Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

електрична енергія
Очікувана вартість
85 000,00 UAH
UA-2021-03-26-015436-c 006db138d70b4573ad619e219001d4e0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кльованик Тетяна Олександрівна

+380629388206 vip782007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Благодійна організація "Християнський фонд "Надія"
Код ЄДРПОУ: 25102718
Місцезнаходження: 87524, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Гастело, б. 72а
Контактна особа: Кльованик Тетяна Олександрівна
+380629388206
vip782007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50595 кВт*год
Ціна за одиницю: 1.68UAH з ПДВ
Постачальник продає електричну енергію для забезпечення потреб електроустановок Соживача, а Споживач оплачує Постачальнику вартість використаної (купованої) електричної енергії та здійснюї інші платежі згідно умовами цього Договору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87524, Україна, Донецька область, Маріуполь, Гастело, б.72а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем, або в строк, визначений у комерційній пропозиції, прийнятій Споживачем. Всі платіжні документи, що виставляються Постачальником Споживачу, мають містити чітку інформацію про суму платежу, порядок та строки оплати, що погоджені Сторонами цього Договору, а також можуть містити інформацію щодо адреси, телефонів, офіційних веб-сайтів для отримання інформації про подання звернень, скарг та претензій щодо якості постачання електричної енергії та надання повідомлень про загрозу електробезпеки. Якщо Споживач не здійчнив оплату за цим Договором у передбачені Договором строки або не допустив Представника до розоахункових засобів комерційного обліку електричної енергії, що розташовані на території споживача, Постачальник має право здійснити заходи з припинення постачання електричної енргії Споживачу у порядку, визначеному ПРРЕЕ.У разі порушень Споживачем строків оплати за цим Договором, Постачальник має право вимагати сплату пені. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

26 березня 2021 18:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42086719
Переможець 85 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2021 18:47

Документи

26 березня 2021 18:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 17:43
Звіт про виконання договору 1211.pdf укладений
20 січня 2022 17:42
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 15:14
Доп.угода 5.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 15:10
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 18:50
Договір 1211.pdf укладений
26 березня 2021 18:49

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Постачальник продає електричну енергію для забезпечення потреб електроустановок Соживача, а Споживач оплачує Постачальнику вартість використаної (купованої) електричної енергії та здійснюї інші платежі згідно умовами цього Договору 50595 кВт*год 1,68
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли до взаємної згоди зменшити суму Договору на 301,00 грн. (Триста одну грн 00 коп). "Загальна вартість цього Договору становить 84699,00 грн. (вісімдесят чотири тисячі шістсот дев'яносто дев'ять грн. 00 коп.) в тому числі ПДВ - 14116,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 1211
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Постачальник продає електричну енергію для забезпечення потреб електроустановок Соживача, а Споживач оплачує Постачальнику вартість використаної (купованої) електричної енергії та здійснюї інші платежі згідно умовами цього Договору 50416 кВт*год 1,68
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 84 699,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 116,50 UAH)