Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка картриджів (Код за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2021-03-22-011667-c 2a5d593584fe4183be22b5a0ebcfae39
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кликочко Павло

380992288219 pawka.moroz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волинський обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні
Код ЄДРПОУ: 25908539
Місцезнаходження: 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, Стрілецька, 6
Контактна особа: Кликочко Павло
380992288219
pawka.moroz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заправка картриджів (Код за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43021, Україна, Волинська область, Луцьк, Стрілецька, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

22 березня 2021 18:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Джигалюк Андрій Миколайович
#3084804597
Переможець 10 000,00
UAH
22 березня 2021 18:23

Документи

22 березня 2021 18:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2021 10:26
додаткова угода 01.pdf зміни до договору
11 вересня 2021 10:24
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 18:24
45.pdf укладений
22 березня 2021 18:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відкоригувати ціну Договору від 18.03.2021 року № 95 в сторону зменшення та в п.3.1 цифри та слова: 10 000,00 (десять тисяч гривень)00коп., у тому числі ПДВ 0,00 коп., замінити на цифри та слова: 5000,00 (п’ять тисяч гривень)00 коп. в тому числі ПДВ 0,00 коп.
Номер договору про закупівлю: №45
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджів (Код за ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) 1 послуга 5 000,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 10 000,00
UAH