Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційна продукція
Очікувана вартість
2 995,00 UAH
UA-2021-03-24-001054-a 9e6261a7960646e48ee4f62eae4a5a1f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лінкіна Ірина Віталіївна

+380676829422 kp.linkina.i@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНОК"
Код ЄДРПОУ: 40909288
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, буд. 64-в
Контактна особа: Лінкіна Ірина Віталіївна
+380676829422
kp.linkina.i@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Інформаційна пластикова дошка “План евакуації”(А3) (код за ДК 021:2015 39294100-0 Інформаційна та рекламна продукція) - 6 шт.; інформаційний пластиковий евакуаційний знак (150*150) (код за ДК 021:2015 39294100-0 Інформаційна та рекламна продукція) – 40 шт.; самоклеюча табличка 150*300 (код за ДК 021:2015 39294100-0 Інформаційна та рекламна продукція) -25 шт.; самоклеюча табличка 150*150 (код за ДК 021:2015 39294100-0 Інформаційна та рекламна продукція) – 24 шт.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 шт
Інформаційна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Березанівська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник зобов'язується здійснити оплату поставленого Товару протягом 30 календарних днів, з моменту підписання видаткових накладних на Товар, за наявності рахунку Постачальника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

24 березня 2021 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець КОБЯК ВІКТОРІЯ ІГОРІВНА
#3198504525
Переможець 2 995,00
UAH
24 березня 2021 11:47

Документи

24 березня 2021 11:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 11:47
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 11:54
Договір укладений
24 березня 2021 11:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 995,00
UAH