Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

теплова енергія для потреб бюджетних установ
Очікувана вартість
391 448,92 UAH
UA-2021-03-23-003824-c c7bcfaaaf03441f6afa671f3c3ffad21
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рахно Наталія Володимирівна

0564918441 zpmsd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37862093
Місцезнаходження: 50053, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, ВУЛИЦЯ МУСОРГСЬКОГО, будинок 32А
Контактна особа: Рахно Наталія Володимирівна
0564918441
zpmsd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі):відповідно до пункт 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114- переговорна процедура закупівлі застосовується Замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи наданні виключно певним суб’єктом господарювання за наявності відсутності конкуренції з технічних причин на відповідному ринку .Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин за відсутності при цьому альтернативи постачання теплової енергії для потреб КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» КМР може бути забезпечено тільки Акціонерним товариством «Криворізька теплоцентраль». Крім того, Акціонерне товариство «Криворізька теплоцентраль» входить до Зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеному на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України, станом на 31.01.2021 за номером 105

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2021 13:12
Оскарження наміру укласти договір: 29 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
195.25 Гігакалорія
теплова енергія для потреб бюджетних установ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50053, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Електрозаводська, 22А; вул. Мусоргського, 32А; вул. Ватутіна, буд.61, прим. 91; вул. Ватутіна, 43/5, прим. 129.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

23 березня 2021 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-02-000008 ● a32c0f1c348e4653b7619c5fc10c5a8f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2021 12:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

05.08.2021 № 402

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2021 №402

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ З/П Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

14 UA-2021-03-23-003824-c 23.03.2021 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (ЄДРПОУ 37862093) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов'язань за договором від 30.03.2021 № 1385.

2021-08-26 13:06:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимог частини сьомої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Криворізька теплоцентраль"
#00130850
Переможець 391 448,92
UAH з ПДВ
23 березня 2021 13:12

Документи

23 березня 2021 13:11
Електронний підпис
23 березня 2021 13:11
Протокол переговорів.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2021 13:12

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Криворізька теплоцентраль"
#00130850
391 448,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 березня 2021 13:11
Електронний підпис
23 березня 2021 13:11
Протокол переговорів.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 13:24
1- протокол(скасування договору № 1385 ).doc укладений
02 вересня 2021 13:21
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 12:54
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 12:43
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 10:45
1385.pdf укладений
30 березня 2021 10:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо припинення зобов'язань за договором від 30.03.2021 № 1385.
Номер договору про закупівлю: 1385
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 294 366,69
UAH (в тому числі ПДВ 49 061,12 UAH)
Причини розірвання договору: В результаті перевірки були встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись вимогам частини сьомої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: питання своєчасності укладання договору про закупівлю