Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розрахунки норм витрат палива
Очікувана вартість
16 500,00 UAH
UA-2021-03-26-011994-c 38acd99e94d24d29bc139fdb280c848e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Олена Василівна

0552 48-14-88 smtend.o.hordiienko@khe.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Контактна особа: Гордієнко Олена Василівна
0552 48-14-88
smtend.o.hordiienko@khe.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73220000-0: Консультаційні послуги у сфері розробок


Відповідно договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розрахунки норм витрат палива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 73220000-0 — Консультаційні послуги у сфері розробок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг До початку надання послуг по даному Договору Замовник здійснює попередню оплату у розмірі 50% від ціни цього Договору на підставі виставленого Виконавцем рахунку (рахунку-фактури), але не раніше дати підписання даного Договору. Аванс 5 Банківські 50
Надання послуг Остаточний розрахунок за надані послуги по даному Договору Замовник здійснює протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання Сторонами Акта здачі-приймання наданих послуг на підставі рахунку (рахунку-фактури) Виконавця. Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

26 березня 2021 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "УкрНДІМФ"
#01126996
Переможець 16 500,00
UAH
26 березня 2021 15:08

Документи

26 березня 2021 15:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2021 08:19
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 15:10
Договір № 35-В-ХЕФ-21.pdf укладений
26 березня 2021 15:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 19 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 300,00 UAH)