Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV): 50420000-5 – «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» (Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання).
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2021-03-25-002577-c 275290df92404051b90642cb2fc064c9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цехмейструк Наталія Миколаївна

380974433328 skoraja_zhitomir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Контактна особа: Цехмейструк Наталія Миколаївна
380974433328
skoraja_zhitomir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2021 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2021 09:00
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


ДК 021:2015 (CPV): 50420000-5 – «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» (Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: Інше (кошти Національної служби здоров'я України) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЛОГІНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ 140 000,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2021 09:36
Електронний підпис
01 квітня 2021 09:21
Виписка з ЄДР.pdf
01 квітня 2021 09:21
Проект Договору.pdf
01 квітня 2021 09:21
Довідки, листи.pdf
01 квітня 2021 09:21
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЛОГІНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛОГІНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#2444315539
Переможець 140 000,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2021 14:27

Документи

06 квітня 2021 14:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 квітня 2021 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛОГІНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#2444315539
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 квітня 2021 14:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2022 10:53
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2022 11:27
ДУ№5 від 30.03.2022 до дог№101 від 12.04.2021.pdf зміни до договору
30 березня 2022 11:26
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 08:24
ДУ№4від 27.01.2022 до дог №101 від 12.04.2021.pdf зміни до договору
27 січня 2022 08:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 18:49
ДУ№3від30.12.21 до дог№101від12.04.21.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 18:49
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 18:48
ДУ№2від30.12.21 до дог№101від12.04.21.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 18:47
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 10:47
Договір № 101 від 12.04.2021.pdf укладений
12 квітня 2021 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Виконавець за домовленістю сторін, керуючись пунктом 1 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме зменшення обсягів закупівлі, сторони домовились зменшити загальну суму Договору на 67097,00 грн. (шістдесят сім тисяч дев’яносто сім грн.. 00 коп.) без ПДВ 2. Пункт 3.1. Розділу ІІІ Договору викласти в наступній редакції : «Вартість послуг з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання за цим Договором становить 72903,00 грн. (сімдесят дві тисячі дев’ятсот три грн.. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» досягли взаємної згоди продовжити дію Договору № 101 від 12.04.2021 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку 2022 року , в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в п. 3.1 частини ІІІ Договору до 31 березня 2022 року виклавши п. 8.1. Розділу VІІІ Договору в наступній редакції: « 8.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання повноважними представниками сторонами і діє до 31 березня 2022 року, але в будь-якому випадку до виконання сторонами своїх зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» досягли взаємної згоди зареєструвати юридичні зобов’язання за Договором на 2022 рік в розмірі, що не перевищує 20% суми, визначеної в п. 3.1 частини ІІІ Договору, а саме 14580,00 грн. (чотирнадцять тисяч п’ятсот вісімдесят грн. 00 коп.) без ПДВ. 2. Змінити п. 3.1. розділу ІІІ Договору, виклавши його в наступній редакції: «3.1. Вартість послуг з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання за цим Договором становить 87483,00 грн.. (вісімдесят сім тисяч чотириста вісімдесят три грн..00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Виконавець за домовленістю сторін, керуючись пунктом 1 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме зменшення обсягів закупівлі, сторони домовились зменшити загальну суму Договору на 260,00 грн. (двісті шістдесят грн.. 00 коп.) без ПДВ 2. Пункт 3.1. Розділу ІІІ Договору викласти в наступній редакції : «Вартість послуг з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання за цим Договором становить 87223,00 грн. (вісімдесят сім тисяч двісті двадцять три грн.. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 87 223,00
UAH