Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з благоустрою доріг і шосе - звалювання та розробка аварійно-небезпечних дерев загальною масою ліквідної деревини 410,00 м3
Очікувана вартість
49 831,40 UAH
UA-2021-03-23-005196-c 4b3734fd4c974da395739d4a281ac61b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Міщенко

+380994996037 blagoustriy2017@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" КОРЮКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41766296
Місцезнаходження: 15300, Україна , Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Костюк Галини, 16
Контактна особа: Анатолій Міщенко
+380994996037
blagoustriy2017@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи


-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою доріг і шосе - звалювання та розробка аварійно-небезпечних дерев загальною масою ліквідної деревини 410,00 м3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15300, Україна, Чернігівська область, м.Корюківка, вул. Костюк Галини,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 березня 2021  —  30 червня 2021
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Інша подія: замовник здійснює оплату за даним Договором шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 30(тридцяти) банківських днів з дня підписання Сторонами відповідного Акту приймання-здачі послуг. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

23 березня 2021 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КЛЄЦОВ ВАСИЛЬ ЄФИМОВИЧ
#2126310275
Переможець 49 831,40
UAH
23 березня 2021 15:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 15:13