Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
21Т-044_44210000-5 - Structures and parts of structures (Steel channel in assortment)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Контактна особа: |
Ольга Негода +380444612523 negoda@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Плетяк Роман +38(096)7827416 roman.pletiak@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC Ukrgasvydobuvannya |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Olha Nehoda +380444612523 negoda@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Плетяк Роман +38(096)7827416 roman.pletiak@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2021 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 19 травня 2021 12:57 |
Очікувана вартість: | 5 131 440,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 25 березня 2021 17:02 |
Enquiries until: | 15 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 квітня 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 5 131 440 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 51 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,99 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати постачання | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2021 17:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2021 17:02 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls | |
25 березня 2021 17:02 |
ТД_21Т-044_Швелер стальний.docx | |
25 березня 2021 17:02 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_товари 13.03.xlsx | |
25 березня 2021 17:02 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надається довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору на постачання швелера або іншого різновиду металопрокату (Прока́т — металовироби, отримані в результаті процесу прокатки).
-відсутнє у вільному доступі в інтернеті.
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-30-000088 ● 88ec55e67f8642e19b7db2b50ce2f6b0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 грудня 2021 09:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
30.11.2021 № 760
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 30.11.2021 № 760
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2021-03-25-009755-c від 25.03.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-02 10:19:29
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «21Т-044_44210000-5 - Конструкції та їх частини (Швелер стальний в асортименті)
21Т-044_44210000-5 - Structures and parts of structures (Steel channel in assortment)» ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-25-009755-с), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів.
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-07 10:52:44
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Швелер стальний в асортименті), 21Т-044, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-25-009755-c
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на висновок про результати моніторингу Державною аудиторською службою України процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Швелер стальний в асортименті), 21Т-044, ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-25-009755-c
2021-12-14 10:48:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу, питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 21 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 640/37658/21 |
Дата відкриття провадження: | 22 грудня 2021 |
Документи:
30 грудня 2021 13:11
|
Електронний підпис |
30 грудня 2021 12:05
|
Інформація стосовно відкриття провадження 21Т-044.docx |
21 грудня 2021 10:17
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 21Т-044.docx |
30 грудня 2021 13:11
|
Електронний підпис |
21 грудня 2021 10:30
|
Електронний підпис |
30 грудня 2021 12:05
|
Інформація стосовно відкриття провадження 21Т-044.docx |
21 грудня 2021 10:17
|
Інформація стосовно оскарження до суду висновків ДАСУ 21Т-044.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ФОРТЕКС" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 травня 2021 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" |
4 824 960,00
UAH з ПДВ
|
4 824 960,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
5 008 441,80
UAH з ПДВ
|
5 008 441,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" #41323412 |
Переможець |
4 824 960,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 13:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2021 11:54
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2021 12:51
|
ТОВ Сота Україна 044_.pdf | укладений |
09 червня 2021 11:56
|