Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road network of local value O 231713 /N-03/ - Shpychyntsi km 2+850 - km 4+850
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ |
Код ЄДРПОУ: | 43446166 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи,77 |
Контактна особа: |
Ковальська Ірина Олександрівна +380382652123 tender_hosma@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | GovE KHMELNYTSKYI REGIONAL LOCAL ROAD SERVICE |
National ID: | 43446166 |
Contact point: |
Kovalska Iryna Oleksandrivna +380382652123 tender_hosma@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2021 10:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2021 13:54 |
Очікувана вартість: | 10 033 513,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 168,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 25 березня 2021 10:46 |
Enquiries until: | 16 квітня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 22 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 10 033 513 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 168 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата відповідно Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 (із змінами). Вид закупівлі: відкриті торги з публікацією англійською мовою. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3). Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: • Ціна - питома вага критерію складає 70 відсотків; • Нецінові критерії оцінки: - Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт/наданих послуг – питома вага критерію складає 15 відсотків; - Середньо облікова кількість штатних працівників - питома вага критерію складає 15 відсотків | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт/наданих послуг: | 15% |
Понад 150 млн. гривень: | 15% |
Понад 100 млн. грн. до 150 млн грн. включно: | 10% |
Понад 50 млн. грн. до 100 млн грн. включно: | 5% |
До 50 млн. грн. включно: | 0% |
Середньо облікова кількість штатних працівників: | 15% |
Від 150 працівників і більше: | 15% |
Від 100 до 150 працівників включно: | 10% |
Від 50 до 100 працівників включно: | 5% |
До 50 працівників: | 0% |
25 березня 2021 10:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2021 10:47 |
ТЗ Шпицинці.PDF | |
25 березня 2021 10:46 |
ТД -місцеві.doc | |
25 березня 2021 10:46 |
проект договору.doc | |
25 березня 2021 10:46 |
ДОДАТОК 7.doc | |
25 березня 2021 10:46 |
ДОДАТОК 6.docx | |
25 березня 2021 10:46 |
ДОДАТОК 5.doc | |
25 березня 2021 10:46 |
ДОДАТОК 4.docx | |
25 березня 2021 10:46 |
ДОДАТОК 3.docx | |
25 березня 2021 10:46 |
ДОДАТОК 2.docx | |
25 березня 2021 10:46 |
ДОДАТОК 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-02-000014 ● f17adae9391a479f919aecbef4778bbb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 листопада 2021 11:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.11.2021 №678
Чернівці
Про початок моніторингу процедури закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 01.11.2021 №003100-18/13832-2021 почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 02 листопада 2021 року № 678
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-03-25-001787-b від 25.03.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-02 14:31:03
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 231713 /Н-03/ - Шпичинці км 2+850 - км 4+850» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-25-001787-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-03 11:37:01
Пояснення (інформація, документи) на запит Держаудитслужби
По І питанню: яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до діючих норм і правил у дорожньому будівництві, на підставі ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1-37641918-117:2014.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: головою Хмельницької обласної адміністрації 14.01.2021 року затверджений перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році, відповідно до якого бюджетне призначення по даному предмету закупівлі становить 8 000 000,00 грн.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, та складає: 10 033 513,00 грн з ПДВ.
Технічні, якісні характеристики та очікувана вартість предмета закупівлі підтверджені розробленою проектно-кошторисною документацією та затверджені експертним звітом №22/23-03/21/А від «22» березня 2021р.
По ІІ питанню: надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, вищевказана інформація, оприлюднена на веб-сайті Головного розпорядника коштів (Хмельницької обласної державної адміністрації) https://www.adm-km.gov.ua (https://www.adm-km.gov.ua/?page_id=87168)
Додатки: протокольне рішення уповноваженої особи №55 від 25.03.2021 року із затвердженим обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-11 14:23:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 231713 /Н-03/ - Шпичинці км 2+850 - км 4+850» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-25-001787-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступного питання:
1. Відповідно до пункту 6 розділу 4 тендерної документації Учасник-переможець торгів до моменту укладання договору, але не пізніше дати укладення договору про закупівлю, повинен надати Замовнику оригінал платіжки (квитанції) з відміткою банку про перерахування коштів.
Чи внесено учасником-переможцем ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді безвідсоткового депозиту (перерахування учасником грошових коштів на розрахунковий рахунок Державного підприємства «Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг» у розмірі 5 % від суми фінансування на 2021 рік згідно п.п. 3.1.1 Договору? Надайте підтверджуючі документи (у разі наявності).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-12 11:21:26
Пояснення (інформація, документи) на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
По питанню: Чи внесено учасником-переможцем ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді безвідсоткового депозиту (перерахування учасником грошових коштів на розрахунковий рахунок Державного підприємства «Хмельницька обласна служба місцевих автодоріг» у розмірі 5 % від суми фінансування на 2021 рік згідно п.п. 3.1.1 Договору?
За результатами проведеного аукціону 06.05.2021р. оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір з ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56» по процедурі закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 231713 /Н-03/ - Шпичинці км 2+850 - км 4+850».
Від Учасника-переможця торгів 19.05.2021 року отримано платіжку (квитанцію) №32724 з відміткою банку про перерахування коштів на рахунок Замовника на суму 486 380,46 грн.
За результатами процедури закупівлі укладено договір №39ПР від 20.05.2021 року.
Додатки: платіжне доручення №32724 від 19.05.2021 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 листопада 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ |
Код ЄДРПОУ: | 43446166 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи,77 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СТЛ+М" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2021 14:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ "СТЛ+М" |
10 019 012,00
UAH з ПДВ
|
9 776 600,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 6 843 620 | Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
9 777 777,00
UAH з ПДВ
|
9 727 608,57
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 6 809 326 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 #03448860 |
Переможець |
9 727 608,57
UAH з ПДВ
|
06 травня 2021 15:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 11:29
|
Акт прийняття робіт | укладений |
11 листопада 2021 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2021 15:44
|
ДУ _ 2 до Договору _ 39ПР Шпичинці.PDF | зміни до договору |
08 листопада 2021 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2021 15:09
|
ДУ _1 до Договору _ 39ПР Шпичинці.PDF | зміни до договору |
15 липня 2021 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2021 12:08
|
Договір № 39ПР | укладений |
20 травня 2021 12:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі збільшення обсягу фінансування затвердженого переліком в новій редакції Головою Хмельницької обласної державної адміністрації від 21.05.2021 та на підставі п.11.3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 39ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.3 Договору. Вартість договору після внесення змін становить: 9 616 930,20 грн. в т.ч. ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 39ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |