Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ГАЛИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43991679 |
Місцезнаходження: | 77100, Україна , Івано-Франківська обл., місто Галич, вул.Винниченка, будинок 8 |
Контактна особа: |
Олена Стасенко +380343122189 stelena@online.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 березня 2021 14:37 |
Оскарження наміру укласти договір: | 29 березня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунка, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
23 березня 2021 14:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-22-000017 ● 98621814bdc64d62810bc6521585fac2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2021 16:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
22.04.2021
№279
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 22.04.2021 №279
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-03-23-002322-b 23.03.2021 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку про результати моніторингу Управління Західного офісу Державної аудиторської служби в Івано-Франківській області від 27 квітня 2021 року щодо проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015- (09310000-5) Електрична енергія (Електрична енергія) [Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-03-23-002322-b] усунуто шляхом розірвання договору № 2101084/75 від 31.03.2021 р. про постачання електричної енергії споживачу з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
2021-05-06 14:41:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK-1-1
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" #42129720 |
Переможець |
544 454,13
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2021 12:23
|
ДУ 1_до договору 2101084-75.pdf | укладений |
11 червня 2021 12:14
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 14:05
|
договір №75.PDF | укладений |
01 квітня 2021 14:04
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 31 березня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
133 615,72
UAH (в тому числі ПДВ 22 269,29 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Керуючись Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312, Сторони дійшли згоди достроково припинити дію Договору (розірвати Договір) у встановленому законодавством порядку |