Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пісок
Очікувана вартість
75 900,00 UAH
UA-2021-03-22-008654-c ● 811ff3569f9b493c855f3e67760c23c3
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Баранівська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04344386 |
Місцезнаходження: | 12700, Україна , Житомирська обл., Баранівка, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 20 |
Контактна особа: |
Менчинська Інна Олександрівна 380978354683 b.meriya1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2021 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2021 01:00 |
Очікувана вартість: | 75 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 379,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,20,Баранівського району, Житомирської області. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Допускається подання Учасником документів, складених/перекладених російською мовою, а саме: інструкції з використання російською мовою, якщо це не суперечить чинному законодавству і відповідає матеріалам реєстраційного досьє;документи, що підтверджують реєстрацію товару в країні виробника;сертифікати, гарантійні листи виробника;рекламні проспекти, аналітичні статті тощо. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з роботами (послугами, товарами), що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: абзац 1 пункт 5 частина 2 стаття 4 Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082, за умов відсутності технічної можливості зазначення інформації відповідно до вимог пункту 14 Порядку, надаємо зазначену інформацію у вигляді доданого файлу ("Інформація відповідно до Порядку") в розділі документація/документи. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 метри кубічні
Пісок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12700, Україна, Житомирська область, місце знадження переможця, місце знаходження переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 14211000-3 — Пісок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | «Покупець» проводить оплату за товар, після одержання накладних, в строк не пізніше 10-ти календарних днів з моменту отримання товару, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок «Продавця» . | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2021 15:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2021 14:54 |
перелік змін.jpg | |
25 березня 2021 14:45 |
нова тендерна документація.pdf | |
25 березня 2021 14:29 |
files (4).zip | |
22 березня 2021 15:29 |
Інформація відповідно до Порядку (1) (1).docx | |
22 березня 2021 15:29 |
дод. 3.лист згода на обробку даних (1).docx | |
22 березня 2021 15:29 |
додаток 2 проєкт договору (1).docx | |
22 березня 2021 15:29 |
додаток 1 тех.х-ка.docx | |
22 березня 2021 15:29 |
ТД .doc |
25 березня 2021 15:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 березня 2021 14:54 |
перелік змін.jpg
|
|||
25 березня 2021 14:45 |
нова тендерна документація.pdf
|
|||
25 березня 2021 14:29 |
files (4).zip
|
|||
22 березня 2021 15:29 |
Інформація відповідно до Порядку (1) (1).docx
|
|||
22 березня 2021 15:29 |
дод. 3.лист згода на обробку даних (1).docx
|
|||
22 березня 2021 15:29 |
додаток 2 проєкт договору (1).docx
|
|||
22 березня 2021 15:29 |
додаток 1 тех.х-ка.docx
|
|||
22 березня 2021 15:29 |
ТД .doc
|
Інформація про відміну
Дата відміни
07 квітня 2021 01:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій