Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації шкільного харчування
Очікувана вартість
1 072 365,00 UAH
UA-2021-03-24-001487-c ● dbb896e0bce44c64b522c7e5ba99862f
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПОБУЗЬКИЙ ЛІЦЕЙ ПОБУЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 33351162 |
Місцезнаходження: | 26555, Україна , Кіровоградська обл., Голованівський район, селище міського типу Побузьке ВУЛИЦЯ ШКІЛЬНА будинок 8 |
Контактна особа: |
Оксана Михайлівна Бойко +380525251274 pobschoolbuhg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), а саме, – переговорна процедура закупівлі застосовується, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. Електронною системою закупівель було двічі відмінено процедуру відкритих торгів по предмету: ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги - Послуги з організації шкільного харчування, тому що на участь у торгах було подано менше двох тендерних пропозицій, що відображається в оголошеннях: UA-2021-02-18-010839-b, : UA-2021-03-04-010819-c. Оскільки потреба у закупівлі залишається, як виняток необхідно провести переговорну процедуру закупівлі відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону. ПОБУЗЬКИМ ЛІЦЕЄМ ПОБУЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ГОЛОВАНІВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ прийнято рішення закупівлю за предметом: ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги - Послуги з організації шкільного харчування здійснити у ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПШЕМІНСЬКОЇ ІРИНИ МИКОЛАЇВНИ. Вищевказаний постачальник має успішний досвід виконання аналогічних договорів. Окрім цього, під час проведення переговорів, сторонами були погоджені ціни та інші умови надання послуг, а учасник підтвердив свою відповідність критеріям визначеним ст. 16 та 17 Закону. Підстави для відмови в укладенні договору з ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ ПШЕМІНСЬКОЮ ІРИНОЮ МИКОЛАЇВНОЮ. Не укладання або несвоєчасне укладання договору з ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ ПШЕМІНСЬКОЮ ІРИНОЮ МИКОЛАЇВНОЮ, призведе до припинення/обмеження надання послуг Замовнику, що як наслідок ускладнить виконання Замовником, завдань та функцій покладених на нього. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1. Закон України «Про публічні закупівлі». 2. Звіти згідно оголошень: UA-2021-02-18-010839-b, : UA-2021-03-04-010819-c.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2021 10:53 |
Оскарження наміру укласти договір: | 04 квітня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4480 послуга
Послуги з організації шкільного харчування дітей (Сніданок в період оздоровлення) (ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26555, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, смт. Побузьке, вул. Шкільна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
4480 послуга
Послуги з організації шкільного харчування дітей (Обід в період оздоровлення) (ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26555, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, смт. Побузьке, вул. Шкільна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
54750 послуга
Послуги з організації шкільного харчування дітей (Обід) (ДК 021:2015: 55523100-3 — Послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26555, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, смт. Побузьке, вул. Шкільна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування: Місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
24 березня 2021 10:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПШЕМІНСЬКА ІРИНА МИКОЛАЇВНА #3450409389 |
Переможець |
1 072 365,00
UAH
|
24 березня 2021 10:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2022 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 жовтня 2021 11:37
|
Дадаткова угода №2 .docx.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2021 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2021 13:32
|
ДУ№1 Послуги з організації шкільного харчування.pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 11:52
|
Договір - Гаряче харчування.pdf | укладений |
09 квітня 2021 11:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На дату укладання додаткової угоди бюджетні зобов'язання Замовника виникають в межах бюджетних призначень, які складають 227 168,50 грн. (Двісті двадцять сім тисяч сто шістдесят вісім ) грн. 50 коп. |
Номер договору про закупівлю: | № 117 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На дату укладання додаткової угоди бюджетні зобов'язання Замовника виникають в межах бюджетних призначень, які складають 109 567,50 грн. (Сто дев'ять тисяч п’ятсот шістдесят сім) грн. 50 коп. |
Номер договору про закупівлю: | № 117 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |