Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2021-03-26-005771-c cffeb7838f714276b160bf4933ff5cc7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Моренець

+380979112087 inbox2@gl.kr-admin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Голованівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 03197693
Місцезнаходження: 26500, Україна , Кіровоградська обл., смт. Голованівськ, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 23
Контактна особа: Надія Моренець
+380979112087
inbox2@gl.kr-admin.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до Законів України, постанов Кабінету Міністрів України та нормативно-правових актів, що регулюють питання виплати соціальних допомог і компенсацій, пільг та житлових субсидій, виплата соціальних допомог і компенсацій, пільг та житлових субсидій, здійснюється органами соціального захисту через державні підприємства зв'язку за місцем проживання одержувача або через уповноважені банки, визначені в установленому законодавством порядку за вибором одержувача соціальних допомог і компенсацій, пільг та житлових субсидій. Статтею 15 Закону України "Про поштовий зв'язок" від 04.10.2001 року, встановлено, що для задоволення державних потреб, національний оператор поштового зв’язку на договірних засадах може здійснювати діяльність, пов’язану з виплатою та доставкою пенсій, допомог, субсидій, надавати інші послуги відповідно до законодавства України. Функції національного оператора поштового зв’язку розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року № 10-р “Про національного оператора поштового зв'язку” покладено на Українське державне підприємство поштового зв’язку “Укрпошта”. Послуга з виплати і доставки соціальних допомог та інших виплат населенню, визначених Законодавством, які надаються у грошовій готівковій формі за державні кошти, надається підрозділами національного оператора відповідно до вимог Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв’язку, яка затверджена Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України, Міністерства праці та соціальної політики України від 28 квітня 2009 року № 464/156. Згідно з Інструкцією, виплата допомоги проводиться щомісяця за поточний місяць за графіками, які складаються державними підприємствами і об'єднаннями зв'язку та узгоджуються з органами соціального захисту населення на підставі виплатних документів, що готують органи соціального захисту населення. Неукладання або несвоєчасне укладання договору з АТ «Укрпошта» на закупівлю послуг з виплати та доставки соціальних допомог (код за ДК 021:2015 – 64110000-0 Поштові послуги) призведе до припинення своєчасного отримання соціальних допомог, пільг, субсидії. Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі або спрощеної закупівлі. Відповідно до підпункту 2 пункту 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2021 10:17
Оскарження наміру укласти договір: 06 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поштові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівськ, Соборна, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

26 березня 2021 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КІРОВОГРАДСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#01185220
Переможець 1 600 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2021 10:17

Документи

26 березня 2021 10:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 березня 2021 10:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КІРОВОГРАДСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#01185220
1 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 березня 2021 10:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 09:20
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 09:18
Додаткова угода Укрпошта.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 09:17
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 13:38
Договір сканований.pdf укладений
07 квітня 2021 11:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 46
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 547 707,31
UAH