Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Контактна особа: |
Протасевич Віктор Олегович +380352525848 gkge@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2021 17:34 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 квітня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунку на оплату послуг (далі - рахунок) або після підписання Сторонами акта виконаних робіт (послуг) по мірі надходження коштів з міського бюджету, при умові відсутності затримки видатків Замовника обслуговуючим банком, з можливістю відстрочки платежу до 60 календарних днів після підписання Замовником актів приймання-передачі робіт (послуг), у тому числі у 2022 році | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
23 березня 2021 16:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-18-000023 ● b416e772108341f69b21853d54e36e7c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2021 13:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.08.2021 № 510
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.08.2021 № 510.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-03-23-004813-b, 23.03.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.
В.о. начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-18 15:42:04
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-03-23-004813-b, яка проводилась Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (далі – Замовник) за переговорною процедурою, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-20 10:54:29
Пояснення
Повідомляємо, що тендерний комітет Управління діє згідно затвердженого положення про тендерний комітет та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон).
Бюджетне призначення визначено в сумі коштів які передбачені на виконання зазначених робіт рішенням сесії Тернопільської міської ради від 18.12.2020 року №8/2/17 «Про бюджет Тернопільської міської територіальної громади на 2021 рік». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені згідно проектно-кошторисної документації.
Окрім того повідомляємо, що в управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради відсутній веб-сайт, а всі дані щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені на веб-сайті Тернопільської міської ради за посиланням: https://ternopilcity.gov.ua/byudget-ternopolya/elektronni-zakupivli/oprilyudnennya-obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli/.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Під час підписання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю КЕП технічно неможливо було завантажити, так як вибивало помилку, тому було використано ЕЦП. Згідно із частиною 5 розділу VII Закону Електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом. Протягом двох років відбувався перехід на нові електронні підписи. Отже, усі електронні підписи, які видані протягом дії Закону «Про електронні довірчі послуги», дійсні. На виконання пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в повідомлені про намір укласти договір про закупівлю зазначено інформацію: «у зв’язку із повторною відміною торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій для проведення процедури відкриті торги на закупівлю «Капітальний ремонт затворів шлюзного моста Тернопільського водосховища в м. Тернополі» (ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) та керуючись п.1 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» існує необхідність в проведенні переговорної процедури», що відповідає вимогам зазначених в пункті 8 частини шостої статті 40 Закону. Додатково інформуємо, що з метою забезпечення дотримання законодавства у сфері закупівель Ваші рекомендації взяті до уваги та будуть враховані у подальшій роботі.
2021-09-07 15:14:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРАЇНА БУДСЕРВІС" #42141004 |
Переможець |
5 196 738,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 17:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 17:34
|
Додаток 4.pdf | укладений |
18 листопада 2021 17:28
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 12:50
|
Додаток 3.pdf | зміни до договору |
13 квітня 2021 12:14
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 16:51
|
Договір.pdf | укладений |
08 квітня 2021 16:49
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
15 квітня 2021 10:26
|
1 559 021,00 UAH | UA328201720344251019100048367 УЖКГБ та Е ТМР |
UA198201720355399117700710262 ТОВ "Країна Будсервiс" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством та п.12.2, 12.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни у реквізити Підрядник у розділ XVI. «Місце знаходження та банківські реквізити сторін»до п.3.4., п.13.1 додатки: «Календарний графік » та «План фінансування» вказаного Договору і викласти їх в наступній редакції |
Номер договору про закупівлю: | 169 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |