Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Дрібне канцелярське приладдя (папір для друку)», код предмета закупівлі ДК 021:2015 – 30197000-6
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2021-03-23-006346-c 76ccb0c03e1e4682812f13e966c703f8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Лащук

+380362649466 velesyktm@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Рівненське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09333401
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, Вул. Симона Петлюри, 16
Контактна особа: Тетяна Лащук
+380362649466
velesyktm@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2021 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5600 пачка
Папір для друку, формат А4, 80 г/м2, 500 арк/пач, клас «С»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Симона Петлюри, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 квітня 2021  —  24 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару поставка товару здійснюється партіями протягом строку дії договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 413 952,00
UAH з ПДВ
413 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2021 14:51
Електронний підпис
30 березня 2021 14:51
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 413 952,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2021 15:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2021 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
413 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додатковий договір № 1 від 13.09.2021 року.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 16:49
Договір 4_04_2021 від 06.04.2021 року.pdf укладений
06 квітня 2021 11:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено специфікацію договору.
Номер договору про закупівлю: 4/04/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML