Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Державне підприємство «Бережанське лісомисливське господарство»" |
Код ЄДРПОУ: | 00993018 |
Місцезнаходження: | 47501, Україна , Тернопільська обл., м. Бережани, вул. Замкова, 6 |
Контактна особа: |
Микола Ковальчук +380974379292 lesyk_oleg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2021 12:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2021 12:32 |
Очікувана вартість: | 3 746 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
29 березня 2021 16:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2021 16:49 |
ТД бензин_ ДТ 1.doc |
29 березня 2021 16:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 березня 2021 16:49 |
ТД бензин_ ДТ 1.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-11-000091 ● ce9de77473194754a3d5fca48a37844f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2021 15:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2021
№ 368
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.06.2021 № 368.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
50. UA-2021-03-24-002318-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-25 10:43:35
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Нафта і дистиляти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2021-03-24-002318-а) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копії документів.
В ході проведення моніторингу встановлено, що за результатами проведеної закупівлі ДП «Державне підприємство «Бережанське лісомисливське господарство» (далі - Замовник) укладено договір про закупівлю товарів за державні кошти від 30.04.2021 року № 126 (далі – Договір) з ТОВ «Автотехсервіс».
Пунктом 1.1 розділу І Договору передбачено, що перелік автозаправних станцій, на яких покупець має право отримати паливо, зазначений у Додатку № 3 до договору.
Крім того, відповідно до вимог тендерної документації, а саме: проєкту договору, згідно Додатку № 6 тендерної документації, невід’ємною частиною договору є Додаток № 2 «Перелік АЗС, через які здійснюється передача у власність покупця паливно-мастильних-матеріалів».
Отже, поясніть чи складались та підписувались Замовником та ТОВ «Автотехсервіс» зазначені додатки при укладанні Договору, які є невід’ємною його частиною.
Пояснення та копії документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-01 15:51:51
Пояснення на запит
Під час укладання договору між ДП «Бережанський лісгосп» на ТОВ «Автотехсервіс» (далі – Сторони) від 30.04.2021 року № 126 (далі – Договір) в пункті 1.1. розділу 1 нами помилково зроблено посилання на Додаток №3, якого при укладанні Договору не повинно бути, аналогічно як і на Додаток №2. На момент підписання Договору дані додатки не складалися і не підписувалися.
З метою усунення вказаного порушення Сторонами укладено і підписано додаткову угоду від 01.07.2021 р. №1 до Договору від 30.04.2021 року №126, де зазначений перелік АЗС, через які здійснюється передача у власність покупця паливо-мастильних матеріалів.
В даній закупівлі, згідно «Плану закупівель» (номер ID плану закупівлі: UA-2021-03-24-001810-а), джерелом фінансування є власний бюджет, а саме кошти від господарської діяльності підприємства.
Додаткова угода №1 до Договору від 30.04.2021 року №126 додається до відповіді.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вказано членам тендерного комітету на недопущення таких помилок в подальшому при проведенні закупівель. А також посилено контроль за дотриманням вимог законодавства при створенні електронних закупівель.
2021-07-13 08:44:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Бензин А-95 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 990 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 9 900,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2021 16:49 |
ТД бензин_ ДТ 1.doc |
29 березня 2021 16:49 |
ТД бензин_ ДТ 1.doc
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2021 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вест Кард" |
953 640,00
UAH з ПДВ
|
935 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
954 000,00
UAH з ПДВ
|
954 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "-АВТОТЕХСЕРВІС-" |
972 000,00
UAH з ПДВ
|
918 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "-АВТОТЕХСЕРВІС-" #23588912 |
Переможець |
918 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2021 08:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 липня 2021 15:27
|
додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
29 липня 2021 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2021 14:25
|
додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
01 липня 2021 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2021 09:14
|
договір.PDF | укладений |
30 квітня 2021 09:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення щодо переліку автозаправних станцій, на яких відбувається поставка товару згідно Договору |
Номер договору про закупівлю: | 126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 126 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |