Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поштові послуги
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2021-03-24-003047-c 8ecae0542e314deb889f596ebbe09c47
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Христич

+380523571173 inbox2@olex.kr-admin.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Олександрійської районної державної адміністрації Кіровоградської області
Код ЄДРПОУ: 03197813
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Анатолія Кохана, 14
Контактна особа: Ірина Христич
+380523571173
inbox2@olex.kr-admin.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Підстава застосування процедури закупівлі в одного учасника: відповідно до статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи. Розпорядженням Кабінету Міністрів України „Про національного оператора поштового зв’язку” № 10-р від 10.01.2002 виконання функцій національного оператора поштового зв'язку покладено на Українське державне підприємство поштового зв'язку "Укрпошта", правонаступником якого є ПАТ «Укрпошта» (у відповідності до розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 липня 2015 року № 728-р «Про перетворення Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта», Наказу Мінінфраструктури України від 11.11.2015 р. № 465 Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» (УДППЗ «Укрпошта) реорганізовано «01» березня 2017 р. шляхом перетворення в Публічне акціонерне товариство «Укрпошта», та з урахуванням того факту, що відповідно до Статуту Публічного акціонерного товариства «Укрпошта» останнє є правонаступником УДППЗ «Укрпошта») далі в АТ «Укрпошта» Згідно з частиною 2 пункту 7 Правил надання послуг поштового зв'язку, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 270 від 05.03.2009 оператори поштового зв'язку самостійно визначають перелік послуг поштового зв'язку, що надаються об'єктами поштового зв'язку з урахуванням попиту користувачів, державних замовлень, а також відповідних нормативів, які затверджуються в установленому законодавством порядку. АТ «Укрпошта» має своїх понад 12 тис. об’єктів поштового зв’язку: поштамти, поштові відділення, пересувні, сезонні та острівні відділення поштового зв’язку по всій Україні, включаючи села та селища. Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи (єдиний можливий продавець – природний монополіст АТ «Укрпошта» ), відповідно до ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2021 11:40
Оскарження наміру укласти договір: 30 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поштові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Анатолія Кохана, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює оплату за надані Послуги за відомостями та Разовими дорученнями (далі – поштовий збір) за чинними тарифами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України, яка діє станом на момент надання таких послуг, не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним, на підставі підписаних Актів звірення розрахунків, на поточний рахунок Виконавця, зазначений у Додатку № 5 до Договору. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

24 березня 2021 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-08-000098 ● b406416e2d724484bc1c810798956acf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 квітня 2021 14:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

07.04.2021 № 160
Дніпро

Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 07.04.2021 № 160

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2021-03-24-003047-с 24.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-08 14:51:13

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Поштові послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-24-003047-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
Чому при проведенні вищевказаної переговорної процедури закупівлі Вами укладено договір з Акціонерним товариством «УКРПОШТА» про надання послуг з виплати та доставки грошових допомог 01 квітня 2021 року № 66, який оприлюднено в електронній системі публічних закупівель Prozorro 05.04.2021, тобто, з урахуванням оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 24 березня 2021 року, на 8 (восьмий) день, при тому, що відповідно до частини 7 статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю ?
Слід вказати, що на дату проведення вищезазначених торгів, у переліку підстав, визначених частиною 7 статті 40 Закону, укладання договору про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури, не раніше ніж п’ять днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, у разі закупівлі поштових послуг не передбачено.
Також, необхідно зазначити, що відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-13 09:46:34

Відповідь на запит

Управління соціального захисту населення Олександрійської районної державної адміністрації повідомляє, що у зв’язку із неможливістю усунути порушення строків укладання Договору передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та частиною сьомою статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», данні порушення усунуті шляхом розірвання Договору з АТ «Укрпошта» № 66 від 01.04.2021 р. Одночасно звертаємо увагу, що за даним Договором оплат поштових послуг не проводилось.
Вищезазначена ситуація була розглянута на засіданні тендерного комітету управління, про що складено протокол засідання тендерного комітету № 9 від 08.04.2021 р.
Додаткова угода № 2/69 від 09.04.2021 р. про розірвання Договору з АТ «Укрпошта» № 66 від 01.04.2021 р. додається.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 квітня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (укладання договору про закупівлю з порушенням строків, визначених вимогами частини 7 статті 40 Закону, що призвело, згідно пункту 4 частини 1 статті 43 Закону, до нікчемності даного договору.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КІРОВОГРАДСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#01185220
Переможець 1 200 000,00
UAH
24 березня 2021 11:40

Документи

24 березня 2021 11:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2021 11:40

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КІРОВОГРАДСЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#01185220
1 200 000,00
UAH
Документи

Документи

24 березня 2021 11:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2021 16:52
ДУ 2.pdf укладений
12 квітня 2021 16:49
Електронний підпис зміни до договору
12 квітня 2021 16:42
ДУ 2.pdf зміни до договору
12 квітня 2021 16:40
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2021 15:40
ДУ №1.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 10:41
додаток5.pdf зміни до договору
08 квітня 2021 10:41
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 08:55
Додатки 66.pdf укладений
05 квітня 2021 08:54
Дог.Укрпошта 66.pdf укладений
05 квітня 2021 08:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Станом на 06 квітня 2021 року фактична (згідно кошторисних призначень на рік) Ціна Договору складає 516301,22 грн. без ПДВ. Загальна прогнозована Ціна Договору залишається без змін (1200000,00 грн.без ПДВ)
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/67
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з неможливістю усунути неправомірне застосування переговорної процедури, порушення усунуто шляхом розірвання Договору № 66 від 01 квітня 2021року.
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/69
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2021 — 09 квітня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: У зв’язку з неможливістю усунути неправомірне застосування переговорної процедури скороченої (порушення строків укладання Договору передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та частиною сьомою статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».Порушення усунуто шляхом розірвання Договору № 66 від 01 квітня 2021року.