Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Горошок зелений консервований; Сухофрукти; Джем; Повидло фруктове; Огірки консервовані; Томатна паста.
Очікувана вартість
132 020,00 UAH
UA-2021-03-25-005000-a a6c36707f3d8419793b7309f8247cd66
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лепа Наталія Олексіївна

+380535546477 robota1978@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МРЦ МВС України "Миргород"
Код ЄДРПОУ: 08733819
Вебсайт: http://www.mrcmirgorod.com.ua
Місцезнаходження: 37600, Україна , Полтавська обл., Миргород, вул. Українська, 60
Контактна особа: Лепа Наталія Олексіївна
+380535546477
robota1978@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2021 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2021 08:00
Очікувана вартість: 132 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 660,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260 кг
Горошок зелений консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, вул. Українська, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1000 кг
Сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, вул. Українська, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
100 кг
Джем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, вул. Українська, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
600 кг
Повидло фруктове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, вул. Українська, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1000 кг
Огірки консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, вул. Українська, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
700 кг
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, вул. Українська, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Горошок зелений консервований, відповідний код -15330000-0; Сухофрукти, відповідний код -15330000-0; Джем, відповідний код -15330000-0; Повидло фруктове, відповідний код -15330000-0; Огірки консервовані, відповідний код -15330000-0; Томатна паста, відповідний код -15330000-0.Оплату за поставлені товари буде проведено бюджетними коштами з відповідного рахунку Державного казначейства України. Розрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника. Замовник розраховується за поставлений товар на умовах відстрочки платежу на термін до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дня отримання бюджетного призначення на фінансування закупівлі на реєстраційний рахунок Учасника. Усі розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення. Оплата здійснюється на підставі накладної та рахунку-фактури. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2021 12:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2021 12:53
додаток_6 проект дог обр ов і фр.doc
25 березня 2021 12:53
Оголошення_оброблені овочі і фрукти.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2021 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна 131 229,60
UAH з ПДВ
131 229,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2021 20:08
Електронний підпис
04 квітня 2021 20:07
0.23 Про ліцензію.pdf
04 квітня 2021 20:07
технічні.pdf
04 квітня 2021 20:07
акти сан обр.pdf
04 квітня 2021 20:07
Пояснення (Статут).pdf
04 квітня 2021 20:07
сфера акредит.pdf
04 квітня 2021 20:07
паспорт.pdf
04 квітня 2021 20:07
гарант якість.pdf
04 квітня 2021 20:07
аналог, вн,відгук.pdf
04 квітня 2021 20:07
цінова.pdf
04 квітня 2021 20:07
проект.pdf
04 квітня 2021 20:07
0.4. Копія Виписки.pdf
04 квітня 2021 20:07
мед довідки.pdf
04 квітня 2021 20:07
атестат акредитац.pdf
04 квітня 2021 20:07
мед книжка кирлик.pdf
04 квітня 2021 20:07
мед книжка Панов.pdf
04 квітня 2021 20:07
довідка аналог.pdf
04 квітня 2021 20:07
витяг 31.03.2021.pdf
04 квітня 2021 20:07
наказ посад.jpg
04 квітня 2021 20:07
Серт9001.PDF
04 квітня 2021 20:07
якісні.pdf
04 квітня 2021 20:07
Серт22000.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
#3578004346
Переможець 131 229,60
UAH з ПДВ
08 квітня 2021 09:27

Документи

08 квітня 2021 09:27
Електронний підпис
08 квітня 2021 09:25
повідомлення
08 квітня 2021 09:25
протокол 43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2021 09:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна
#3578004346
131 229,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 квітня 2021 09:27
Електронний підпис
08 квітня 2021 09:25
повідомлення
08 квітня 2021 09:25
протокол 43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:55
Звіт про виконання договору укладений
04 січня 2022 15:54
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 14:17
ДУ 2 85.PDF зміни до договору
22 грудня 2021 14:16
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 16:23
ДУ 1 85.PDF зміни до договору
22 липня 2021 16:21
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 15:21
Договір 85 укладений
19 квітня 2021 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 36 546,72
UAH (в тому числі ПДВ 6 091,12 UAH)