Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Оброблені папір і картон (картон макулатурний, ватман))
Очікувана вартість
252 000,00 UAH
UA-2021-03-24-007316-a 2e47e8aa0d7e48ac8431730b5137a878
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Надія Гончарова

+380445205120 honcharovana@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Головне управління по м.Києву та Київській області"
Код ЄДРПОУ: 09322277
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Володимирська, 27
Контактна особа: Надія Гончарова
+380445205120
honcharovana@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2021 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2021 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 252 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,98%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Офісне устаткування та приладдя різне (Оброблені папір і картон (картон макулатурний, ватман))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Кирилівська (Фрунзе), 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату відповідної вартості поставленого Товару (партії) протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Продавця і Покупця видаткової накладної на Товар, та на підставі отриманого Покупцем відповідного оригіналу рахунку. До рахунку додаються: видаткова накладна на Товар. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2021 17:02
ОГОЛОШЕННЯ.docx
24 березня 2021 17:02
Документація.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій