Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького |
Код ЄДРПОУ: | 14321481 |
Місцезнаходження: | 29003, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46 |
Контактна особа: |
Лук'яненко Юлія Миколаївна 0951811595 YM_NADPS@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2021 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2021 16:00 |
Очікувана вартість: | 3 132 500,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного
Тендерна документація
24 березня 2021 15:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2021 15:15 |
Додаток 4 Технічний опис.docx | |
24 березня 2021 15:15 |
Додаток 2. Кваліфікаційні вимоги.docx | |
24 березня 2021 15:15 |
Додаток 3. Довідка інформація про учасника.doc | |
24 березня 2021 15:15 |
Додаток 5. Проєкт договору.docx | |
24 березня 2021 15:15 |
Тендерна документація СБ.docx | |
24 березня 2021 15:15 |
Додаток 1. Форма тендерна пропозиція.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-30-000014 ● dab2d28fff494eb499a547a628884c83
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2021 17:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.06.2021 №396
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,доручення Державної аудиторської служби України від 07 червня 2021 року №003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 30.06.2021 №396
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7.UA-2021-03-24-005191-b 24.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-08 16:56:12
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі напівчеревиків та черевиків (ДК 021:2015:18810000-0: - «Взуття різне, крім спортивного та захисного») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-24-005191-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-09 16:44:19
Пояснення з питання: Яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
1. У Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького виникла потреба у закупівлі взуття для забезпечення особового складу.
На підставі рапорта, заступника начальника відділу - начальника відділення речового забезпечення відділу тилового забезпечення (відповідального за предмет закупівлі) № 94 від 22.03.2021 року, уповноваженою особою було оголошено відкриті торги за предметом закупівлі. До рапорту додано: Технічний опис предмета закупівлі; Інформаційна довідка Хмельницької торгово-промислової палати про стан цін (даний документ у форматі pdf додається).
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікувану вартість предмету закупівлі здійснювалось на підставі кошторису на 2021 рік Національної академії Державної прикордонної служби України ім. Б. Хмельницького та Інформаційної довідки Хмельницької торгово-промислової палати (додається у форматі pdf).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось виходячи з вимог законодавства України щодо якості товарів.
Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://nadpsu.edu.ua/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmetu-zakupivli/ (додається у форматі pdf), розміщено заступником начальника відділу - начальника відділення речового забезпечення відділу тилового забезпечення (відповідального за предмет закупівлі).
2. 24.03.2021 року Замовником було оголошено відкриті торги за предметом «Напівчеревики та черевики» № UA-2021-03-24-005191-b номер тендеру №10297854 за кодом ДК 021:2015 - 18810000-0 «Взуття різне, крім спортивного та захисного», в кількості 1700,00 пар. на очікувану суму 3 132 500,00 грн з врахуванням ПДВ, (відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015 - 18815100-6 «Черевики») - по лотах, а саме: Таблиця в поясненні.
Аукціон відбувся по даних лотах 12.04.2021 року.
15.04.2021 року по Лоту 1 - «Напівчеревики хромові» переможець процедури закупівлі ТОВ «ДІМ ВЗУТТЯ "Б. НІКОЛАС», ЄДРПОУ – 39468849 з найнижчою ціновою пропозицією 100 000,00 грн, було укладено договір № 278 - 21 від 05.05.2021 року
16.04.2021 року по Лоту 2 - «Черевики з високими берцями» переможець процедури закупівлі ТОВ «ТАЛАНПРОМ», ЄДРПОУ – 30033103 з ціновою пропозицією 2992500,00 грн, було укладено договір № 279 - 21 від 05.05.2021 року.
- Інформаційна довідка з Хмельницької Торгово-промислової палати.pdf
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.pdf
- Пояснення 09.07.2021 р. № 32-ТК.pdf
- Пояснення аудит по Напівчеревики та черевики.docx
- vzuttia-rizne-napivcherevyky-khromovi-cherevyky-z-vysokymy-bertsiamy.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Обгрунтування Замовника викладено в Поясненні № 35-ТК від 22.07.2021р. які додаються.
2021-07-22 09:49:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані установлено порушення вимог пункту 2 частини другої статті 4 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Напівчеревики хромові |
Опис предмету закупівлі: |
відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015 - 18815100-6 «Черевики»
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 140 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 400,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
1.Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи які підтверджують відповідність виготовлення предмета закупівлі, щодо до вимог даного стандарту, технічного опису та технологій, затверджених в установленому порядку зразка-еталона по ГОСТу, видані акредитованим органами.
2. Зразок-еталон можна подивитись за адресою м. Хмельницький вул. Шевченка,46.
3. Взуття за розмірами і повнотою повинно відповідати вимогам ГОСТ 11373-88 та ГОСТ 3927-88, розміри: 39-47.
4. Вказана в Додатку 4 Тендерної документації «Технічний опис предметів речового майна», абзац перший, відповідно до ГОСТу 26167-2005.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС" |
138 000,00
UAH з ПДВ
|
100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест-Шкіра" |
124 600,00
UAH з ПДВ
|
109 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЯНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР МУСІЙОВИЧ |
132 000,00
UAH з ПДВ
|
132 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" |
137 004,00
UAH з ПДВ
|
137 004,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ДІМ ВЗУТТЯ " Б. НІКОЛАС" #39468849 |
Переможець |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2021 15:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2021 16:39
|
Додаткова угода № 1-21 від 14.05.2021 року (1).pdf | зміни до договору |
14 травня 2021 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2021 17:12
|
Договір №278-21 від 05.05.2021 року.pdf | укладений |
05 травня 2021 17:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | За взаємною згодою сторін, на підставі п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" - внести наступні зміни та викласти в наступній редакції: Ціна договору становить 99 998,40 з ПДВ (16 666,40) грн. Специфікацію викласти в оновленій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 278-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |