Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії) (НК 024:2019 - 37623 «Стаціонарна ангіографічна рентгенівська система цифрова»)
Stationary angiographic system for using in Interventional Cardiology and General Angiography(024:2019 - 37623 «Stationary angiographic x-ray system, digital»)
Stationary angiographic system for using in Interventional Cardiology and General Angiography(024:2019 - 37623 «Stationary angiographic x-ray system, digital»)
Очікувана вартість
26 000 000,00 UAH
UA-2021-03-23-010254-c ● 9fee4acab3c7420e927def5cac060fad
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05493562 |
Вебсайт: | http://amosovinstitute.org.ua |
Місцезнаходження: | 03110, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Амосова, 6 |
Контактна особа: |
Олександр Конюшок +380442498999 amosova@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Руденко Костянтин +380442751004 kostyantyn.rudenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | NATIONAL M. AMOSOV INSTITUTE OF CARDIO-VASCURAL SURGERY AFFILIATED TO NATIONAL ACADEMY OF MEDICAL SCIENCES OF UKRAINE |
National ID: | 05493562 |
Contact point: |
Oleksandr Koniushok +380442498999 amosova@ukr.net |
Additional contacts: |
Руденко Костянтин +380442751004 kostyantyn.rudenko@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 березня 2021 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 травня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 травня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 29 червня 2021 11:50 |
Очікувана вартість: | 26 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 23 березня 2021 18:02 |
Enquiries until: | 11 травня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 травня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 травня 2021 11:00 |
Information
Estimated total value: | 26 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 130 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Стаціонарна ангіографічна система для використання в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03038, Україна, Київська область, м Київ, вул. М. Амосова, 6
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37623 — Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова
Stationary angiographic system for using in Interventional Cardiology and General Angiography
CPV: 33110000-4
Період постачання:
по 29 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар, який поставлено Постачальником, проводиться за фактом поставки у строк до 30 робочих днів, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. За Договором може бути здійснено попередню оплату (авансування) в порядку та розмірах, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Попередня оплата за Договором може бути здійснена за наявності обов’язкового погодження головного розпорядника бюджетних коштів, якщо таке погодження є необхідним згідно з чинним в Україні законодавством. Постачальник зобов’язується використати аванс протягом встановленого строку, в порядку та розмірах, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України від від 04 грудня 2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» . | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 травня 2021 13:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 травня 2021 13:12 |
Перелік змін.docx | |
13 травня 2021 13:12 |
ТД.docx | |
13 травня 2021 12:27 |
Перелік змін.docx | |
07 травня 2021 10:52 |
Перелік змін до ТД.docx | |
22 квітня 2021 13:51 |
Перелік змін.docx | |
23 березня 2021 18:02 |
Проект договору.docx |
13 травня 2021 13:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
13 травня 2021 13:12 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||
13 травня 2021 13:12 |
ТД.docx
|
||||||||||||
13 травня 2021 12:27 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||
07 травня 2021 10:52 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||||||||
22 квітня 2021 13:51 |
Перелік змін.docx
|
||||||||||||
23 березня 2021 18:02 |
Проект договору.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-03-23-010254-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Афінацентр", Код ЄДРПОУ:39107995
Дата подання: 16 квітня 2021 10:31
Дата подання: 16 квітня 2021 10:31
Скарга
№15/04 від 15 квітня 2021 року Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Суб'єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АФІНАЦЕНТР»
Код ЄДРПОУ 39107995
місцезнаходження: 51931, Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, Заводський район, вул. Курська, 45, кв.2.
Тел: +38 097 830 27 37
E-mail: afinacentr2017@gmail.com
Замовник торгів:
Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова Національної академії медичних наук України»
Код ЄДРПОУ: 05493562
03038, м. Київ, вул. Амосова, 6
Телефон: +380 44 275 43 00
E-mail: info@amosovinstitute.org.ua
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-03-23-010254-c
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова Національної академії медичних наук України» оприлюднило оголошення та тендерну документацію про закупівлю товару за кодом ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (НК 024:2019: 37623 — Система рентгенівська ангіографічна стаціонарна, цифрова). Очікувана вартість: 26 000 000,00 грн. з ПДВ. Ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-23-010254-c.
ТОВ «АФІНАЦЕНТР» (надалі – Скаржник) має намір прийняти участь у згаданій процедурі закупівлі та запропонувати якісне медичне обладнання, яке повністю відповідає встановленим стандартам та є предметом закупівлі за даною процедурою.
Наша компанія є офіційним представником всесвітньо відомого виробника медичного обладнання, що має багаторічний досвід виробництва ангіографів, та обладнання якого є зразком для наслідування іншими світовими виробниками ангіографів.
Однак після ознайомлення із тендерною документацією Скаржник виявив порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок яких порушуються його права та охоронювані законом інтереси.
Так, проаналізувавши вимоги пп. 6.2. п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника стає очевидним, що технічні характеристики вказаного предмету закупівлі викладенні під характеристики одного виробника.
Враховуючи положення ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі –Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги щодо медико-технічних характеристик предмета закупівлі, що відповідають лише продукції одного виробника та як наслідок обмежують конкуренцію та право Скаржника бути учасником відкритих торгів.
Деякі медико-технічні характеристики до предмету закупівлі суттєво обмежують коло потенційних учасників, через завищені (тобто такі, що не мають суттєвого клінічного впливу, але мають високе числове вираження) значення деяких показників, а також визначення специфічних характеристик, які викладені в редакції, притаманній лише моделям медичного обладнання певного виробника.
Більшість важливих технічних, якісних та кількісних характеристик, яким має відповідати медичне обладнання, мають чітко встановлені параметри, що підпадає під обладнання.
Скаржник вважає, що для уникнення дискримінації та для збільшення потенційного кола учасників та відповідно обрання товару, з найкращими технічними характеристиками за найнижчими цінами, необхідно внести зміни до тендерної документації, щоб забезпечити участь у відкритих торгах широкому колу учасників, представлених на ринку України.
Для забезпечення можливості взяти участь у процедурі закупівлі пропонуємо внести наступні зміни до пп. 6.2. п. 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» Розділу ІІІ Тендерної документації Замовника, зважаючи на вказане нижче.
№ п/п Вимога, що приведена в документації торгів Замінити на:
Аргументація
1.7 Максимальна швидкість ангуляції С-подібної арки
Не менше 15 градусів/сек Максимальна швидкість ангуляції С-подібної арки
Не менше 10 градусів/сек Дана вимога в існуючій редакції носить дискримінаційний характер, оскільки у сукупності із іншими вимогами притаманна тільки одному виробнику, а отже, має бути змінена.
1.8 Максимальна швидкість обертання С-подібної арки в режимі ротаційного сканування
Не менше 40 градусів/сек Максимальна швидкість обертання С-подібної арки в режимі ротаційного сканування
Не менше 25 градусів/сек Дана вимога в існуючій редакції носить дискримінаційний характер, оскільки у сукупності із іншими вимогами притаманна тільки одному виробнику. Отже, її необхідно змінити.
2.2 Довжина деки стола
Не менше 290 см Довжина стола
Не менше 280 см Така вимога є надмірною, не є загальноприйнятою для виробників вказаного предмету закупівлі та у сукупності з іншими вимогами властива одному виробнику. Тож включення цієї вимоги носить дискримінаційний характер
4.4 Максимальна сила струму
Не менше 1000 мА Максимальна сила струму
Не менше 800 мА Дана вимога в існуючій редакції носить дискримінаційний характер, оскільки у сукупності із іншими вимогами притаманна тільки одному виробнику
4.8 Максимальне безперервне розсіювання тепла блоку рентгенівської трубки
Не менше 3 200 Вт Максимальне безперервне розсіювання тепла блоку рентгенівської трубки
Не менше 2 900 Вт Вказана вимога обмежує коло потенційних учасників закупівлі, носить дискримінаційний характер та має бути змінена у відповідності до законодавчих вимог.
Підсумовуючи все сказане вище, зазначимо, що в сукупності всі перелічені зміни не вплинуть на клінічне призначення предмету закупівлі, але дозволять забезпечити справедливу конкуренцію у даній закупівлі, що нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
ТОВ «АФІНАЦЕНТР» зацікавлене прийняти участь у даній процедурі закупівлі та може запропонувати якісне медичне обладнання, проте встановлені Замовником медико-технічні вимоги, наведені вище, обмежують коло учасників, порушують наші права та законні інтереси та за технічними характеристиками притаманні лише одному виробнику.
Таким чином, Замовник у тендерній документації встановив вимоги, які дискримінують ТОВ «АФІНАЦЕНТР» як учасника, порушують основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та максимальної економії та ефективності, а також штучно обмежують конкуренцію.
Згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися.
Якщо до органу оскарження було подано скаргу (скарги) щодо оскарження положень тендерної документації, за результатами якої (яких) органом оскарження було прийнято одне чи кілька рішень по суті, після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню ті положення тендерної документації, щодо яких скаргу (скарги) до закінчення цього строку суб'єктами не було подано.
Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником.
У разі порушення строків, визначених в абзацах першому - третьому цієї частини, скарги автоматично не приймаються системою електронних закупівель.
Скарги щодо укладених договорів про закупівлю розглядаються в судовому порядку.
На підставі викладеного та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ст. 18, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»,
П Р О С И М О:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури закупівлі.
3. Зобов'язати Державну установу «Національний інститут серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова внести зміни в тендерну документацію, а у разі неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2021-03-23-010254-c.
Директор ТОВ «АФІНАЦЕНТР» О. С. Фесенко
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 квітня 2021 12:44
рішення від 20.04.2021 № 8409 + лист Замовнику + лист Скаржнику.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2021 12:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2021 № 9532.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2021 15:51
рішення від 29.04.2021 № 9532.pdf
Дата публікації: 06 травня 2021 19:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: Зміни до тендерної документаціїї було внесено, прийом пропозицій подовжено на термін не менше 7 днів.
Дата виконання рішення замовником: 07 травня 2021 10:56
Номер скарги: UA-2021-03-23-010254-c.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП", Код ЄДРПОУ:38865928
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2021-03-23-010254-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП", Код ЄДРПОУ:38865928
Дата подання: 31 травня 2021 15:39
Дата подання: 31 травня 2021 15:39
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 червня 2021 12:58
рішення від 02.06.2021 № 12264 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 03 червня 2021 12:57
інформація про перенесення розгляду скарги від 11.06.2021 № 11044.pdf
Дата публікації: 14 червня 2021 16:50
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.06.2021 № 13974.pdf
Дата публікації: 23 червня 2021 16:11
рішення від 22.06.2021 № 13974.pdf
Дата публікації: 25 червня 2021 18:43
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 травня 2021
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 05493562 |
Місцезнаходження: | 03110, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Амосова, 6 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Астріум" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 травня 2021 12:57
|
ТОВ "АФС Медицинтехнік" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 червня 2021 12:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Астріум" |
25 880 000,00
UAH з ПДВ
|
25 880 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АФС Медицинтехнік" |
25 950 000,00
UAH з ПДВ
|
25 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Астріум" #33603690 |
Переможець |
25 880 000,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2021 13:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 11:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 серпня 2021 12:21
|
ДУ №2.pdf | зміни до договору |
11 серпня 2021 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2021 11:14
|
ДУ №1.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2021 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
13 липня 2021 06:25
|
Договір 49САС.pdf | укладений |
13 липня 2021 06:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Постачальника. |
Номер договору про закупівлю: | 49САС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Постачальника. |
Номер договору про закупівлю: | 49САС |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |