Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного призначення чи фармацевтичного призначення (лабораторний посуд)
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2021-03-26-014040-c a971d881aef947cab9f1913d30dd734c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Кравчук

+380957170277 kravchukgalyna718@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43020245
Вебсайт: http://otmpo.volyn.ua/
Місцезнаходження: 43018, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Львівська, буд. 50
Контактна особа: Галина Кравчук
+380957170277
kravchukgalyna718@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2021 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 квітня 2021 16:00
Початок аукціону: 08 квітня 2021 15:52
Очікувана вартість: 49 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 245,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33790000-4: Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Колба ТС на 2 л з плоским дном
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33793000-5 — Скляний посуд лабораторного призначення
2 штуки
Колба ТС на 3 л з плоским дном
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33793000-5 — Скляний посуд лабораторного призначення
2 штуки
Лійка скляна ТС 100х150мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33793000-5 — Скляний посуд лабораторного призначення
3 штуки
Колба ТС на 0,5 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33793000-5 — Скляний посуд лабораторного призначення
1000 штуки
Пробірка хімічна велика 16х150мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33793000-5 — Скляний посуд лабораторного призначення
500 штуки
Пробірка хімічна 9,5х150мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33793000-5 — Скляний посуд лабораторного призначення
500 штуки
Пробірка хімічна EximLab ПХ1-14х120мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33793000-5 — Скляний посуд лабораторного призначення
1000 штуки
Паличка скляна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33793000-5 — Скляний посуд лабораторного призначення
500 штуки
Пастерівські скляні піпетки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33793000-5 — Скляний посуд лабораторного призначення
11000 штуки
Скло предметне з полем для запису
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33793000-5 — Скляний посуд лабораторного призначення
4 штуки
Циліндр мірний термостійкий на 250 мл з притертим корком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33793000-5 — Скляний посуд лабораторного призначення
1000 штуки
Гумові корки 14,5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33793000-5 — Скляний посуд лабораторного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2021 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2021 16:32
Проєкт договору.doc
26 березня 2021 16:32
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 29 березня 2021 11:42
Дата відповіді: 29 березня 2021 14:53
Доброго дня! Надайте пояснення що це за пробірка, для чого, згідно якого ГОСТ або ТУ ? - Пробірка хімічна 9,5х150мм
Відповідь: Пробірка скляна для біохімічних аналізів 9,5х1,5см

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 квітня 2021 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД" 23 735,23
UAH з ПДВ
23 735,23
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Югсинтез" 39 988,32
UAH з ПДВ
39 988,32
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД"

ТОВ "Югсинтез"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД"
#43703861
Переможець 23 735,23
UAH з ПДВ
13 квітня 2021 11:51

Документи

13 квітня 2021 11:51
Електронний підпис
13 квітня 2021 11:50
Протокол № 71.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2021 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛДЕНМЕД"
#43703861
23 735,23
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 квітня 2021 11:51
Електронний підпис
13 квітня 2021 11:50
Протокол № 71.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 16:31
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2022 16:29
ДУ № 1 (16).pdf зміни до договору
19 січня 2022 16:28
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 12:44
дОГОВІР № 16-2220.pdf укладений
19 квітня 2021 12:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму договору на 8 204,44 грн.
Номер договору про закупівлю: 16/2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 15 530,79
UAH (в тому числі ПДВ 1 195,61 UAH)