Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
1 072 365,00 UAH
UA-2021-03-24-001487-c dbb896e0bce44c64b522c7e5ba99862f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Михайлівна Бойко

+380525251274 pobschoolbuhg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПОБУЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПОБУЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 33351162
Місцезнаходження: 26555, Україна , Кіровоградська обл., Голованівський район, селище міського типу Побузьке ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА будинок 8
Контактна особа: Оксана Михайлівна Бойко
+380525251274
pobschoolbuhg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), а саме, – переговорна процедура закупівлі застосовується, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. Електронною системою закупівель було двічі відмінено процедуру відкритих торгів по предмету: ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги - Послуги з організації шкільного харчування, тому що на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій, що відображається в оголошеннях: UA-2021-02-18-010839-b, : UA-2021-03-04-010819-c. Оскільки потреба у закупівлі залишається, як виняток необхідно провести переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону. ПОБУЗЬКИМ ЛІЦЕЄМ ПОБУЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ прийнято рішення закупівлю за предметом: ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги - Послуги з організації шкільного харчування здійснити у ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПШЕМІНСЬКОЇ ІРИНИ МИКОЛАЇВНИ. Вищевказаний постачальник має успішний досвід виконання аналогічних договорів. Окрім цього, під час проведення переговорів, сторонами були погоджені ціни та інші умови надання послуг, а учасник підтвердив свою відповідність критеріям визначеним ст. 16 та 17 Закону. Підстави для відмови в укладенні договору з ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ ПШЕМІНСЬКОЮ ІРИНОЮ МИКОЛАЇВНОЮ. Не укладання або несвоєчасне укладання договору з ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ ПШЕМІНСЬКОЮ ІРИНОЮ МИКОЛАЇВНОЮ, призведе до припинення/обмеження надання послуг Замовнику, що як наслідок ускладнить виконання Замовником, завдань та функцій покладених на нього. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі». 2. Звіти згідно оголошень: UA-2021-02-18-010839-b, : UA-2021-03-04-010819-c.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2021 10:53
Оскарження наміру укласти договір: 04 квітня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4480 послуга
Послуги з організації шкільного харчування дітей (Сніданок в період оздоровлення) (ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26555, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, смт. Побузьке, вул. Шкільна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
4480 послуга
Послуги з організації шкільного харчування дітей (Обід в період оздоровлення) (ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26555, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, смт. Побузьке, вул. Шкільна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
54750 послуга
Послуги з організації шкільного харчування дітей (Обід) (ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26555, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, смт. Побузьке, вул. Шкільна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: Місцевий бюджет. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

24 березня 2021 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПШЕМІНСЬКА ІРИНА МИКОЛАЇВНА
#3450409389
Переможець 1 072 365,00
UAH
24 березня 2021 10:53

Документи

24 березня 2021 10:53
Електронний підпис
24 березня 2021 10:49
3. ПНУД.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2021 10:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПШЕМІНСЬКА ІРИНА МИКОЛАЇВНА
#3450409389
1 072 365,00
UAH
Документи

Документи

24 березня 2021 10:53
Електронний підпис
24 березня 2021 10:49
3. ПНУД.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 16:37
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2021 11:37
Дадаткова угода №2 .docx.pdf зміни до договору
21 жовтня 2021 11:36
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 13:32
ДУ№1 Послуги з організації шкільного харчування.pdf зміни до договору
21 липня 2021 13:31
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 11:52
Договір - Гаряче харчування.pdf укладений
09 квітня 2021 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На дату укладання додаткової угоди бюджетні зобов'язання Замовника виникають в межах бюджетних призначень, які складають 227 168,50 грн. (Двісті двадцять сім тисяч сто шістдесят вісім ) грн. 50 коп.
Номер договору про закупівлю: № 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На дату укладання додаткової угоди бюджетні зобов'язання Замовника виникають в межах бюджетних призначень, які складають 109 567,50 грн. (Сто дев'ять тисяч п’ятсот шістдесят сім) грн. 50 коп.
Номер договору про закупівлю: № 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 559 931,00
UAH