизації: Інформаційно-консультативні послуги по встановленню антивіруса Avast Premium Security 10ПК/1 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг покупцем здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок на підставі рахунку та акту наданих послуг протягом 10 робочих днів з дня надходження фінансування Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

29 березня 2021 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністтю "МАЯК ПРОТЕКШН"
#41590629
Переможець 1 849,00
UAH
29 березня 2021 10:38

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 10:38