Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентгенкасета медична AGFA * CAS EU * CAS EU *CPG 400 30 см x 30 см (1 шт.), Рентгенкасета медична AGFA * CAS EU * CPG 400 24 x 30 см (1 шт.)
Очікувана вартість
18 596,60 UAH
UA-2021-03-25-000320-c f1ba507f948c4a6dbd2ee8abba974aae
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Марія Василівна

380668761102 LANCHIN_HOSPITAL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ЛАНЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НАДВІРНЯНСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 41951739
Місцезнаходження: 78455, Україна , Івано-Франківська обл., смт. Ланчин, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 140
Контактна особа: Коваль Марія Василівна
380668761102
LANCHIN_HOSPITAL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Рентгенкасета медична AGFA *CAS EU* CPG 400 30 x 40 см (1 шт.), Рентгенкасета медична AGFA *CAS EU* CPG 400 24 x 30 см за рахунок коштів НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Рентгенкасета медична AGFA * CAS EU * CAS EU *CPG 400 30 см x 30 см (1 шт.), Рентгенкасета медична AGFA * CAS EU * CPG 400 24 x 30 см (1 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78455, Україна, Івано-Франківська область, смт. Ланчин, Незалежності, 140
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за рахунок коштів НСЗУ Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

25 березня 2021 09:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ-ІВ"
#340844209150
Переможець 18 596,60
UAH з ПДВ
25 березня 2021 09:15

Документи

25 березня 2021 09:15
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2021 09:18
Договір № ГЛ - 25.а.pdf укладений
25 березня 2021 09:17