Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду по об’єкту «Капітальний ремонт споруди гуртожитку за адресою на вул. Панаса Мирного, 16, м. Кривий Ріг»
Очікувана вартість
87 100,00 UAH
UA-2021-03-26-004851-a b92fe39c5f9a4db698f509509e427ba9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнілова Юлія Сергіївна

+380564930920 kornilovatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364234
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1
Контактна особа: Корнілова Юлія Сергіївна
+380564930920
kornilovatender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2021 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2021 08:00
Початок аукціону: 09 квітня 2021 15:22
Очікувана вартість: 87 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 435,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладено в Додатку 1 до оголошення; Єдиним критерієм оцінки є ціна
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Здійснення технічного нагляду по об’єкту «Капітальний ремонт споруди гуртожитку за адресою на вул. Панаса Мирного, 16, м. Кривий Ріг» (71247000-1 - Нагляд за будівельними роботами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Панаса Мирного, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2021
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2021 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2021 16:26
Оголошення.docx
26 березня 2021 16:26
Додаток 2.doc
26 березня 2021 16:26
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-26-004851-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КЛІНЛАЙФ", Код ЄДРПОУ:33760077
Дата подання: 30 березня 2021 18:16
Вимога
Предметом закупівлі є проведення Здійснення технічного нагляду по об’єкту «Капітальний ремонт споруди гуртожитку за адресою на вул. Панаса Мирного, 16, м. Кривий Ріг» (71247000-1 - нагляд за будівельними роботами).
Однією з вимог в оголошені про закупівлю Оголошення про проведення спрощеної закупівлі 3. Кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі та спосіб їх підтвердження п. 3.1 учасником надається довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*, яка містить назву організації, підприємства, тощо, з якою було укладено договір, предмет договору (закупівлі), номер та дата укладання договору, сума договору. На підтвердження інформації, вказаної в довідці необхідно надати копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів), не менше одного, який (які) зазначено в довідці та документи, які підтверджують факт його (їх) виконання. Також, Учасник в складі пропозиції надає відгук від організації, підприємства, тощо за наданим аналогічним (аналогічними) договором (договорами) із зазначенням: дати, номеру договору, вартості (ціни) договору, інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків робіт, номеру контактного телефону представника за аналогічним договором.
Вважаємо, що вимоги які зазначені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі 3. Кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі та спосіб їх підтвердження п. 3.1 носять дискримінаційний характер та підлягають коригуванню, виходячи із наступного: Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник вимагає документально підтверджену інформацію про досвід виконання учасником аналогічних договорів, яка має містити інформацію не менш ніж про одного аналогічного договору. Окрім цього, Замовником визначено поняття «аналогічний договір», зокрема аналогічним вважається є договір (договори) зі здійснення технічного нагляду за об’єктом капітального ремонту та/або нового будівництва та/або реконструкції житлових будинків/гуртожитків або їх конструктивних елементів по об’єктах класом наслідків (відповідальності) СС-2, укладений Учасником та виконаний в повному обсязі за період 2018-2020 років.
Чинним законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником – досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням). Документальним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного договору, крім факту його укладення, є підписання сторонами акту (-ів) приймання-передачі, якими засвідчується, що роботи виконані виконавцем належним чином та прийняті замовником по договору без зауважень.
При цьому, Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) не передбачає вимоги чи обмеження щодо будь-якого цільового призначення об’єкту при виконанні аналогічного договори. А тому, вимога Замовника про виконання аналогічного договору договір (договори) зі здійснення технічного нагляду за об’єктом капітального ремонту та/або нового будівництва та/або реконструкції житлових будинків/гуртожитків, є необґрунтованою і дискримінаційною, а відтак незаконною.
З великого досвіду учасника відповідати абсолютно усім вимогам одночасно не можуть усі договори, що позбавляє можливості належним чином підготувати свою пропозицію та прийняти участь у закупівлі. Також ДБН А.3.1-5:2016 встановлені загальні вимоги до організації будівельного виробництва під час нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, технічного переоснащення будівель, будинків, споруд будь-якого призначення. Додаткові вимоги до організації будівництва при будівництві об’єктів, що мають галузеву специфіку, можуть встановлюватися галузевими будівельними нормами та нормативними документами. Якщо на об’єкті, що зазначений в закупівлі, існує галузева специфіка, то Замовнику необхідно зазначити.
Отже, Замовник безпідставно звузив коло учасників, тим самим дискримінувавши учасників. Тендерна документація в цій частині, містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
На підставі викладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Кваліфікаційних вимог, зокрема викласти вимогу ч.3.1 до Кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі у наступній редакції: «Аналогічним (аналогічними) є договір (договори) зі здійснення технічного нагляду за об’єктом капітального ремонту та/або нового будівництва та/або реконструкції будинків, будівель, споруд будь-якого призначення або їх конструктивних елементів по об’єктах класом наслідків (відповідальності) СС-2, укладений Учасником та виконаний в повному обсязі за період 2018-2020 років.)»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2021 20:14
Шановний учасник на Вашу вимогу UA-2021-03-29-003066-b.a1, повідомляємо наступне.
При виконанні проектно-кошторисної документації по зазначеному об’єкту застосовані проектні рішення із дотриманням державних стандартів, вимог та правил що стосуються капітального ремонту саме житлових будинків (гуртожитків). Крім того, виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт споруди гуртожитку за адресою на вул. Панаса Мирного, 16, м. Кривий Ріг», потребує комплексного та цільового виконання робіт при безперервній експлуатації гуртожитку/житлового будинку та без відселення мешканців.
Також, виконання зазначених робіт вимагає наявності певного досвіду виконання робіт саме у житлових будинках (гуртожитку), у зв’язку з необхідністю дотримання техніки безпеки виконання ремонтних робіт у житлових будинках під час їх безперервної експлуатації.
При цьому наголошуємо, що дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Виходячи з досвіду проведення попередної спрощеної закупівлі в якій брали участь більше чотирьох Учасників можна стверджувати, що вимоги до оголошення не є дискримінаційними. Тому Ваші твердження, що вимоги які зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі носять дискримінаційний характер, а саме наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору на здійснення технічного нагляду за об’єктом капітального ремонту та/або нового будівництва та/або реконструкції житлових будинків/гуртожитків або їх конструктивних елементів є необгрунтованими.
Впевнені, що в країні в цілому працює багато сертифікованих фахівців, що мають досвід здійснення технічного нагляду за об’єктом капітального ремонту та/або нового будівництва та/або реконструкції житлових будинків/гуртожитків або їх конструктивних елементів при проведенні робіт з капітального ремонту житлових будівель.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2021 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ" 41 130,99
UAH з ПДВ
41 130,99
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Бихно Марина Володимирівна" 65 000,00
UAH з ПДВ
65 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ 83 700,00
UAH з ПДВ
83 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 квітня 2021 17:54
Електронний підпис
07 квітня 2021 17:54
Розрахунок вартості.pdf.p7s
07 квітня 2021 17:54
Паспорт.pdf.p7s
07 квітня 2021 17:54
ІНН.pdf.p7s
07 квітня 2021 17:54
Додаток 2.pdf.p7s
07 квітня 2021 17:54
Договір ДК.pdf.p7s
07 квітня 2021 17:54
Довідка підпис 1.pdf.p7s
07 квітня 2021 17:54
Довідка досвіт 3.pdf.p7s
07 квітня 2021 17:54
відгук Головерда 1.pdf.p7s
07 квітня 2021 17:54
Витяг ЄДР.pdf.p7s

Публічні документи

05 квітня 2021 11:30
Електронний підпис
05 квітня 2021 11:28
Технічні вимоги_1.pdf
05 квітня 2021 11:28
Бихно М.В..pdf
05 квітня 2021 11:28
Пасп ІПН.pdf
05 квітня 2021 11:28
Єдиний.pdf
05 квітня 2021 11:28
Досвід.pdf
05 квітня 2021 11:28
Додаток до сертиф.pdf
05 квітня 2021 11:28
Договір+розрахунок.pdf
05 квітня 2021 11:28
Довідки.pdf

Публічні документи

06 квітня 2021 10:10
Електронний підпис
06 квітня 2021 10:09
Статут опис завірено.pdf
06 квітня 2021 10:09
Статут завірено.pdf
06 квітня 2021 10:09
Паспорт директора.pdf
06 квітня 2021 10:09
Наказ Болтков.pdf
06 квітня 2021 10:09
Наказ 2к на директора.pdf
06 квітня 2021 10:09
Договор 19-025ТН.pdf
06 квітня 2021 10:09
Відомості з ЄДР 16.11.pdf
06 квітня 2021 10:09
Відгук КП СЄЗ.pdf
06 квітня 2021 10:09
Витяг з ЄДР 16.11.pdf
06 квітня 2021 10:09
Витяг з ЄДР 16.11 завір.pdf
06 квітня 2021 10:09
Виписка з ЄДР.pdf
06 квітня 2021 10:09
Болтков завір буд-во.pdf
06 квітня 2021 10:09
акт до договору 19-025ТН.pdf
06 квітня 2021 10:09
розрахунок вартості.pdf
06 квітня 2021 10:09
лист-згода Болтков І.С..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ"

ФОП "Бихно Марина Володимирівна"

ТОВ Інжинірингова компанія СТРАТЕГІЯ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГОЛОВЕРДА ВАЛЕНТИН АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2556209099
Відхилено 41 130,99
UAH з ПДВ
13 квітня 2021 13:24
ФОП "Бихно Марина Володимирівна"
#2828408888
Переможець 65 000,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2021 15:53

Документи

13 квітня 2021 13:23
Електронний підпис
13 квітня 2021 13:22
Протокол розгляду 1.docx

Документи

14 квітня 2021 15:52
Електронний підпис
14 квітня 2021 15:51
Протокол розгляду 2.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2021 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Бихно Марина Володимирівна"
#2828408888
65 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2021 15:52
Електронний підпис
14 квітня 2021 15:51
Протокол розгляду 2.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2021 11:48
ДУ 1 до Д 59-21 від 28.04.2021.PDF укладений
27 вересня 2021 11:44
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 12:01
59-21 укладений
28 квітня 2021 11:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: На підставі ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та п. 10.4., 10.5. Договору №59-21 від 28.04.2021 року