Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти твариництва, м'ясо та м'ясопродукти
Очікувана вартість
276 726,00 UAH
UA-2021-03-24-002799-a 22f8ede4a7a445d9b7d261945b4da566
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Колісник

+380507423726 made-adz_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ, КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ АДЖАМСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43919723
Місцезнаходження: 27620, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький р-н, село Аджамка, вул.Центральна, будинок 65
Контактна особа: Інна Колісник
+380507423726
made-adz_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до ст. 3 частини 7, якщо було двічі відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, вимоги до учасника не відрізняються від тих, які замовник виставив в оголошені про закупівлю.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2021 13:13
Оскарження наміру укласти договір: 30 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15100000-9: Продукція тваринництва, м’ясо та м’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограми
Свинина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27620, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький р.н с. Аджамка, вул. Центральна, буд.65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15100000-9 — Продукція тваринництва, м’ясо та м’ясопродукти
140 кілограми
Яловичина
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27620, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький р.н с. Аджамка, вул. Центральна, буд.65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15100000-9 — Продукція тваринництва, м’ясо та м’ясопродукти
1100 кілограми
Філе куряче
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27620, Україна, Кіровоградська область, Кіровоградська область, Кропивницький р-н, село Аджамка(пн) , вул. Центральна, будинок. 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15100000-9 — Продукція тваринництва, м’ясо та м’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

24 березня 2021 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-15-000017 ● 15fd5726698e402b8872e5407ee8c6f5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2021 17:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

15.04.2021 № 178
Дніпро

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ

Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 15.04.2021 № 178

Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

UA-2021-03-24-002799-а 24.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-19 09:41:23

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Продукти тваринництва, м'ясо та м'ясопродукти» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-24-002799-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
Чому при проведенні вищевказаної переговорної процедури закупівлі Вами укладено договір з ФОП Матюшенко Іриною Володимирівною про постачання продуктів тваринництва, м'яса та м'ясопродуктів від 30 березня 2021 року № 32, який оприлюднено в електронній системі публічних закупівель Prozorro 30.03.2021, тобто, з урахуванням оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 24 березня 2021 року, на 6 (шостий) день, при тому, що відповідно до частини 7 статті 40 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю?
Слід вказати, що у переліку підстав, визначених частиною 7 статті 40 Закону, укладання договору про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури, не раніше ніж п’ять днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, у разі закупівлі продуктів тваринництва, м'яса та м'ясопродуктів не передбачено.
Також, необхідно зазначити, що відповідно до пункту 4 частини 1статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі: укладення договору з порушенням строків, передбачених частинами п’ятою і шостою статті 33 та частиною сьомою статті 40 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-19 15:17:41

Пояснення щодо закупівлі UA-2021-03-24-002799-a

У межах проведення моніторингу до закупівлі UA-2021-03-24-002799-a «Продукти тваринництва, м'ясо та м’ясопродукти» надаю пояснення:
Відповідно до стаття 40 п. 2 ч. 1 було двічі відмінено процедуру відкритих торгів( UA-2021-02-04-000258-a; UA-2021-02-22-002509-b), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеного Законом «Про публічні закупівлі». При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації. Також відповідно до п.3, ч. 2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII переговорна процедура закупівлі застосовується у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин. З метою забезпечення повноцінного функціонування навчальних закладів та закладів дошкільної освіти відділом освіти було прийняте рішення на проведення переговорної процедури з нагальної потреби забезпечення закладів освіти продуктами харчування та уникнення негативних наслідків виникнення надзвичайної ситуації, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру, а саме переговорної процедури.
Організація харчування наших дітей в ЗДО та ЗЗСО є соціально важливим питанням: необхідно забезпечити безперервне щоденне та повноцінне харчування дітей в закладах освіти в продовж 2021року. Збалансованість дитячого меню, а також забезпечення необхідною калорійністю та хімічним складом страв, повинна відповідати нормам Постанови Кабінету Міністрів України « Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах» (зі змінами), затвердженій 22.11.2004 року № 1591. Також, при виконанні послуг з організації харчування необхідно враховувати наступні документи та законодавчі акти: - Наказ Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 № 242/329 « Порядок організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», в тому числі п. 14 – відповідальність за безпеку здоров’я учнів і якісним харчування несе підприємство, що забезпечує харчування - Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 №1591 « Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах». ДСанПін 5.5.2.008-01, затверджені Постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 № 63. – Наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006 №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних- навчальних закладах». - - Наказ Міністерства охорони здоров’я України від 20.02.2013 № 144 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил». – Закон України «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142- V. – Закон України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97 – ВР. – Положення про дошкільний навчальний заклад кабмін України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12.03.2003 № 305.
З метою захисту прав дітей та інтересів територіальної громади та гарантування належного гарячого харчування та безперебійного функціонування роботи закладів освіти, недопущення закриття закладів ЗДО та ЗЗСО освіти в Аджамській територіальній громаді, відділом освіти було прийнято рішення провести переговорну процедуру на закупівлю «Продукти тваринництва, м'ясо та м’ясопродукти» на підставі п. 5 та п. 3 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки можлива заміна постачальника на даному етапі може призвести до додаткових витрат та потребуватиме додаткового часу, що в свою чергу може поставити під загрозу забезпечення безперебійного функціонування закладів дошкільної освіти та надання безперервного харчування і забезпечити безперебійне щоденне та повноцінне харчування дітей і ЗДО та ЗЗСО відділу освіти впродовж 2021 року.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку моніторингу за результатами аналізу питання предмета закупівлі встановлено, що на порушення абзацу другого частини першої розділу другого Порядку № 454 за результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення вимог частини 7 статті 40 Закону. За результатами аналізу питаня приняті такі заходи - припинення зобов'язань за договором через дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України з 12.05.2021, у зв'язку з проведенням розрахунків з постачальником за поставлений товар, (з рахунків Казначейства України на рахунок постачальника за поставлений товар). Додаткова угода про припинення буде завантажена до системи 13.05.2021.

2021-05-11 15:33:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 20 травня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення вимог частини 7 статті 40 Закону в частині укладення договору про закупівлю з порушенням встановлених строків та відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону є нікчемним)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • відсутній механізм

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення вимог частини 7 статті 40 Закону в частині укладення договору про закупівлю з порушенням встановлених строків та відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43 Закону є нікчемним) • усунуто

порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю

2021-05-14 09:14:07

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАТЮШЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2452115068
Переможець 276 726,00
UAH з ПДВ
24 березня 2021 13:13

Документи

24 березня 2021 13:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2021 13:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАТЮШЕНКО ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2452115068
276 726,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 березня 2021 13:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 травня 2021 14:16
Додаткова угода м'ясо.PDF укладений
13 травня 2021 14:14
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 09:17
договір 32.PDF укладений
30 березня 2021 09:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 276 726,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 508,90 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди припинити дію договору. Відповідно до виисновку проведеного моніторингу від 15 квітня – 12 травня.