Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Контейнери для збору твердих побутових відходів
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2021-03-22-002483-b b15d0f9b21f24f439bc50e479f4424ad
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Водовіз Тетяна Романівна

380502449943 tet_ya_na_ternopilvodokanal@yahoo.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Тернопільводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03353845
Вебсайт: http://www.vodokanal.te.ua/
Місцезнаходження: 46008, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, м. Тернопіль, ВУЛИЦЯ ТАНЦОРОВА, будинок 7
Контактна особа: Водовіз Тетяна Романівна
380502449943
tet_ya_na_ternopilvodokanal@yahoo.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2021 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2021 00:00
Очікувана вартість: 95 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт.
Контейнери для збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Об"їзна, 4А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 44613700-7 — Контейнери для сміття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2021 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2021 17:11
Оголошення нова редакція.odt
23 березня 2021 17:11
Зміни, що вносяться.odt
23 березня 2021 17:11
Оголошення нова редакція.odt
23 березня 2021 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2021 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2021 17:11
Оголошення нова редакція.odt
22 березня 2021 15:06
Оголошення (1).odt
23 березня 2021 17:11
Зміни, що вносяться.odt
23 березня 2021 17:11
Оголошення нова редакція.odt

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо мінімальної кількості контейнерів у партії
Дата подання: 22 березня 2021 18:17
Дата відповіді: 23 березня 2021 09:50
Яка мінімальна кількість контейнерів входить до партії?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення! На Ваше питання повідомляємо, що вся кількість контейнерів-10 штук буде поставлятись однією партією
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 22 березня 2021 18:17
Дата відповіді: 23 березня 2021 15:45
Вимога щодо того, що «Важелі кріплення кришок контейнерів виготовлені з цільного металу шляхом штампування, з не паралельними ребрами жорсткості.» є такою, що дискримінує потенційних Учасників та порушує норми ч. 4 ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі. З метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за ваше звернення і повідомляємо, що з цього питання будуть внесені зміни в Оголошення про спрощену закупівлю.
Щодо важелів кріплення
Дата подання: 22 березня 2021 18:18
Дата відповіді: 23 березня 2021 15:46
Просимо Замовника вказати, чи вважатиме він еквівалентом Важелі кріплення кришок контейнерів виготовлені з цільного металу шляхом штампування, з паралельними ребрами жорсткості? Чи не буде відхилена така пропозиція Учасника?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за ваше звернення і повідомляємо, що з цього питання будуть внесені зміни в Оголошення про спрощену закупівлю.
Щодо кріплення бокових кронштейнів
Дата подання: 22 березня 2021 18:19
Дата відповіді: 23 березня 2021 14:17
Вимога щодо того, що «Бокові кронштейни (цапфи) повинні кріпитися до контейнера болтовим з’єднанням» є такою, що дискримінує потенційних Учасників. Повідомляємо, що зазначене не впливає на якість контейнера. Крім того Учасники які пропонують контейнери із боковими кронштейнами які кріпляться до контейнера зварним з’єднанням не матимуть змоги прийняти участь у закупівлі. Тому з метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення і повідомляємо, що ми хочемо кріплення бокових кронштейнів болтовим з"єднанням для можливості ремонту, заміни без порушення цинкового шару.
Чи буде еквівалент
Дата подання: 22 березня 2021 18:19
Дата відповіді: 23 березня 2021 14:17
Чи буде еквівалент запропонований учасником контейнер в якому бокові кронштейни кріпляться до контейнера зварним з’єднанням? Чи не буде відхилена така пропозиція Учасника?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення і повідомляємо, що ми хочемо кріплення бокових кронштейнів болтовим з"єднанням для можливості ремонту, заміни без порушення цинкового шару.
Чи буде еквівалент
Дата подання: 22 березня 2021 18:19
Дата відповіді: 23 березня 2021 14:17
Чи буде еквівалент запропонований учасником контейнер в якому бокові кронштейни кріпляться до контейнера зварним з’єднанням? Чи не буде відхилена така пропозиція Учасника?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення і повідомляємо, що ми хочемо кріплення бокових кронштейнів болтовим з"єднанням для можливості ремонту, заміни без порушення цинкового шару.
Щодо непаралельних ребер жорсткості
Дата подання: 22 березня 2021 18:20
Дата відповіді: 23 березня 2021 15:47
Вимога щодо того, що «Корпус контейнера повинен бути виготовлений із суцільного листа металу товщиною не менше 1.25 мм, шляхом глибокого штампування з наявністю не паралельних ребер жорсткості з усіх сторін, боковини кріпляться до корпусу методом зварювання суцільним зварним швом.» є такою о дискримінує потенційних Учасників та є такою, що не відповідає нормам стандарту EN 840-3 на який посилається Замовник. Повідомляємо, що контейнери можуть виготовлятися взагалі без ребер жорсткості, при цьому вказане не впливає на функціональне призначення контейнера та на його можливість витримувати навантаження у 500 кг. Тому з метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за ваше звернення і повідомляємо, що ми прописали вимоги до предмета закупівлі в Додатку 2. Стандарт EN 840-3 формує лише загальні технічні характеристики щодо конструкції виробу, однак не регламентує детальну характеристику контейнера (його окремих частин та механізмів). Всі інші вимоги до контейнерів формуються Замовником відповідно до його потреб і не суперечать стандарту EN 840-3.
Щодо вантажопідйомності колеса
Дата подання: 22 березня 2021 18:20
Дата відповіді: 23 березня 2021 15:50
Вимога щодо того, що «Вантажопідйомність колеса має становити не менше 250 кг» є такою, що вводить в оману. Повідомляємо, що на ринку відсутнє колесо яке виготовлене із поліпропілену та яке має змогу витримувати 250 кг. Даною вимогою Замовник створює умову за якої участь у закупівлі є неможливою. Вантажопідйомність одного колеса не має перевищувати 205 кг. Тому просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за ваше звернення і повідомляємо, що Замовник сам визначає технічні вимоги щодо предмету закупівлі, що вказано в Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Змін до Оголошення вноситись не буде
Щодо відповідальності
Дата подання: 22 березня 2021 18:20
Дата відповіді: 23 березня 2021 08:58
Вимога щодо того, що «У випадку поставки Товару неналежної якості, Постачальник зобов'язаний замінити його на Товар належної якості та комплектації та сплатити штраф. У випадку поставки неякісного Товару вперше Постачальник несе відповідальність, шляхом сплати штрафу у розмірі 30% від вартості неякісного Товару та відшкодовує збитки, завдані таким Товаром; у випадку поставки неякісного Товару повторно Постачальник несе відповідальність, шляхом сплати штрафу у розмірі 50% від вартості неякісного Товару та відшкодовує збитки, завдані таким Товаром, а також Покупець має право розірвати Договір в односторонньому порядку з Постачальником, без повернення забезпечення виконання Договору.» є такою що не відповідає нормам чинного законодавства. З метою уникнення порушень просимо встановити відповідальність в межах ст. 231 ГК України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Щодо Вашого питання повідомляємо, що Ст.231 Господарського кодексу України встановлює окремі аспекти відповідальності за неналежне виконання господарських зобовязань у державному секторі економіки, до якого КП "Тернопільводоканал" не належить
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 94 500,00
UAH з ПДВ
94 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2021 18:42
Електронний підпис
01 квітня 2021 18:40
Сертифікати.pdf
01 квітня 2021 18:40
Проект договору.pdf
01 квітня 2021 18:40
726 технічні вимоги.pdf
01 квітня 2021 18:40
725 Пропозиція.pdf
01 квітня 2021 18:40
724 Довідка.pdf
01 квітня 2021 18:40
723 Довідка.pdf
01 квітня 2021 18:40
722 Довідка.pdf
01 квітня 2021 18:40
720 Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
#40654230
Переможець 94 500,00
UAH з ПДВ
07 квітня 2021 15:34

Документи

07 квітня 2021 15:34
Електронний підпис
07 квітня 2021 15:34
Протокол 26.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2021 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
#40654230
94 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2021 15:34
Електронний підпис
07 квітня 2021 15:34
Протокол 26.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 12:30
Електронний підпис укладений
19 квітня 2021 20:07
19.04.21 №153-Т 21 Альта Логістік.pdf укладений
19 квітня 2021 20:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 94 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 750,00 UAH)